torsdag 5 juli 2012

iPhone 5 2012-07-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Fyrverkerier!

O jag kan lova att det var så mycket mäktigare och se/höra dom i verkligheten än dom som ses på halvtaskiga iphone-bilder!En film har jag oxå men lägger den i ett s...
Läs mer

TO MY LITTLE HABIBI

imorgon när jag vaknar så tänkte jag beställa hem ett något ballt skal till min iPhone, ska ha ett från society6, dom är så matha fakka snygga, allihopa! Lovar...
Läs mer

things that you don't know about me

saker du kanske inte visste om mig! 1. jag hatar inte justin bieber, men jag älskar hon om inte heller 2. jag älskar färgglada kläder 3. jag är INTE en badkruka 4. jag ha...
Läs mer

75 ;)

1. Justin är vänsterhänt. 2. Hans första tweet 11/05/2009 lydde: ”Check out my single One Time on my Myspace and spread the word for me”. 3.Han började dejta när han var...
Läs mer

I väntan på att..

bloggplatsens app ska komma till iPhone!
Läs mer

glad tjej

Äntligen äntligen äntligen som jag har tjatat och velat ha en iPhone så har vi nu beställt en :D          Tycker faktiskt att jag förtjäna...
Läs mer

LITE BILDER<3

Här kmr lite fler bilder<3 från IPhone 4S.
Läs mer

äntligen bestämt mig efter många om och men..

yeea, som rubriken säger.. har bestämt mig och de blir Västerås :D eheh uunderbart! fattar inte hur jag egentligen ens kunde tveka nu när jag tänker efter!? menmen- S2...
Läs mer

På väg hem!

Till min glädje så kommer nu appen gör iPhone vilken dag som helst nu. Det kommer ju att underlätta bloggandet enormt! Hade den funnits nu, så hade jag kunnat uppdatera med m...
Läs mer

Failar hela tiden...

Jävla iPhone såg att det blev i stället för o va seegggtttt.
Läs mer

Solträna

Tränar och solar samtidigt just nu! Kör mag och ben programmet som jag har på appar i min iPhone! Jag rekommenderar dom starkt!
Läs mer

Kort om dagen

Ska strax in till stan och shoppa lite, bland annat hårfärg och en iPhone docka! Sen hem och klippa gräs (lovade mamma..) långpromenad med hästarna. Ska försöka rid...
Läs mer

Förberedelser!

Snart är det min underbaraste dotters födelsedag, hon fyller 6 år på fredag den 13:e. Roligt datum hehe, men skämtåsido så är 13 mitt lyckonummer fakstiskt. De...
Läs mer

Iphone

Några bilder som tagits med min iphone dem senaste dagarna. Har hunnit med en hel del sedan jag kom hem från peace and love. Dagen efter jag kom hem var jag i sommarstugan och vilade upp mi...
Läs mer

Det här är livet! Att bara vara, med familjen.

Nu har vi varit på en härlig semester. Det är ju inte helt lätt att åka på semster med fyra barn och en hamster. Otroligt mycket saker hade vi med. Lakan, regnkläde...
Läs mer

Fuck you Victor!

Hallå igen! Jag Lovisa drog till Åstorp ett tag innan, träffade Fredde,Jakob,andre,Victor Simon! Vi gjorde inte ett piss rent ut sagt..rätt lamt men men..kan ju ber...
Läs mer

Trasig telefon..

Hej, för er som inte hört är min iphone helt jävla trasig.  Okej, den funkar fortfarande och så men jag har en spricka från ena hörnet rätt genom sk228...
Läs mer

Ssoooommmaarr!

Nu börjar det verkligen att bli sommar!!! :D Därför ska jag bomba er med lite sommarbilder! Sorry för dålig kvalité ;) bilderna är tagna med min iPhone...
Läs mer

*say yes

Tjena, första inlägget på den här kategorin då! nu ska ni få se lite jag absolut inte skulle tacka nej till, skulle jätte gärna vilja ha det och tänker k...
Läs mer

Come with me!

Tjena!! Helt okej chill dag med fina vänner somvanligt!! Men först var jag i stallet och skulle skritta en sväng barbacka men min kära häst tjurade ihop totalt idag s22...
Läs mer

My bitch.....

....jag är så himla glad för min älskling. Han fixar och donar med hem och äldsta dottern nu när jag ofta sitter med den lille. Han brukar i för sig alltid skö...
Läs mer

Busigt

Har haft en kanon födelsedag :-) Fått en massa fina bra presenter, men en av dom bättre får jag imorgon hihi :-D Den absolut bästa presenten jag kunde få var de jag f...
Läs mer