onsdag 1 juni 2011

iPhone 5 2011-06-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Livets nödvändiga

Foto via iPhone Det var lågt på knäckebrödfronten, bland annat, så jag tog en tur till IKEA. Och köpte lite nödvändigheter. Fast den egentliga anledningen va...
Läs mer

New York-appen för iPhone, ett måste för alla svenska turister

Det finns antagligen någon enstaka svensk som inte har varit i New York, men det kan inte vara många. För alla andra har New York Times nu lanserat en app för iPhone som jag gis...
Läs mer

SMHI släpper Android och iPhone appar

SMHI har fått utstå en del kritik för att, till skillnad från amerikanska kollegor och den av webbkonsulter oftast använda YR.no, inte ha ett öppet API. Nu har Cybercom...
Läs mer

Spelschema för Where The Action Is

Nu är spelschemat för Where The Action Is klart och ni kan nu planera er dag ordentligt. The Mirror Stage 12:45 Sahara Hotnights 14:00 Serenades 15:30 Paolo Nutini 17:00 The Ark 19:10...
Läs mer

Lattestund..

I eget sällskap. Egna stunder är NaJs! Bloggar från min iPhone
Läs mer

Minikrea mönster nu i butiken

Ni har väl inte missat att jag har börjat sälja utvalda mönster från Minikrea? Lätta att sy efter och toppen i storlekarna. Mönstren utgår från en grundmo...
Läs mer

Morsdagsklockan justerad!


Läs mer

Besvikelse...

Startade datorn och loggar in på bloggen.. Då ser jag att ALLA inlägg som jag har mobilbloggat är borta?! Inga bilder och inga rader finns, som jag har skrivit de senaste dagarna....
Läs mer

Googlehöjdare uppmanar pc-användare att skaffa Mac

Under tisdagen intervjuades Googles styrelseordförande Eric Schmidt på D9 Conference i Kalifornien.  Continue reading →Googlehöjdare uppmanar pc-användare att skaffa Mac 2...
Läs mer

Bloggat från min mobil

Kollade min iphone precis och hitta den här bilden? Kul att jag kommer ihåg att jag tagit den ?! Hahahaha
Läs mer

Soundbag

Den här lilla filuren har jag beställt, det är ett slags fodral till iPhonen, men samtidigt högtalare som man kan koppla in sin iPhone eller iPod. Hur...
Läs mer

Ut ur vovve kom ......

När livet är tufft mot en är det viktigt att se de små ljusglimtarna och glädjas åt dem. Här är mina små glimtar.. Var ute på kvällspromenad m...
Läs mer

byta glas på iphone stockholm

Inspirerande inlägg från sökord från google.se. "Byta glas på iPhone Stockholm". Ja det går ju såklart att byta glas på en iPhone även i Stockho...
Läs mer

Halvvägs till 50

Bild1: Dricker min första läsk sedan Februari (firar ordentligt med andra ord!) Tårtkalas utomhus i Junivärmen =) Bildbomb idag igen! Jag verkligen avgudar objektivet jag...
Läs mer

Fixar

Männen sover sen ett antal tummar tillbaka . Själv har jag städat för ovanlighetens skull ;) Merparten av dagen har spenderats utomhus med kortare mat/skrikpauser ala lilleman. R...
Läs mer

Iphone 4

Alltid när jag har fått en ny tielefon, eller dator med för den delen så tittar jag på den och klurar på alla de minnen vi kommer att skapa tillsammans.. Låter j2...
Läs mer

Believe

John Lennon inspirerande glasögon från American ApparelHalsband (gåva från Cajjo) från Disney CoutureVäst HM conscious collectionNu när jag har Iphone kommer j...
Läs mer

Kvällspromenad

Prom till Rönnby :) mysigt traskande längs ån och skog. Genar inte folk nu för tiden? Var ju en stig här när man själv var rönnbybo.. /iPhone Lisa
Läs mer

Iphone skal från Themobileshop föräldragrupp osv...

Halloo!! Sorry för dålig uppdatering men jag  sov väldigt dåligt i går natt så allting blir så fel sen hela dagen pga dålig sömn! I dag har vi vart...
Läs mer

Barnfattigdomens ansikten

Aftonbladet har startat en ny blogg där man granskar barnfattigdomen i Sverige - och ger den ansikten genom historier från verkligheten. Enligt Rädda Barnen lever 220 000 barn i fattig...
Läs mer

I dag leker livet

Jag har en riktigt rolig kväll med Zandra inne i stan. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Samsung Galaxy S II petar ner iphone 4

Samsung Galaxy S II har redan gjort succé! På bara ett par veckor har Samsung Galaxy S II gjort succé världen över. Det tog bara några dygn, sedan hade flera hundratusen...
Läs mer