fredag 13 juli 2012

iPhone 5 2012-07-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Nu var den här!

- klockan tickar iväg och fredagen är här känns grymt. Vet inte riktigt vad som händer senare under denna dag eftersom jag och Christoffer fortfarande är vakna. Igå...
Läs mer

Mööööör:$

Whatsapp fuckas? .. Har inte bloggat eller nåt för iPhone appen nt är här har fått min älskade iPhone tbx varit kaos med mina underbara bästavänner,kusineramp...
Läs mer

Skydda din mail

Spam är ett problem vi alla drabbas av ibland. Men det värsta är nog när ens egen mailadress används för att spamma ens kontakter och andra. Dessutom har vi inte sä...
Läs mer

Fredagen den 13:de.

Ja, ooops. Har det hänt något åt er? Berätta? Åt mig har det inte hänt något _ännu_. Ofc nu när jag säger att det inte har hänt något s22...
Läs mer

Snygga skal

En kompis tipsade mig om en hemsida med iPhone skal. Var runt 102 sidor men bara skal.
Läs mer

Iphone skal

Köpte precis ett nytt Iphone skal!! Köpte faktiskt två men visar bara det ena just nu (har det andra på och orkar Inte ta av det). Det är ett Justin bieber skal!! Men jag ska...
Läs mer

Räkning för småbarn 123 – Lär dig räkna

Det här är en helt ny app från australienska utvecklaren GiggleUp, som bland annat skapat appen Buzz Me!. I “Räkning för småbarn” får man upp ett visst antal likada...
Läs mer

Allingsås

Hej, för några dagar sedan var jag och min farmor och farfar och min syster i Allingsås.  Vi skulle åka ett gammalt tåg från 1914 :) Det var jätte häftig...
Läs mer

Tjeeeena!!

Tjena! Lånar Emmas iPhone:D Har hoppat lite med kaninerna har fixat i husvagnen osv. Bloggar mer sen, cyyya
Läs mer

För jag bara tillägga en sak?i

Jag väntar fortfarande på att ni ska skicka kommentarer. Några har ju skickat, men jag vill ha fler! Det är verkligen inte mycket jag ber om. Bara lite kritik vill jag ha....
Läs mer

Forever Together ♥

För det första. Ursäkta att jag inte har uppdaterat på länge. Jag har njutit av fina Paris så mycket jag kunnat. Sen, pandora brickan på bilden fick jag som år...
Läs mer

Instagram

Rolig app till Iphone och Andriod. Många har det, även jag! Följ mig gärna. Lägger garanterat upp mer bilder där än på bloggen. Men sälvklart kommer det k...
Läs mer

FREDAG13

Goddagens! Är hemma i bra skick! Åker på onsdag till Tunisien i 2 veckor, hehe gött som fan ;)!! Min syster har kommit hem från Norge, as skönt att träffa henne ige...
Läs mer

För och efterbilder !

Hejsan!   Fick ju som sagt min nya säng idag, oherregud va stor den var! haha!   Så hela kvällen har gått åt till att få in den i rummet och fixa allt, var lit...
Läs mer

Mycket Aktiv Efter..

Ja kommer bli mycket aktiv och ni kommer få mycket nya bilder från med imorgon! Jag får ju min kära iphone tillbaka, som ja råka låsa genom datan ;$ men iallafal...
Läs mer

Semester!

Jag vet att jag har semester nu men det känns inte. Men det kommer nog att kännas i morgon när vi landar i Göteborg. Nattåget gick 23.30 från stan och vi är framme...
Läs mer

En av de bästa sakerna jag vet..

..är att gå och lägga sig i en säng med nytvättade sängkläder... -Postat direkt från verkligheten, från min iPhone
Läs mer

helloo!

Varit i stallet hela kvällen nästan.. ;) Ridit, tagit in hästarna, städat sadelkammaren + tvättat alla borstar + benskydd!! :D  Imorgon släpper Johanna ut häs...
Läs mer

Shit-pommes...

... Va tiden kan gå fort! Idag åkte ju hem från sommarstugan tog fet lite lugnt en timma och sedan åkte vi till en restaurant och åt middag efter det tog vi en snabb fika ho...
Läs mer

Riktigt kul och bra pass!

Ikväll va de ett jäkligt bra och roligt pass. Mkt fokus på finter. Idag hade vi Joakim Karlsson som tränade oss. Fruktansvärt duktig och ser direkt vad man ska ändra oc...
Läs mer

Kalmarmarknad

Idag var ju Jenny och jag på kalmarmarknaden :) Som sagt, jag hittade 3 tröjor som jag köpte, och 2 av d var med Justin :D As snygga!! Sen en med Usa :) I en av karusellerna spelade d...
Läs mer

Vart är världen på väg?!!

Måste få skriva av mig! Skulle gå in på facebook en sista gång och såg en sak... En tolvårig flicka som lagt upp en bild på facebook. Vanligtvis stör jag...
Läs mer