söndag 29 juli 2012

iPhone 5 2012-07-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

/PLANERING

Hej. Har lite planering här i life och i bloggen som måste göras! Lets go: Har lovat mig själv att jag ska träna STEN hårt nu i höst. Ska skaffa nytt gymkort i NJoy...
Läs mer

Ljudfiler ändrar ordning vid importering till iTunes ?!

Hej på er, försöker få in en folder med mp3-spår i iTunes och senare till min iPhone. Men dom byter liksom ordning när jag fått in dom i iTunes. Filerna som ligg...
Läs mer

NYTT SKAL

har fått med mig två skal till min iphone denna veckan, det ena är ett simpelt rosa skal med genomskinliga kanter rosa på baksidan. riktigt snyggt! och det andra är ett fo...
Läs mer

Överlycklig

Ni fattar säkert överskriften , har fått en iphone 4s älskart.Men fick en ny för lämnade in min htc och det kom aldrig tillbaka för det hade tydligen blivit en vatt...
Läs mer

Del 2.

~ Arnelas perspektiv ~ Trevligt att ha de fem snyggaste killarna på jordklotet här i Stockholm. Nej, så desperat är jag inte. Jag kommer ändå aldrig att få tr228...
Läs mer

En riktigt skön helg!

Hallå eller! Nu har jag inte bloggat sen i torsdags, men jag har faktiskt en anledning till det och det är att jag har faktiskt glömt de. Denna helgen måste ha varit den bäs...
Läs mer

Morrn!

Go morgon! Ligger vaken och hör hur kaffet rinner ner. Ska strax gå upp och göra lite äggröra. Solen skiner och det ser fint ut ute. Det kommer nog bli en toppendag! I fre...
Läs mer

Frukost

Efter 2.5 Tim sömn sitter jag i "amningsfotöljen" bredvid sängen. Lilla M får sin frukost och jag hoppas på ytterligare någon timmes sömn. Blev totalt fyr...
Läs mer

skövde!

hej eller ska jag säga godmorgon? Jo ska börja fixa mig om en timma sen blire skövde med nour vi ska t stan kolla lite se om vi hittar något skall för jag fyller ju år...
Läs mer

Designa ditt eget iPhone-skal!

En cool sak som jag hittat är att man kan designa egna skal till iPhone. Eftersom man ofta tänkt på det själv att det borde finnas så gjorde det ju faktiskt det också. S...
Läs mer

Dagens outfit!

Nu ska jag börja bli bättre att ta dagens outfit bilder. Ska ta bilder varje dag. Nu när jag är i Stockholm får det blir dåliga iPhone bilder. När jag kommer hem sk...
Läs mer

Stretching

Nu sitter jag och strechar , har målat i två och en halv timme idag! Inte riktigt 8 timmar jag vet haha, var nog aningen optimistisk imorse ;) det tog ju lite tid att klippa gräset ock...
Läs mer

Information om dom kommande 2 veckorna

Hej, usel bloggning måste jag säga! Nu på resan har jag inte bloggat alls! Ingen dator ingen TV på 2 veckor! Just nu försöker jag komma på ett sätt att ö...
Läs mer

För att jag inte har nåt annat att göra

1. Hur gammal är du om fem år? 18 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Tvn? hahah 3. Hur lång är du? hur kort* jag är. typ 157 cm eller nåt? 4. Vil...
Läs mer

Rolig kväll...

Kände att jag var tvungen att hitta på något när jag hade kollat igenom 150 sidor på weheartit... Slutade med att jag dekorerade mina iPhone-hörlurar... Fult blev det me...
Läs mer

älskling

Jag har glömt att presentera er för min nya bebis. Min vackra alldeles perfekta vita Iphone 4s. Den är så vacker så jag håller på att dö. Välkommen...
Läs mer

Födelsedag

Heejsan! Igår fyllde jag år! Blev grattat av många! Och fick gulliga presenter! Pallar inte fota nu men sen lovar jag! Haha men ugglan jag fick av min bästa vän melly va rkt...
Läs mer

Kärlek

Har glömt att presentera er min nya älskling. Min iPhone 4s. Något vackrare har jag aldrig skådat. Välkommen till Apple familjen. <3
Läs mer

Kärlek

Har glömt att presentera er min nya älskling. Min iPhone 4s. Något vackrare har jag aldrig skådat. Välkommen till Apple familjen. <3
Läs mer

Synkronisera PDF till telefonen

jag undra om man kan skicka en pdf fil till sitt mail i telefonen ( mitt schema ) å sen synka den till min kalender i telefonen eller finns de andra förslag? mvh peter
Läs mer

Nu kan Du spela på Matcherna direkt i mobilen

Hos Unibet kan du spela direkt i mobilen om du så har en iPhone, Android- mobil eller vanlig mobiltelefon med wap. Så nu kan du spela vart du än befinner dig, bara du har mobilen...
Läs mer

random.

Tio frågor om dig själv Vad heter du i andranamn? - Anna, Emilia har du några piercingar? var? -navlen,öronen sover du hellre själv än tillsammans med någon? - bero...
Läs mer

-Iphone 4s

Sitter helt forever alone här i mörkret! :( Skriver med Lina:P Men ska upp tidigt imorn, får inte sova bort hela dan! Men imorn ska jag få min Iphone, äntligen mamma :) Men j...
Läs mer