måndag 23 juli 2012

iPhone 5 2012-07-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Jag är ju helt jäkla omöjlig

Det här är seriöst mitt åttonde par hörlurar som jag har förstört nu och jag har bara haft iPhone i två år (en svart iPhone 4 i ett år och sen k246...
Läs mer

Godmorgon!

Har kommit på mig själv att jag har verkligen fastnat för typ allt med USA motiv. Har redan samlat på mig lite grejer bland annat en bikini och en scarf. Men nu har jag hittat 2...
Läs mer

Från barndopet/barnvälsignelsen

Tog några bilder från själva dopet och välsignelsen också, men kvalitén med iPhone inne i en kyrksal när man tar bilder på håll är inte den bäst...
Läs mer

iZettle släpps för Android

Den svenskutvecklade betaltjänsten iZettle gör att man kan ta betalt från kort direkt med sin mobiltelefon. Nu släpps tjänsten för Android, efter att tidigare endast ha...
Läs mer

100 frågor

1. Ditt namn? Jonna Fröberg 2. Ålder?  153. Vart bor du? sundsvall 4. Bor tillsammans med? mamma, pappa, lillebror, lillasyster 5. Husdjur? mina dammråttor 6. F22...
Läs mer

Live the life you love !

Hejhej , förlåt för den dåliga uppdateringen men den blir inte speciellt mycket bättre för just nu sitter jag i en bil med hela familjen påväg till Danmark har...
Läs mer

Tränings musik

Musik ska byggas utav glädje, av glädje bygger man musik… Ska ner och fixa mitt gymkort idag, ska försöka ta över min mans kort på Life då ha äger två,...
Läs mer

Blogga från mobilen

Nu har det kommit ut en app för Bloggplatsen till iPhone. Förhoppningsvis kommer det göra att den här bloggen kommer bli lite mer levande igen. Dock har min iPhone lite problem me...
Läs mer

morronn guyys

Hallojj!! Ska strax till göteborg och köpa ett skal elr två till min mobil. Skinzzz..... Men e de ba jg som tycker att iPhone har blivit till en leksak?? Alla seriösta typ a...
Läs mer

Test: Den ultimata skrivaren för OS X och iOS?

“Skrivare”. Det är ungefär lika kul som ordet “tandläkare”. Men lik förbaskat behöver vi båda två, skrivare och tandläkare alltså. En skrivare ska helst v...
Läs mer

just another day

Ännu en dag har gått.. Borde slipa lite på bilen o framkalla lite bilder eftersom jag planerade att göra de på semestern, men vi får väl se när det blir av...
Läs mer

Kelda Gazpacho gratis

Du får en Kelda Gazpacho gratis. Du behöver bara en mobil och ladda ner gratisappen Freebee på AppStore (iPhone/iPad) eller Google Play (Android). Freebe hjälper dig dessutom att...
Läs mer

SCORE!

Hellu, tänkte bara göra ett snabbt inlägg nu på kvällen innan jag ska sova. Och förut la jag ju upp ett inlägg om vad jag skulle välja för "ny"...
Läs mer

Wallander

Hej mina älsklings babys! <3 Hur mår ni idaaag? Hoppas ni mår bra, själv mår jag finimang. Har varit o gjort lite grejer med pappsen idag, sen åkte vi till handen oc...
Läs mer

första inlägget

hej! det här är mitt första inlägg jag hoppas att ni kommer följa min blogg     jag kommer blogga så ofta jag kan. jag tar foto med min iPhone oc...
Läs mer

NEVER SAY NEVER !!

omg sitter och kollar på never say never med benjamin!! men han kommenterar allt ! men iallafall så fick jag en liten present av pappa och det va en iphone :D lite efter men skiter jag i ,...
Läs mer

Måndagsmys

Ibland så känner jag att jag pratar alldeles för mycket. Väldigt ofta faktiskt. Fast det är ju så kul att prata! Hur ska man inte kunna göra det  liksom? Aja.....
Läs mer

Måndag 23/7

Tja! Idag så följde jag med mamma till jobbet, sen åkte jag till stan runt fyra och köpte sex stycken armband oh sen så fikade vi på Friends :) Har även bestäl...
Läs mer

HAHA!

Ser ni mitt förra inlägg? Fint va?  nejmen.. Det var ''blogrape'' av min bror xD jag har köpt lolita klänning och Iphone idag. Kul va :D skitglad ;) Vart i...
Läs mer

Fråga till er läsare ~

Tänkte att jag kan göra video igen där jag inte bara babblar på om ingenting. Så vad vill ni att jag ska göra/snacka om? :) Dock gör jag videon när jag få...
Läs mer