måndag 16 juli 2012

iPhone 5 2012-07-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Mina hönor + 2 till!!

2 flickor och ett spöklikt hus! Våra donnor är alltid i arbetartagen, Betty älskar att vara ute och Emmy som nu också är hönsägare till hönan Helen och H...
Läs mer

Lasta på å arv!<3

Raka mark med stång 4 set Sittande legcurl 4 set Stående legcurl 4 set Hamstring i bellyback 3 set Raka mark med hantlar 4 set stående vader 5-6 set i super set med underarmar 3 set Cr...
Läs mer

NBC sänder livestreaming från OS med två nya appar

Glad =D ? Likgiltig =|? Missnöjd =/? =D">Skadeglad >=D? Förvånad =o? Print Friendly
Läs mer

anewblog2013anewblog2013 posted an update: sunglasses ultimata sexig baddrkt,drfr r det frvnade mig […]

anewblog2013anewblog2013 posted an update sunglasses ultimata sexig baddrkt,drfr r det frvnade mig personligen att avgra detta omrde kopplingssystem med denna specifika tonen i samband med rda frn en...
Läs mer

anewblog2013anewblog2013 posted an update: hennes tunna kropp hur du alla sticker ut fr sunglasses skdespelerska hon en gng hade [...]

anewblog2013anewblog2013 posted an update: hennes tunna kropp hur du alla sticker ut fr sunglasses skdespelerska hon en gng hade en skrddare lrling,Detta kan vara en fashionabel toto fr individer att...
Läs mer

anewblog2013anewblog2013 posted an update: Inspirerad av den bermda franska champagnen byn Reims,men […]

anewblog2013anewblog2013 posted an update Inspirerad av den bermda franska champagnen byn Reims,men jackan har ett brett blte.Det uppn genom yuan frg prla lppstift 430 av 3,efter det att handeln med...
Läs mer

anewblog2013anewblog2013 posted an update: plats och hyn r inte ens,dubbel karaktr,Men det r inte ltt […]

anewblog2013anewblog2013 posted an update plats och hyn r inte ens,dubbel karaktr,Men det r inte ltt fr dem att f rabatt Gucci handvskor,ven de tuffa gatorna i mctjej ocks med en stark knsla sunglass...
Läs mer

anewblog2013anewblog2013 posted an update: p skiva,Ten stort djup Jiedi klassiska handvskor sunglasses […]

anewblog2013anewblog2013 posted an update p skiva,Ten stort djup Jiedi klassiska handvskor sunglasses 2,NO3,55 lyxvaror sektor var den frsta i paketet design med axelrem,5 Parfum kvinnor parfym (den...
Läs mer

I HAVE A RIGHT TO FUCK YOU UP

Hej! Alla glada och ikke glada :D Nu tänkte jag äntligen visa vad jag köpte förra veckan haha har inte orkat som ni kanske har märkt :) Men iaf jag varnar er att de kan vara...
Läs mer

Gratis iPhone-laddare på Groupon idag!

Jag har handlat från Groupon några gånger och prenumererar på deras nyhetsbrev, för då och då kommer riktigt bra erbjudanden. Idag såg jag ett erbjudande som...
Läs mer

MMS-bloggning

Som ni märker så är iphone-bloggning det enda som är aktuellt just nu. Men det är ju bättre än ingenting, eller hur? ;) Vi har ialla fall precis ätit lammf22...
Läs mer

Hos Elin

Jag ligger här och svälter i hennes säng medan hon pillar med sin nya iphone..kag dör ju :(
Läs mer

Livet utan dig – TV-tips

Igår kväll hyrde vi film. Farsan. Halvkul tycker vi vuxna. Helkul tycker barnen. Då filmen var slut och alla hade lagt satt jag i soffan och zappade lite. Snubblade över den brit...
Läs mer

16 juli 2012

Satt vid datorn igår och gjorde massa frågor till körkortet. Och då kommer mamma in med händerna bakom ryggen och säger: grattis i förskott. Och ger mig en iPhone....
Läs mer

Shopping mm..

Heej allihopa? nu har vi åkt till Västkusten:) och har träffat bästa Anna, efter 2 års väntan:/ Jaa!! Idag har vi varit och shoppat på Torp köpcenter i Uddeva...
Läs mer

Niiiice !

Japp, har kommit hem från konfan o nu sitter man med sin nya iPhone ;) Nice gåva man fick ! TACK PAPPI ! Japp imorgon åker man hem till tjörn <33333
Läs mer

sextonde i sjunde

Igår va ja i stan, mådde jätte dåligt redan då men. va me alex å david å bara luffa omkring.. när jag kom hem hde jag feber å mådde as dåligt oc...
Läs mer

Välkommen hit!

Tänkte testa att blogga lite här på devote och se om detta e bloggen för mig. Ska vänta med att skriva på min andra blogg att jag har startat en ny blogg ifall jag tr2...
Läs mer

@mac.se mail password recovery

Hejsan. Nu har lösenordet på både min iPad och iPhone för mail mac.se slutat att fungera. Är ganska så övertygad om att det jag hade sparat på ienheterna...
Läs mer

fins devote i mobilen!?

hej i dag tänker jag ta upp en ganska nödvändig grej! Många perssoner som har undrat om devote finns på app store gratis! SVAR: JA! Du söker på devote elr blogg! se...
Läs mer

CChapter 17 - I wanna try something

Jag knep ihop ögonen, och suckade åt Lindsey. Vad grät hon för nu? " Jag suckade ännu en gång, innan jag vände mig mot killarna, och bet mig osäkert i l...
Läs mer

You Are My Life - del 8

Mamma kom in efter några minuter och jag suckade ” Älsklig jag vet att det är något” sa hon och jag kände hur tårarna började rinna.  Jag ville tillbaka till S...
Läs mer

Kapitel 1 del 2/2 Vad händer ?

`Wendelas perspektiv´ ... Jag trodde att jag skulle dö av skratt för jag kunde verkligen inte sluta skratta till slut stod både Ulrik och Emmy upp, jag böjde mig ner f24...
Läs mer

pussgurka

Går inte att vända bilderna men iallafall, såhär såg de ut när jag fick min iphone ;) om ni ville veta :P   Ligger i min säng nu efter en väldigt lån...
Läs mer

Bra start på veckan!

Shoo på er alla som är uppe! Klockan är 01:02 nu när jag skriver det här inlägget och jag gör det direkt från min iPhone med hjälp av blogg.se appen. Jag...
Läs mer