måndag 9 juli 2012

iPhone 5 2012-07-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

måndag morgon!

Trött som tusan gick upp halv tio jag och christoffer, för att sedan ta promenad med ballo. Just nu ligger jag i sängen och stör mig ganska mycket på att jag håller i en...
Läs mer

Devote appen i mobilen

Nu har jag fixat devote appen till min iphone och hoppas drf på lite bättre uppdatering så vi får hoppas att den funkar som den ska ?myyyys! -Ronja*.* mobilblogg
Läs mer

Grönan eller kolmården???(Cial)

Ja må hon leva Ja må hon leva Ja må hon leva ut i hundrade år javisst ska hon leva javisst ska hon leva ut i hundrade år HIPP HIPP HURRA HIPP HIPP HURRA HIPP HIPP HURRA HIPP...
Läs mer

Galen i världen

Jag har alltid gillar världskartor väldigt mycket, varför vet jag inte. Men jag tycker att de är välidgt fina! Och igår upptäckte jag att min samling har blivit gan...
Läs mer

Gårkvällen!

Förlåt för de suddiga iPhone-bilderna, men kände inte att vi ville ta med systemkameran in på dansgolvet! Vi hade sjukt kul igår iallafall, vi stod i dj-båset ...
Läs mer

Nuså!

Så! jag har ju inte bloggat så mycket eftersom det har hänt så mycket!  Jag har också skaffat en msp-blogg och skriver därför mer på den. Länkar den...
Läs mer

Att skriva under semestern

Prenumerera på uppdateringar från Sofia Hallberg. Godmorgon Bloggen! Vet om att jag har varit dålig på att uppdatera sidan och det deror inte bara på att det är so...
Läs mer

Tröjbom/Westergrenpressen

Ett lokalt yrväder drog under natten in över nedervåningen och orsakade akut sömnbrist för de andra inblandade i 180 sängen på Vikingavägen 152. Utvandring ske...
Läs mer

Mera släkt

Sally, Stella och Linnéa i glasstagen innan de överföll pappa Andreas som gärna galopperade runt på området med Sally och kusinerna. Det blev en hel del att fixa f24...
Läs mer

Nice- here we come!

Nu drar vi! Kommer tillbaka på fredag! Ha det fint så länge! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Kanske sista inlägget :(

Kanske sista inlägget för idag, eller så bloggar jag från pappas iPhone för att min brosa ska ha datan.. Men skriver ng lite från pappas iPhone
Läs mer

Lär känna mig bättre

Vart tror du att du befinner dig om tio? Inte det blekaste!  Hur stor är din säng? Tillräckligt  Vad sover du i? Trosor.. Hur många kuddar har du i sängen? 4...
Läs mer

iPhone 4s weho!

Idag kom mobilen hem övnings kör papperna! Så jag är lagom glad! Ska träffa Emelie klockan åtta också,grymt! Imorgon aka jag köra för första g...
Läs mer

IPHONE 4s

kommer imorgon åka till stan och köpa denna goding med min mor. IIIIIHHH WOOOHOOOOO !  ganska glad. WOOP WOOP BITCHEEEES
Läs mer

Challå

Long time no see. Blir ju lätt så när man har fullt upp med att vara arbetslös och njuta av det trista sommarvädret, ehm. Nej, men det har väl inte hänt någon...
Läs mer

Svar på tal

Hulda Måndag 9 juli 19:14 Varför bloggar du så sällan? Jag gillar din blogg så jag vill att du ska blogga lite oftare. Men om du inte har tid kan du ju ladda upp via mobile...
Läs mer

Solsken hela da´n!

Vaknar i gryningen som vanligt. Jag är jobbigt ljusstyrd. Så på vinterhalvåret är jag som en död sill på morgonen. Härligt att komma till jobbet. Dagen har ...
Läs mer

Stan

Bella kom till mig. Jag fixade mig lite sedan gick vi till bussen vars vi satt och väntade ganska länge. Drog till stan, chillade runt dära. När jag skulle på toa hade jag mi...
Läs mer

- update

hejhej,  ! my kommer äntligen hem imorgon! nu vet jag vart hon e tillåhmed :D någon stans i sverige........... nej men imorgon bloggar hon nog som vanligt igen och de gillar vi...
Läs mer

IPHONE 4S ♥♥

LYCKLIGASTE I VÄRLDEN <3 mamma kom hem från sundsvall med en vit iphone 4s, så satans lycklig ♥
Läs mer

Iphone

Köpte en iPhone idag blev en vit ;) så fixar med den ännu :) imon blir det mer uppdatering för ska blogga på en Justin bieber blogg också :) Snart!!!!!:)
Läs mer

Hemma igen!

Kom hem från Grekland igår runt fyra tiden på morgonen! Haft en toppensemester med 30-35 grader.. har blivit mycket finigt brun (för att vara mig iaf). På fredag kväll...
Läs mer

Care too little, you´ll lose them. Care too much, you´ll get hurt...

Vilken oturs dag, iphone dö och likaså mitt simkort, lyckas med allting. Riktigt surt så nu måste jag spara pengar till en ny iphone men tänker fortfarande tjata på papp...
Läs mer

Räkfrossa

Förra veckan kom plötsligt Hemfisk-bilen på besök. Något jag aldrig hört talas om förut. Vi gick ihop med A och A och köpte 1,5 kg räkor som vi frossade i...
Läs mer

EN TÄVLING JAG ÄR MED PÅ

EN TÄVLING JAG ÄR MED PÅ  Jag är med på en tävling på rebeckas goa blogg där man kan vinna ett iPhone skal värt 145 kr. Och för att få st...
Läs mer