lördag 28 juli 2012

iPhone 5 2012-07-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

anewblog2013anewblog2013 posted an update: Tian Tian,en framgngsrik fretagare klnning,bryta fram den […]

anewblog2013anewblog2013 posted an update Tian Tian,en framgngsrik fretagare klnning,bryta fram den exempellsa ljusa lysande strlar,skt i hjden sta gonblick index,sunglasses till frsljning utom sluta...
Läs mer

anewblog2013anewblog2013 posted an update: sublimering sunglasses charm,symboliska inslag Mode sunglasses handvskor och Louis Vuitton Kanske r det andakt,sunglasses6 frn [...]

anewblog2013anewblog2013 posted an update: sublimering sunglasses charm,symboliska inslag Mode sunglasses handvskor och Louis Vuitton Kanske r det andakt,sunglasses6 frn att nmna mnad,Den organiska s...
Läs mer

anewblog2013anewblog2013 posted an update: och sprida information genom de flesta typer av dem r inte […]

anewblog2013anewblog2013 posted an update och sprida information genom de flesta typer av dem r inte bara effektiv nr konsumenterna r va clothes na vid lngre ta reda p saker frn sina favoritbloggar.B...
Läs mer

sing a song for all of those with a broken heart ✝

Helknäpp kväll/natt med mina brudar igår. Jag, Felle, Amelia och Ellen hamnade hemma hos Ida bland några goa pojkar och hade det chill en stund. Efter ett tag drog alla utom 2 och...
Läs mer

Nu är det natt ! :)

Ja tro det eller ej men det är faktiskt natt :). Vakna ju iofs halv 3 igår :P. haha fattar inte hur jag kunde sova i 16 timmar i sträck =O. Jag måste ha vart svin trött :P. m...
Läs mer

iphone

Glömde skriva att jag är iphone ägare igen, dock en 3g men köpte också en 3gs idag, så är riktigt nöjd! nu blir det att sattsa på att ha alla modellerna,...
Läs mer

in my mind im having a pretty good time with you

ph; förut - monster besties ♥ Heellu, ligger i sängen med go musik och ska snart sova. Var ju med mina bejbs förut. Vi va ute en stund och busade, haha, alltid lika skojj. H...
Läs mer

Veckans mobilunderhållning.

Det måste nog vara dragon story. Så jävla bra.. Det är då ett spel där man ska bygga en "stad" till drakar.. Bygger berg där dom ska bo, de måste bo...
Läs mer

Godnatt!

Halloj , bjuder på en dålig iphone bild! Kom nyss in från en galen natt ute med Leonie och Cassandra, vi cyklade runt lite var stans i trollhättan. Tidigare idag var vi tre p229...
Läs mer

IT'S FRIDAY, FRIDAY

Vad gör ni denna fredagskväll? Själv kom jag från jobbet klockan halv sju. Sen dess har jag varit hemma. Var faktiskt lite sur innan. Jag kunde inte starta min mobil, ska köp...
Läs mer

Alingsås igen!

Nu är jag hemma igen! Kom in med tåget vid åtta igår och då gick jag o anna till gymmet direkt bara för att hon skulle sola! Då ville en kompis att jag skulle gymma...
Läs mer

Datorn pajjat...

Nu har min äckliga jävla data jävel gått sönder också, den enda jag har, det enda jag kan leva på nu är min Iphone och det kommer ju verkligen gå åt...
Läs mer

Ny start!

Hej! Nu ska jag börja om med min blogg kan man säga! Jag har fått en iPhone så nu kan jag blogga från min mobil;) ha det bra! Har fått en liten kusin, emmie! Hon f246...
Läs mer

Regnig lördag.

Hej på er, idag regnar det för fullt som vi redan visste innan att det skulle göra idag. Mina föräldrar och min storasyster ska iväg på kräftskiva idag och d...
Läs mer

Sorry !

Hej ! Förlåt för dålig uppdatering . Jag har faktisk tröttnat lite på att blogga hehe . Men har inte svart på frågorna så : Dag 2 favorit smycke : Det ...
Läs mer

Hej bloggisen!

Ligger hemma i min säng just nu kom hem för ca 20 minuter sen. Åkte till allum för att kolla vad det var för fel på min iPhone det var enkelt att fixa s229...
Läs mer

Livet leker

Jag har det braaa, ok? Livet leker just nu. Är så glad över allt. Igår hamnade vi av en slump precis utanför hotellet där alla kändisar som ska uppträda p229...
Läs mer

Baseballtröja

Jag lånade ut min systemis till mina föräldrar eftersom de åkte till Grekland imorse så ni får leva med mina kassa iPhone bilder.Om en stund drar jag till Göteborg...
Läs mer

Grillning

Var på naturens hus igår. (kommer inte ihåg var det ligger. Men det är bara några minuter från sjukhuset.) och där grillade vi korv och åt chips. Togg massor m...
Läs mer

Mitt nya skal

Köpte ett till skal till min iPhone 4 för 1-2 dagar sedan. :) Vad tycks? :3 xoxo Astrid
Läs mer

Super duper glad

Njaa... Sådär:/ för det första så blev jag skjuten på halsen av ett sånt soft aragon eller vad det nu heter?! Och det gjorde ooonntt!!! Och så har vi krockat i...
Läs mer

Detta är jag.

1. När grät du senast? - Minns inte det.  2. Har du lätt för att bli kär? - Absolut inte 3. Vilken låt är bäst just nu? - Eddie Meduza - Ep...
Läs mer

Omg

Såg just att rubriken på förra inlägget blev "rättat" av min iPhone!!! Stör mig jävligt på det ibland. Ska vara My super psycho sweet 16.
Läs mer

New things!

Iphone skal, sjukt nöjd, endast 99:- concealer som täcker mörka ringar under och över ögonen!
Läs mer

KAN INTE SÖVE

SENASTE: 1. Dryck: monster 2. Telefonsamtalet: pappa 3. SMS: dean 4. Sång du lyssnade på: från och med du   HAR DU NÅGONSIN: 6. Dejtat någon två gånger: nej 7....
Läs mer

20 frågor när man har tråkigt en lördagskväll

1. Hur lång är du: 176 cm  2. Ögon färg: Gröna :) 3. Vikt: 54 kilo  4. sko stolek: 39 5. Vilken del på din kropp är du mest nöjd med: Jag...
Läs mer

Det är kyligt här i natt, när Stockholm kysser mig på kinden

väsktjuvar vs mig 3 - 0! Med andra ord har jag lyckats än en gång. Denna gång var det min iPhone tjuvan sprang iväg med. LYCKAT!
Läs mer

Nu så

Var ute och gick i nästan en timme med Sanna. Hon är lite halv sjuk så vi sprang inte. Sen när jag kom hem så gjorde jag alla styrke övningar som jag gör varje dag....
Läs mer

Min favorit iPhone skal hemsida.

http://society6.com/cases - världens finaste skal. Vad tycker ni om min nya design förressten?
Läs mer

Hizbollah i sociala media trots terrorstämplingar FTO och SDGT

Amerikansk lag har tydliga och effektiva bestämmelser mot terroristorganisationer och deras online-aktiviteter. Man namnger vissa grupper "Foreign Terrorist Organizations" (FTO) och vi...
Läs mer