onsdag 25 juli 2012

iPhone 5 2012-07-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Efter Apples kvartalsmiss, har Apple nått toppen och har nedgången börjat?

Inne i Apples högkvarter i Cupertino. Apple är ett mycket speciellt företag med en mycket speciell företagskultur. Randall Stross har skrivit en upplysande artikel i New York Ti...
Läs mer

27 JÄVLA GRADER!!

Hej. Nu ska jag faktiskt sova. Det börjar ljusna ute så jag känner att det kanske är dags! Imorn ska det bli 27 grader ute!! Enligt min iPhone app iaf.. Men hur najs?! Synd bara a...
Läs mer

Frågor och svar

01. Fullständigt namn: Jonna Maria Kujala 2. Ålder: 15 03. Vart bor du: Surahammar 04. Bor tillsammans med: Pappa och Bror 05. Husdjur: inge 06.160...
Läs mer

Glada!!

Idag verkar alla ha varit glada!! Kan det bero på solen?? Klart det gör!!!!! Vi avslutade denna härliga dag hos våra grannar/vänner:)) Inte ofta man kan sitta ute till...
Läs mer

Snabba cash

Är hos min pappa just nu och tittar på en liten Tom som ligger och sussar så sött bredvid mig Har ingen dator och ingen mobil så om jag ska kunna blogga måste jag l229...
Läs mer

Evernote underlättar för studenten

Evernote är en tjänst som är väldigt användbar för dig som pluggar på universitet och högskola och jag antar att den är precis lika användbar om du p...
Läs mer

Hello :)

Hej alla glada människor :) Har gjort en ny blogg här på bloggplatsen så jag kan blogga via telefonen :) Hade min blogg på blogg.se innan men där har dom bara en ap...
Läs mer

Sorry för dåliga uppdaten

Min iPhone var på laddning så sorry... Då just nu är jag med med zenne vi ska à inne hela dagen det är typ 35 grader ute vi ska sola på min balkong och fläkta...
Läs mer

Sorry för dåliga uppdaten

Min iPhone var på laddning så sorry... Då just nu är jag med med zenne vi ska à inne hela dagen det är typ 35 grader ute vi ska sola på min balkong och fläkta...
Läs mer

kommer inte på en bra rubrik

Sheeeennna!   Har varit rätt kass på att blogga som ni märkt men mina dagar har varit fullspäckade så har haft riktigt svårt att hinna och orka. Sommarlovet är...
Läs mer

Cyklat :D

Heej !! Idag fyller jag år :) och vet ni vad jag bloggar ifrån? Jo, jag bloggar från min nya iPhone ! :D en vit iPhone 4s! Jag är typ lycklig! Jag fick också en jacka, ö...
Läs mer

Rubrik saknas

hej. ♥ nu sitter jag hemma hos amanda och spelar data medans hon ligger och läser FRIDA .. nu är min iphone på posten så jag ska dit å hämta den när jag har tid ....
Läs mer

NYTT SKAL

Var på dollar store och kollade på iphone skal men det fanns inte så många men köpte ett rosa för 10kr som jag kommer ha medans jag letar efter ett fint!
Läs mer

Månadens handlare juni – en riktig bubblare!

Då har vi fått äran att presentera Månadens handlare för juni månad. Den här månaden har vi valt att lyfta fram en av våra allra nyaste handlare som upp...
Läs mer

Fotor

Vill tipsa om en helt AWESOME fotoredigerings app som finns till (iaf vad jag vet) iphone med ios5! :) Den är sjukt bra, och har många olika effekter och så som är jätte bra...
Läs mer

Iphone

Hej! Ni vet min Iphone som blev baxad? Jag ska få en ny från försäkringsbolaget elr aa jag ska betala 25% men de e ändå bra. SÅ jag ska hämta ut den På f...
Läs mer

Mysig kväll

God kväll vänner! Har äntligen fått igång min iPhone igen, den havererade på jobbet idag runt 12-tiden och jag har inte kunnat få någon mottagning till den ef...
Läs mer

Öhh 4:rde plats -.-'

Japp kom på 4:rde plats, fan vad dåligt men min brorsa och båda mina 2 systrar kan bowla bättre än mig för att ersänna... Aja, nu är vi är vi på v2...
Läs mer

mösigt

haha fick precis ett väldigt mysigt samtal :):) gjorde min natt totalt, fullt ut! :) Man blir liksom glad, väldigt glad. Jag har lärt mig på jobbet att den känslan som man g...
Läs mer

Thats life!

Idag har jag varit i Norrtälje och spelat minigolf med Stoffe, Kalle och Stevie! Måste poängtera att Stevie vann.... Ren tur!!!! ;) Vidare mot piren för att träffa Matilda,...
Läs mer

Besök och stranden

I tre dagar har vi haft besök av min vän Kamilla och hennes barn Noah och Sarah här i Gullbranna. Så roligt! Vi saknade dem nu ikväll. Det gick bra att vara 7 personer i husv...
Läs mer

25 JULI

Sorry, har inte min iphone längre förstår inte hur jag ska klara mig, hur jag klarar mig! och inget internet hemma så har inte blivit någon uppdatering nu i sommar.  f...
Läs mer

godnatt !

hejhej , idag har jag och mamma varit i näs en stund , det var väldigt varmt fast inte vattnet då , där var det iskallt ! Sen klockan 4 ungefär så åkte vi till tor...
Läs mer

lista.

SEX/KÄRLEK 1. Är du singel nu? ja och nej. 2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? ja. 3. Är du redo o satsa på ett seriöst f...
Läs mer

Titio Christian på Besök

Wihoo. Sitter hemma i soffan med Christian och leker med min nya leksak som jag fick utav honom. En fucking freaking Iphone. Oh yes baby. Var knappt att jag kunde med att ta emot den.. Men va faaan!...
Läs mer