torsdag 26 juli 2012

iPhone 5 2012-07-26

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Brb rida!

Hej bloggen! Nu när jag har en iPhone så kan man ju uppdatera jätte bra från mobilen , så tänkte att jag gör det nu. Lovisa och jag har precis tagit in hästarn...
Läs mer

Allvar?

Min iphone låg i solen typ 10 min och sen när jag skulle kolla en sak så kom detta upp.
Läs mer

Sorry eller nåt

Jag är edsen att jag inte har bloggat på ett tag men jag ska försöka vara aktiv men på måndag så ska jag med Daniel och Alma till tingsryd marknad. Jag har få...
Läs mer

Godmorgon :)

Idag så ska mamma, pappa och lillebror handla och jag ska stanna hemma själv! Yippie!! :D   HAR DAMP!!!! Min mobil (Xperia Mini Pro) har gått sönder kostar 500 :- att laga me...
Läs mer

2012-07-26

Usch, seg morgon.. Har inte sovit så bra inatt. Legat o mezzat med älskling lite också. Idag blire jobb hela dagen, underbart. Trivs verkligen! Efter jobbet skulle jag träffat min...
Läs mer

Så ser Iphone 5 ut enligt flera spioner

Alla ni som använder iphone och nu ska vara så pettiga med att bara ha iphone borde bli glada nu när jag berättar och visar hur den nya iphone 5 kommer att se ut. Ryktena om n2...
Läs mer

godmorgon bloggen!

vaknade för ca en halv timme sen, så klev upp och fixade snabbt till håret, nu hade jag tänkt göra frukost och kika på tv sen ska jag tvätta de kläder som ligg...
Läs mer

Hejdå!

Nu ska jag sluta skriva på denna blogg! Så ja, hejdå! ----------------- Den här bloggen handlade om en tjej som heter Elin och bor i sköna Värmland i en liten stad n22...
Läs mer

Bakom kulisserna bild för Case Mate

Selena har gått med i en linje för mobiltelefoner från Case Mate. Igår, hölls en photoshoot för att främja linjen. Kolla in bakom kulisserna bilden nedan:  ...
Läs mer

Så kommer antagligen Iphone 5 se ut. Typ.

Ryktena om Apples nya Iphone 5 blir allt fler och tydligare. Bullshit Bulletin erfar att den nya versionen kommer att bli tunnare och mindre, fast med större och bättre skärm. Den komm...
Läs mer

-IPHONE-

Lycka! Nu är den beställd, en iphone! Konstigt att man kan bli så glad över en sak. Men har man jobbat i fyra vecker av sitt sommarlov så ska man faktiskt unna sig något...
Läs mer

Hemma och ny duschad!:D

Ja nu har man vart hemma ett tag :). Det har varit ett väldigt gött väder :D . SOL SOL SOL och MASSA SOL :D . Jag och mela bestämde oss för att ¨åka ut till stora m...
Läs mer

Med älsklingen :)

Tjena Tjena jag lånar min älskling iPhone och nu bloggar jag ifrån hans telefon men. Idag så gjorde vi inte så mkt alls har legat hemma nästan hela dagen sen åkte v...
Läs mer

Dagen idag och lite till

moshi!   uppdateringen idag har varit kas, sorry för det. men vem vill sitta inne vid datan när solen faktiskt skinner där ute, på anndra sidan fönstret???   f246...
Läs mer

Lite små grejer!

En nessisär som jag tänkte ha i min handväska;) Ett iPhone skal köpte ett till men det sitter på mobilen. Body splash från victoria´s secret! Den luktar jätt...
Läs mer

Snart sex veckor

De första sex veckorna har jag ofta hört är de svåraste med en ny liten i familjen. Inte minst efter ett kejsarsnitt. Det har tagit tid att lära känna Nils. På n2...
Läs mer

Förlåt förlåt förlåt!

Hej, förlåt att de inte kommit något inlägg på ett bra tag men jag har bara haft tillgång till min iPhone de senaste men nu har jag datan igen och har börjat p229...
Läs mer

låt oss gå till en okänd plats!

sitter och myser framför tv just nu! idag har jag suttit och laddat ner massor av musik till min iPhone :) så har ni några tips är det bara att kommentera :) imorgon ska jag 2...
Läs mer

Kärlek och Speedway

Hur har du det? Jag har det bra! Även om jag är superdupertrött när klockan ringer på morgnarna. Eller ringer och ringer, min iphone börjar spela Crystal Lewis sång...
Läs mer

Kärlek och Speedway

Hur har du det? Jag har det bra! Även om jag är superdupertrött när klockan ringer på morgnarna. Eller ringer och ringer, min iphone börjar spela Crystal Lewis sång...
Läs mer

idag morgondagens planer

Idag, väldigt lyckad dag om jag ska va ärlig. Vaknade vid 12 ungefär, gick upp käka och lite.. Sen drog jag pappa in mot stan för att byta ut min iphone eftersom...
Läs mer

FESTIVALEN !

Hejhej, jag har varigt på hbg festivalen som många andra nog också har varigt. Det har varigt kul, Jag gick med Zoey som på riktigt heter Zara! XD Men alla kallar hemma Zoey typ....
Läs mer

Stranden stan

Idag så vaknade jag där runt 11, var hemma tills typ 2. sen så skulle jag dra till stranden med Erona, men innan stranden så ville vi först gå till stan lite för at...
Läs mer

Godnatt

Klockan står på tio,så ska jag och min bror in till Göteborg och köpa hans iphone. Sedan ska jag till stallet med philip. Han ska få fota lite sen ska även han f2...
Läs mer

STOCKHOLM!

Hej bloggen! Längesen sist! Just nu är jag i Sveriges huvudstad, STOCKHOLM! Bor i ett jätte fint hus ute på Lidingö,verkligen super lyx! Här händer en jävla ma...
Läs mer