lördag 7 juli 2012

iPhone 5 2012-07-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

New York

Seriöst fetaste staden jag varit i någonsin! Har alltid älskat Bangkok men NY är fan grymmare. Och såklart har jag inga bilder, tror jag är sämsta fotografen som fi...
Läs mer

Myggor

Varifrån kommer de? Dödat 3, efter en lång tids sökande ger jag upp och lägger mig igen. Bzzzzz efter 3 sekunder. Går upp, tänder lampan och hittar 3 nya osv. Jag...
Läs mer

Nanette har en ny hemsida

Jag har ikväll byggt en helt ny hemsida till Nanette. I grunden så bygger den på min hemsida som jag har nu, jag har inte gjort några ändringar i grund-mallarna, jag har bara...
Läs mer

Försöker summera livet i ett mindre djupt inlägg

Fan. Bloggen har blivit skit på sistone, alltså! Bara en massor av tankar som ingen annan än jag förstår mig på!    Har sett på Pulp Fiction. Och nu...
Läs mer

Hii:)

Hej Jag vet klockan är jättemycket men jag har så ont i mitt öga det svider och ja... Men imorn ska jag kanske lägga ut nå bilder då jag är på marknad. De...
Läs mer

Inlägg 344

Hejsan! Tältade med Amanda, sandra och Elin i förrgår, bilder kommer! Dagen efter solade jag och Amanda hos henne, jag fick tillbaka min iPhone och minns inte vad jag gjorde den kv22...
Läs mer

Bättre sent än aldrig. IPHONE <3

Äntligen beställt min Iphone, orkade inte ta den på abonnemang så fick bli utan :) superglad nu! Längtar tills den kommer :D nu ska jag shoppa skal till min nya diamant :)
Läs mer

Skype!...

Skypar med mongon! ;) Haha fett kul,har inte bloggat på ett tag men nu funkar ju appen till iPhone!! Fett glad nu kan jag blogga från mobilen igen löööööö246...
Läs mer

BLOGGPAUS UNDER SOMMAREN!

Sommar utan sol, eller hur? ._. But it doesn't matter really.. Jag tänker oavsett vad inte sitta inne på mitt sommarlov blogga framför varken datorn eller mobilen! Nu st...
Läs mer

roligt

Roligt att någon brysäg 2 st har varit inne och kollt på min blogg och snart ska jag legga upp litte bilde på mej min iphone ska bara få ladda klart ;)   ;) ...
Läs mer

Sony Eriksson

SKönt att ha en toutch mobil igen kan jag säga! herregud vad beroende man är av facebook och instgram och alla de andra apparna och spelen man hade på mobilen! Min iphone har vari...
Läs mer

Svar på fråga

Det var en som hade frågat varifrån jag hade köpt mitt nya iPhone 4 skal som jag fick för någon dag sen, och jag beställde det ifrån en hemsida som heter Fyndiq som...
Läs mer

Hej party!

Hej jag ska på ett kalas! En kille fyller 18 så vi ska dit kl. 5 Visar look lite senare! Men jag ska ta lite bilder sen!Just nu bloggar jag från min IPhone för jag sitter i bilen!...
Läs mer

Luft, vatten, eld och jord ...

Jag föredrar att fota ting före människor, och så rena ytor som möjligt. I Grekland är det en lätt match, alla vackra färger tillsammans med det grönbl2...
Läs mer

yeah , i'm home again

HEEEEJ  jao , nu har jag kommit hem från malmö.. försöker packa till sportscamp imorn men det går ju lite sådär haha! Tog tyvärr inga bilder för jag...
Läs mer

WOOHOOO!

Sitter på flygplatsen NU i Malmö! Snart ska vi gå på planet då blir det bye bye Sweden HELLO Turkey! Det ska bli tre otroliga veckor med sol, bad, fest och utforskning!! Bild...
Läs mer

Vad är bäst? Vilket är väsrt?

Vilket är bäst? Godis vs choklad? Chips vs Ostbågar/Ostbollar? Salt godis vs Sockrigt godis? Långt hår vs Kort hår? Lockat hår vs Vågat hår? Kl...
Läs mer

Ja, jag är vaken!

helluuw.. Jag är nu fixad, lite mer utvilad och på bättre humör!  Har precis ätit " fruckost "  helt sjukt.. vet inte vad det är för fel på...
Läs mer

Moa:)

HejIdag har jag varit med Moa, vi badade i min pool. Nu ligger jag i soffan och tittar på tv och spelar på min IPhone :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Ikväll ska vi ...
Läs mer

It's never good enough!

Idag hissar och dissar jag. * Jag börjar med att dissa vädret denna sommar. Var ute och fiskade idag och fick såna himla höstkänslor, att jag nästan blev fundersam om ja...
Läs mer

hejisisn

Hejsan! i torsdags så tränade jag sista gången innan cupen. Men inna så körde vi hö hos tilde! Det var kul, men jag hann inte så mycet, för det vart pungteri...
Läs mer

Väntar på att blogg appen ska släppas för iPhone !!

Tja! Sitter här i min ensamhet klockan är lite över 01:00 och Jag ska imorgon eller ja tekniskt sätt idag åka i väg på fotbollscup Så jag kan väll ber22...
Läs mer

Mobil inlägg testning testning ....

Kan det va så att jag lyckades detta ? Haft iPhone i 4 dagar nu o det går väl sådär ;) haha. Hur man får in en bild lyckades jag inte lösa märkte ja.
Läs mer

oj!

kollade lite rut på kläder och iphone skal och oj vad jag vill shoppa... ska be mamma hjälpa beställa imorrn måste verkligen ha nya kläder! och ja jag ska få en iph...
Läs mer

HATAR IPHONE IDAG

Lördag kväll , natt ? Ja det får va vad det vill jag är lite smått sur , min mobil är nämligen trasig ( och jag är i stugan = mobilen är min enda vän...
Läs mer