tisdag 10 juli 2012

iPhone 5 2012-07-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Är de verkligen rätt?

Tror jag måste ta mig en riktig funderare nu..... De här är inte jag / Släpp aldrig på den du är.. Du ångrar dig bara - Från min iPhone såklart !
Läs mer

Hej bloggen!

Sorry för dålig uppdatering, men det finns inte så mycket att skriva om. Jag är sjukskriven hela sommaren, har ingen ork att hitta på något speciellt och ja därf2...
Läs mer

Äntligen! :D

Äntligen så har man fått en ny mobil (vit iphone 4S) och en helt ny systemkamera (Nikon D3000) är jätte glad hoppas jag får mycket användning av dom båda :) ...
Läs mer

svar på frågestunden!

Favoritlåt? - Det varierar, ena dagen kan jag älska en viss låt, och nästa har jag en annan favorit, men Don´t wake me up, Breathing, Scream, Amazing for a minute, Teenage Cr...
Läs mer

Lite om mig själv då :)

Tjena! Jag heter Mim Rönneke och bor i Jönköping jag börjar femman nu i höst och går på Internationella Engelska Skolan i huskvarna. Det jag gör på fritid...
Läs mer

/ Diggar ni bilden? :D

Helluudär!    Halva dagen har gått tror jag? Och jag har nästan inte gjort någonting, förut så städade jag faktiskt mitt rum lite igen! :D Sen åt jag...
Läs mer

IBooks

Är en fantastisk app jag använder mig av i stort sett varje dag. Som ni kanske vet så läser jag böcker varje dag. Och det är inte alltid man har med sig sin bok eller g...
Läs mer

Våra ringar

Hepp påre, idag är det åketråk väder ute så det har blivit en del tid vi datorn idag. Hittade en bild på min Iphone på våra vigselringar som jag för...
Läs mer

Spy vs. Spy kommer till iOS i slutet av sommaren

Men så trevligt, det tidigare omtalade Spy vs. Spy-spelet till iOS ska släppas i slutet av sommaren. Uppdaterad grafik (som jag kanske inte är helt såld på), men även et...
Läs mer

Rubrik saknas

Hejssan nu ligger jag här i min säääng med missuuun :) båda lika osociala, jag med datorn i famnen och hon med sin iphone ;) juuudaa snart kommer mamsen hem med maat åt...
Läs mer

NYTT OCH PRESENTER II

Ursnygg jeansväst - GinaTricot / örhängen - BikBok / skärmplast till IPhone 4/4s med livstidsgaranti (haha) - Teknik magasinet / kamerastativ - Hama / militärgröna short...
Läs mer

Är det bara jag..

.. Som jämt glömmer bort vad jag skulle säga, när jag precis sagt "duuu?"   .. Som har en iphone som laddar ur hela tiden? .. Som får finnar av choklad,...
Läs mer

Svar:)

Jag fick behålla mitt mobil nummer för "han" kunde klippa till det till iphone storlek :P  Om de inte funkar så går de nog att fixa så att du behåller dit...
Läs mer

live high

En bild genom min iphone..... Nu har jag äntligen blivit klar och ska snart bege mig till pappa. Får se vad som händer ikväll, men jag ska försöka slänga in n22...
Läs mer

Emelie!!!!!!!

Hej idag ska jag sova med Emelie som vi berömda hemma hos mig när dom kom :) kanske lite smile tema idag med.... ;) jag sitter i bilen och Emelie i jag installerar sopar as många p2...
Läs mer

11/7 2012

Imorgon eller på torsdag får jag min iphone. Ska även få hela mitt barnbidrag. Livet leker lite halvt
Läs mer

Bättre sent än aldrig

Ja, vart ett rätt sent inlägg men bättre sen än aldrig eller hur?:) Ja dagen har varit lugn kollar på en massa filmer och läst lite bloggar och så. Men imorgon dra...
Läs mer

15 saker om mig

1. Jag har knappt rört mig sen fotbollsuppehållet började, har endast vart ute och sprungit 2 gånger! 2. Jag gillar att baka, men ibland gör jag det mest för att det bl...
Läs mer

iPhone + bästavänner + Öland

Ligger här i stugan och äter godis med bästa vännerna ,har haft underbara dagar plus att en iPhone har jag fått. Imorgon ska vi till bödastrand,finare stranden någo...
Läs mer

Döm aldrig någon du inte känner .

Jag måste verkligen bestämma mig om jag ska börja blogga eller inte . Men förlåt för att jag inte har bloggat på sjukt länge ... Men jag tror jag börjar i...
Läs mer

Barnvakt till lilltösen

I eftermiddags fick jag en förfrågan om att vara barnvakt till världens finaste tjej, och det kan man ju inte tacka nej till! En liten tjej som älskar sin faster Paulina! Ho...
Läs mer

Amazing ?

Jag har en hel del besökare på min blogg, det kanske inte verkar så för er då folk är väldigt dåliga på att kommentera, men så är det alltid kol...
Läs mer

Väder eller inte här ska badas

Laddad och klar. Trots att regnskurarna avlöste varandra ville barnen bada. Själv fick jag mig en eftermiddagslur medan mormor och min moster följde barnen till badet. En tur till la...
Läs mer

Fototävling hos petrusson.blogg.se!

Är med och tävlar hos denna tjejen! Lisa Petrusson har en fototävlar där man kan vinna ett egetdesignet iphone 4/4s skal. Temat är blommor och jag tävlar med d...
Läs mer

wait, what?

sitter med vetekudde å lyssnar på musik. har jätte ont i magen :( funderar på att åka med till hälsingland ändå. beror på ifall emil kan sova här p...
Läs mer