lördag 21 juli 2012

iPhone 5 2012-07-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GODMORGON

Bild tagen med min iPhone Vaknade för en stund sen och ska alldeles strax ner till stranden. Senare idag har jag inget planerat men något hittar jag väl på att göra. Vi h2...
Läs mer

Tips inspiration: vad du kan göra med instagrambilder mer än att ha dem i din iPhone.

Source: casetagram.com via Charlotta on Pinterest Jag tycker det är himla kul att det råder instagramfeber just nu. Var och varannan bloggare hittar jag på instagram och det är ku...
Läs mer

OMMMMMG

Hej! Nu har Fanny fått sitt One direction-skal till sin Iphone som hon beställde för typ 2 veckor sen!!! :DD Glad för hennes skull, det e jättesnyggt skal och med deras autog...
Läs mer

TAPPADE IPHONEN I TOAN..

Hej! Jag lever! Men igår precis när vi skulle åka lyckades jag tappa min iPhone i toaletten :( fyfan! Sen startade den inte förns nu imorse, typ 18 timmar senare, tacka Gud f246...
Läs mer

Stänger av min Iphone, startas om direkt?

Hej! Ja som rubriken lyder. När jag ska stänga av min Iphone 4s så direkt när den lilla tankecirkeln är slut så tar det kanske 2-3 sekunder innan äpplet kommer upp...
Läs mer

Mig!

Hej det är alyssa här! Det var någon som skrev att de ville veta lite mer om mig och vad jag har för hobbies, så jag tänkte göra de nu =D Mina hobbies är H19...
Läs mer

Sommaruppehåll

Bloggen har semester ett tag till. Utan att ha dåligt samvete så har jag låtit bli att blogga, jag njuter av ledigheten tillsammans med min familj.
Läs mer

Come on krabbor

Vera redo för krabbfiske på bryggan (farbror C.s ben i bakgrunden). - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Espskär to Långskär

Sorisori, ja tog inga bilder på espskär. Helt enkelt för att ja int orkade, så ja litar på att alla som var där och fotade skickar bilder så att jag kan ladda upp!...
Läs mer

Lite fler timmar tack!

Om det kändes hanterligt häromdagen så har det vänt lite nu... Vi fick massor gjort igår men det finns än mer saker åter..., Dygnet har inte tillräckligt m2...
Läs mer

16 år!

Hurra hurra för mig!!! Idag fyller jag 16 år och har firat det med släkt och vänner. Jag har fått jätte fina presenter av alla, ibland annat en iphone 4s, en dior parfym...
Läs mer

Inhandlat från gekås :)

Från början när vi kom till gekås så sprang vi snabbt in till gallerian och kollade runt, hittade nog världens finaste skor, dyra var dom inte heller. Så ångra...
Läs mer

21.7

helloo :D    äntligen hemma. jag har int kunna blogga på en tid eftersom ja lyckades söndra min IPHONE.  nåjaa men nu börjar jag blogga igen. :D    ....
Läs mer

Ur min byrå

har en crush i rosa. Converse, fotbollsskor, bh:ar bikini, hårprodukter, parfym, klänningar,byxdressar, strumpor, skolböcker, datamus, skal till iphone, trosor, hörlurar, minishor...
Läs mer

Tävlar!

Tävlar om en iPhone 4S på competitionblogg.blogg.se ! tävla du med, här: http://competitionblogg.blogg.se/2012/march/vinn-en-svart-iphone-4.htmlcomment
Läs mer

IPhone har sina fördelar..


Läs mer

Boooooortaaaaaaaaaaa!

Så.. nu finns ja inte längre.. allt händer ju nämligen på FB :P Så... ja har fattat ett till beslut.. får se hur bra de går :P Nu har jag plockat bort mitt kon...
Läs mer

kik!

Om ni vill så kan ni skriva med mig på kik messenger. En app för iphone och android. På det heter jag Emmiesamuelsson. Så adda mig och chatta med mig när och så l...
Läs mer

Madrids nattliv hos polisen

Vi fick perfekt vägbeskrivning av Edu till bra bar och tapas område. Bussen gick direkt dit, vi kom lite fel som alltid, men när vi väl var framme efter kanske tio minuters promen...
Läs mer

Var de nån som sa laddardag!?

Som sagt.. har ätit bra i sommar och njutit av ledigheten.. har tagit varje dag som de kommit.. vad vill ja idag osv.. I dag hade jag bestämt mig för att ladda på med MASSA mat f...
Läs mer

FRÅGOR SVAR.

Visste ni...att jag vill ha -Mitt ex tillbaka.att min senaste kyss - Var amazing! att jag lyssnar mest på - Musik helt klart.att jag pratar - Med människor?att jag inte gilla...
Läs mer

wää wää nöff nöff!

kom inte på någon rubrik hehe.. aja, i fredags sov jag hos Pontus nice nice vi va ute på kvällen osååå! sen igår då (lördags) så var det ju d2...
Läs mer

Vilken höjdar födelsedag!

Jag har haft en sån himla bra födelsedag,verkligen såndär höjdarfödelsedag! En heldag med shopping med min favvo syster sedan åt vi ute och raggade i fin vädre...
Läs mer

Bedtime for me! :)

då är det sängen som kallar nu då. Är jätte trött så måste verkligen sova. Tror att jag ska till Malmö imorgon och träffa min lilla älsklin...
Läs mer

Färger på natten

Äntligen börjar man känna att sommaren är här efter allt regn som har vart! Har försökt att passa på att sola nu när solen äntligen har krypit fram b...
Läs mer