tisdag 17 juli 2012

iPhone 5 2012-07-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

16 Juli 2012 - Be living in the kingdom of the good and true

Blir helt enkelt att köpa en ny IPhone. En vit 4s. Troligen. Känns inte alltför kul att behöva köpa en ny. Jag hade redan en väl fungerande och fin IPhone. Bilder, antec...
Läs mer

Chillar sängen

Ligger just nu i sängen hemma hos mina kusiner och ska "sova" haha. Hmm.. Idag så satt jag hemma tills mamma kom och Hämta mig och så åkte vi till stan och möt...
Läs mer

Santa Monica!

Hejhej! Idag var jag i Santa Monica på Third street och shoppade som en galning! Haha. Var på VS, Brandy Melville, Pink Ice, F21 och dom affärerna. Ska lägga upp bild p22...
Läs mer

Trött som fn

O herre vilken dag. Vaknade och väntade tills mamma kom hem så att hon kunde föra mig till åminne. Och hon kom hem med en ny telefon åt mig! Gissa om jag blev glad, har likso...
Läs mer

Första inlägget! :)

Hej! Det här är min nya blogg. Jag planerar att börja här så fort min iphone har kommit. För jag åker bort nu och kommer inte att ha något internet på et...
Läs mer

ÄNTLIGEN!

Hej! Äntligen har bloggplatsens app till iPhone kommit! :) Just nu sitter jag i bilen på väg till min bästis hennes familj, KUL!? Igår var jag iväg hela dan, d22...
Läs mer

.............

laddare till min iphone = sönder hörlurarna till min iphone = tunisien fyfan fuck allt just nu .
Läs mer

Dagens teknik...

...våra mellisstunder skiljer sig nog en del jämfört med hur det var för bara 10 år sedan. Jag har en app på min telefon som barnen gillar jättemycket. VEM? heter...
Läs mer

iPhone skal

Har fått en liten kärlek för färgen orange! Har kollat på mycket accessoarer och då har jag fastnat för orange. I höst kommer jag satsa mycket på bruna kl...
Läs mer

Bloggplatsen för iphone

Jag har bästemt mig att blogga 4/5 gånger om dagen som innan = fick mer statistik och mer kommentarer. Så jag laddar ner bloggplatsen nu på appstore. Något har hänt me...
Läs mer

Jag är med och tävlar om iphoneskal hos Matilda!

Jag var tvungen och göra en blogg för att jag ska vara med i tävlingen... Så kommer inte uppdatera på denna eller ngt!    DEETTA SKALET VILL JAG VINNA , KLICKA H1...
Läs mer

internet på planet

TJENAAAAAA!  Sitter just nu på planet påväg till Spaninen, weehooo taggad!  Hade i alla fall sån jäkla tur, det fanns visst internet på planet,(har ju me...
Läs mer

No tjafs!

Igår var fam ottosson, Fahleson och Lindberg nere på No tjafs! Tycker faktiskt dom var riktigt gryma!    Jag och Linnea stod typ längst fram hela tiden tills jag fick as on...
Läs mer

Äntligen finns bloggplatsen appen på mobilen!

Hej alla kära läsare! Ja som ni ser så finns äntligen appen för iPhone och android så nu kan man äntligen blogga från mobilen. Så nu kan ni nog se mkt me...
Läs mer

Ny blogg!

Helluuuu mina vänner! :) Det här är min nya blogg som ska bli lite om allt möjligt :) Har ännu inte hunnit fixa den men det kommer :) Mitt första inlägg ja, vet int...
Läs mer

Då är man tillbaka på nattstad !

Jag har sånna otroliga problem med vart jag ska blogga nånstans. har testat blogg.se , och myshowroom. men eftersom jag inte har en iphone , så är de så krångligt att mo...
Läs mer

Jealosy

Hej. Vill bara påpeka att det känns som Pontus inte riktigt gillar att jag umgås med sebbe. Jag brukade ju alltid innan säga till Pontus att han är den snällaste killen...
Läs mer

Inga riktiga ursäkter

Hej. Jag är sååååå ledsen att jag inte bloggat. Asså det finns så många saker som jag kan säga varför jag inte har bloggat!! Men det tän...
Läs mer

död fisk äter mobil

tjeena! här ligger jag i sängen, så död som man kan bli, tredje dagen som bamba tant på karljohan skolan. SHEEET. har jobbat från kvart i två till kvart i tio och v...
Läs mer

Mobilblogg. 00:10

Hejsan,just nu ligger jag i Emmas säng och snackar med folk. Ni får ursäkta ifall det är lite felstavningar i mina inlägg från mobilen men jag inte direkt mästare p...
Läs mer

Solskenskusten

Vi har haft en MAKALÖS solskensdag här på solskenskusten. Då menar jag inte en makalös dag så där….. utan så makalöst som man kan känna att det 228...
Läs mer

Nu kanske det händer något!

Uppräckte nu att bloggplatsen har kommit som app till iPhone och Anroid, vilket betyder att vi kommer kunna uppdatera bättre i och med att vi inte alltid har tillgång till dator! S22...
Läs mer

Så här skickar du MMS-meddelanden på iPhone

Sweden Läs Meddelande Så här skickar du MMS-meddelanden på iPhone Artikel av Glew McTaggart Hitta fler Sprintpcs Artiklar
Läs mer

As najz spel

Hallå där! Skriver från IPhonen nu :) Men jag ÄLSKAR verkligen ett spel på min IPhone som heter 'tap tap' man är typ DJ och tournerar och sånt, as kul s...
Läs mer