onsdag 11 juli 2012

iPhone 5 2012-07-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

IPHONE 4S CASES

Eftersom att min iPhone 4s är rätt så ny, så har jag inte hunnit skaffa så många skal, som jag egentligen vill ha. Man kan aldrig ha för många skal, precis som...
Läs mer

Blåbär

En halvdan dag vädermässigt blev en promenad. Så ikväll blir det blåbärspaj! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Det här är bara början..

Inledde dagen på gymmet. På ett svettigt pump-pass med Amanda. Hängde på henne viktmässigt vilket innebär att jag ökade på allt utom ben. Tungt men skönt....
Läs mer

Ny app med dina rättigheter på resan

Händer det något på resan kan det vara bra att veta dina rättigheter. Nu har EU-kommissionen lanserat en app för smartphones som omfattar flyg och järnväg och som f...
Läs mer

Saknar....

...min fina Edith!! Och Annabelle saknar Oliver! Tänk att dom två ska gå på samma dagis till hösten!!! Amazing!!! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Är du Resklar på årets lugnaste dag?

Enligt Telias undersökning om svenskars surfbeteende är idag årets lugnaste dag, åtminstone på internet. Många svenskar packar väskorna och åker utomlands och...
Läs mer

Nokia, vad händer med bolaget efter Stephen Elops framfart?

Normal 0 21 false false false SV ZH-TW X-NONE …
Läs mer

Jag kanske inte är perfekt, men jag har faktis ett hjärta!

Gödmörgon. Hade bara lust att skriva lite annorlunda, men idag ska jag på bio och se en film som heter ´´Rock Of Ages´´. Mamma ville se den så ´´hems...
Läs mer

Army Fitness och app-träning

En kollega till mig har dragit igång någonting som han kallar ”Army Fitness”. Någon gång i veckan kör han ett Army Fitness-pass och den som vill får vara med och springa...
Läs mer

Microsoft förväntar sig sälja “miljoner” exemplar av Surface

Steve Ballmer: We may sell a “few millions” of the 375 millions of PCs we expect to sell in next year with Surface Jag håller med Brian Hall: Steve Ballmer var nog inte full när han sa de...
Läs mer

;p

Hejhej! Jag vet inte vad jag ska skriva för jag orkar inte skriva om vad jag och Emma gjorde kommer ta 100 år. Men idag har jag haft släktkalas mysigt! Fick 900 kr :D och lite mer ;)...
Läs mer

Ny blogg

Ny blogg, nya och bättre inlägg och bilder. Har fått min iPhone och det äger. Puss
Läs mer

This or that?

marinblå/grön devote/nattstad jeans/tights mac/pc data/tv häst/ponny gina/HM pool/hav italien/australien häst/hund iPhone 4/iPhone 4s det var dem enda j...
Läs mer

Summergames

Nu ska jag berätta om festen på lördag, som kallas summergames. I vintras, på nyår var det samma fest men på vintern då såklart. Då berättade jag ock...
Läs mer

tävla om en iphone 4s

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151045438644925set=a.72592644924.71193.668179924type=1theater
Läs mer

Konstant "förbättring" av iPhones

Det känns som att iPhone konstant lanserar nya "förbättrade" versioner men som jag uppfattar det så är det bara små detaljer som skiljer sig. Fast det kanske h...
Läs mer

De bidde ingen iPhone…..

Nä, har ni hört! Det bidde ingen iPhone, som jag har varit så sugen på och som jag hade tänkt köpa mig, då jag var med i tävlingen med Dustin Hom...
Läs mer

Elfte juli – två dagar kvar till semester

På bilden: Två glada gubbar. Barnen firar sommarlov för fullt. Jag jobbar. Fast bara två dagar till som tur är för det verkar som att systemet behöver balans. Dett...
Läs mer

Det jag köpte på stan

Väldigt dåliga bilder, taget med iphone.. Sudd från Tiger 10 kr Tuggummi från Lagerhouse 29 kr Rougeborste från Kicks 85kr jumpsuit från hm 50 kr...
Läs mer

va med

★ Tävling ★  Nu har du chans att vinna en Iphone 4S! 1. Prenumerera på Samantha Mantha Forslund 2. Gilla bilden! 3. Dela Bilden! var med o tävla!!
Läs mer

Ny på Nattstad

Hej på er. Jag tänkte testa nattstad ett tag och se om det är bra. Bloggade innan på myshowroom men träffade på många olika problem :( Så nu tog jag tag i och...
Läs mer