fredag 20 juli 2012

iPhone 5 2012-07-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Lite halv tråkigt så där !

Ja hade lite tråkigt så gick in på jpckibois blogg och sen hannas och ja dom har ju sin egen stil !  men det är allt jag skriver !  Menmen nu sitter jag och kollar hur...
Läs mer

Boys will be boys.

Tjooo. Vaknade halv 1 idag, steg upp runt 1, och stack i duschen.. 13:49 skulle det ju byta abonnemang till mei. Men de stod att det kunde bli ett kort avbrott, nu har det gått över 1 ti...
Läs mer

Försöker en gång till

Tänker inte sitta och skriva massa ursäkter till varför jag inte har bloggat. Tog en pause utan förvarning och har haft ett grymt sommarlov än så länge! Jobbar f2...
Läs mer

?ÄNTLIGEN?

Äntligen finns Bloggplatsen appen till IPhone! Från och med nu kmr jag va mycket mer uppdaterad! ? ?Levlar JÄTTE-SNART så snälla hjälp!? //Nora
Läs mer

Stan

Är i stan men Fanny. Köpt iPhone skal! HM 49.50
Läs mer

Samsung galaxy s3

Snart blir det köpa den här snyggingen ! Först ville jag ha iphone 4s , men alla jag känner har haft problem med iphone och m.m. och galaxy tycks vara bättre .
Läs mer

Fredag!

Hej hej! Idag är det fredag och det kan bara betyda en sak, FREDAGSFIKA!! När pappa och Mille kommer hem ska vi åka till Linde och fika. För några dagar sen beställde...
Läs mer

Ipad!

Jag har tänkt köpa en Iphone jätte länge nu men det har inte blivit nått för jag kan inte samla till så mkt så nu istället ska jag samla till en Ipad f2...
Läs mer

"Rubrik"

Sitter hemma med pappa vid en varsin dator, har sån skadeglädje åt att min dator är hel och fungerar medan pappa håller på att fixa sin. För en eller två vecko...
Läs mer

Allt Om Appar 2012

I Allt om Appar kan såväl nybörjare som luttrade veteraner hitta spännande tips om nya och användbara appar till Iphone, Android och Windows Phone. Hälsa, sport och ny...
Läs mer

Igårs namnam.

Igår lagade jag någon efterätt sak typ ;'3 Ja,den blev jätte god faktiskt! Endast bestående av: Gurka Skinka Ost Sallad Yä,det var gött <33 Kan läg...
Läs mer

I BADET

Sitter just nu i badet, lika skönt och avslappnande att bada innan man ska gå och lägga sig! Hoppas ni har haft en bra dag! Jag har iallafall hämtat ut min iPhone idag, vart ifr...
Läs mer

-NEW IN

Som sagt så var jag i stan idag som alla andra tjejer fick man ju med sig lite hem! OBS, ingen bra kvalite på bilderna då dem är tagna med iphone kamera ! Överdel - H...
Läs mer

Swaaaag

Agnes födelsedag!!! Har sån ångest,!! För tappade min iPhone och det är maaaasssaaa sprickor ;( men kvällen var bra!
Läs mer

Utvecklingen av Windows Messenger och andra instant tjänster Messenger

Utvecklingen av Windows Messenger och andra instant tjänster Messenger 2010 kommer att se en snabbare ökning av antalet människor i både industriländer och utvecklingsl22...
Läs mer

Sommardag! :)

Tea kammade hem hela 4 märken idag!!!! Missade sitt 5;e med att hon stannade efter 7 m ryggsim istället för 10.... Hon vill göra ett nytt försök nästa vecka! Ebba...
Läs mer

MMS-inlägg

Jag blir galen! Jag får inte in mobilbilderna i datorn och jag fattr inte varför?!?! SNÄLLA hjälp mig någon som har iPhone!!! Eller någon annan!! Vem som helst bara jag...
Läs mer

Sol :)

Tänk vad lite sol gör oss glada :) I dag har det varit en ganska solig dag. Josef skippade solskyddsfaktor och tog på sig andra skydd, ha ha. I kväll vi på mästerkatte...
Läs mer

SVAR PÅ TAL!

Kommentar: iphone 3 ...legg av man ser hur fattig du är! -  Skriv ditt namn - 83.251.164.54 (Anonym kommentar)       SVAR:Haha, för det första, det...
Läs mer

Good life

Haft en underbar dag med fina fina Jessica, vi har njutit av solen, varandra och haft det super härligt! Äckelbrunärdujessicamindtockså..  I morgon kommer mina fina från...
Läs mer

RUBRIK

Kom hem från farmor och farfar för typ en timme sen!! Vi har inte gjort så mkt alla kusiner va där utan min storasysster men alla satt med varsin Iphone i handen och spelade subwa...
Läs mer