tisdag 7 juni 2011

iPhone 5 2011-06-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Jisses vilket väder

Man kunde gissa sig till att detta väder skulle komma som pågår nu.. Ösregn, fruktansvärd åska och hiskeliga blixtrar. Parabolen utslagen, vi kan inte kolla tv. Katten o...
Läs mer

Jobb

Då var det måndag igen tänkte jag säga men kom precis på att nej det är ju tisdag :) blir alltså en kort jobbvecka igen!Men efter att ha varit ledig i sex (!!) daga...
Läs mer

Godmorgon (=

God morgon alla läsare =) HAr inte bloggat lördag/söndag för att internet var/är jättedåligt på landet..vi får ju internet via iphone och mammas mobil,mes...
Läs mer

Konsten att ha koll på läget

Någon räknade en gång ut att det startades ungefär 300 nya tjänster på nätet – varje dag. 299 av dem fanns inte kvar ett år senare. Darwin hade nog gillat det...
Läs mer

De bästa nyheterna i iOS5

Igår, den 6 juni, höll Apple en keynote i San Fransisco under deras konferens Worldwide developers conference där de bland annat presenterade det nya operativsystemet för iPhone,...
Läs mer

Nu kan du se Apples keynote! (Nyheter)

Gårdagen var minst sagt fylld med ljuvliga nyheter från Apples, de presenterade bland annat OS X Lion, iOS 5 och iCloud. Tyvärr kunde vi inte följa detta i direktsändning eft...
Läs mer

Alla data till datormolnen, globaliseringens ryggmärg byggs ut, och det globaliserade samhället tar form

Klicka på bilden. Datormolnen har på kort tid blivit en gigantisk förvaringsplats för alla tänkbara data, från text, musik och bilder till video och film. Data som 22...
Läs mer

Här är de första bilderna på iOS 5

Endast timmar efter att Apple släppte den första betaversionen av iOS 5 har flera webbplatser publicerat bilder och tester. Continue reading →Här är de första bilderna p229...
Läs mer

10 viktigaste nyheterna i Ios 5

Senare i år kommer du kunna uppgradera din iPhone, iPod Touch eller iPad med en fräsch ny version av Apples mobila operativsystem iOS. Här är listan över nyheterna i version...
Läs mer

iTunes 10.3 ger stöd för iCloud

En ny version av iTunes kommer ge stöd för en av komponenterna i molntjänsten iCloud.  Continue reading →iTunes 10.3 ger stöd för iCloud är en nyhet från: Aktu...
Läs mer

In löööve.

Helt klart det bästa fyndet jag gjorde i Smögen! Rosa, ljuvliga träskor handmade in Sweden, Dalarna. Ordinarie pris 900. Lilla Anna prutade ner dom till 200 spänn!!! - Posted u...
Läs mer

7a blir snart 8a

Jag är så nöjd med min klass! De är så fina och så duktiga. I onsdags vann de stafetten för år 7 när vi hade friluftsdag, kände mig stolt:) De har s...
Läs mer

Så aktiverar du din iPhone med iOS 5 utan dator (video)

En av nyheterna i iOS 5 är att man inte längre behöver koppla in sin nya enhet till en dator för att aktivera och börja använda den. Och det ser både snyggt och smi...
Läs mer

Utan internet suger hååårt

Hej hej hej! Ja vet att uppdateringen har varit lite seg nu asså men det är inte jätte lätt när man inte har internet... Men i morgon hoppas ja att all krångel med min...
Läs mer

Lycklig tjej!

Har nyss varit i Allum och fått ny mobil av pappi, IPHONE 4... bättre sent än aldrig, right? jag är iaf sjukt glad   ?
Läs mer

Bilderna från Singö

Tänker inte skriva så mycket om vår mini-semester ute på Singö, men vi hade i alla fall härlig sommarvärme varje dag! Vi tog det lugnt, myste och Akito fick bada va...
Läs mer

Riverside

Har date med Isabelle. Vi solar oss, äter foccacia, pratar om livet och njuter av det är är sommar på riktigt! - Postat från verkligheten, från min iPhone
Läs mer

Matvägrare.

Vi har en matvägrare här hemma! Vi försöker med allt men hon säger bestämt NEJ och skakar på huvudet. Efter försök med två olika måltider till...
Läs mer

Ingen titel

Skickat från min iPhone
Läs mer

7 juni -

(Skrivet från iPhone). Det blev en jobbig dag igår. Eller rättare sagt kväll. Livet är orättvist och jag börjar faktiskt tvivla om Han där uppe finns egentlige...
Läs mer

Feed Me Oil

Kul fysikpussel! Förstora klippet Feed Me Oil är ett fysikpusselspel som ser ut…
Läs mer

Presenter

Fina morsdagspresenter. Klocka, Jet Set, Ur och Pen från snälla mannen. Väska Ceannis från mina underbara barn. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

iPhone-feber

I söndags fick jag en iPhone av min snälla plastpapi. Nu är det så här att den här lilla fyrkantiga leksaken håller mig vaken om nätterna. För att jag int...
Läs mer

Lite fattigare... Men det var det värt...

För Telia hade verkligen ett jättetrevligt event med god mat och massa spel på hästarna:) kul! Nu är jag hemma och ska sova för jag är helt slut! Malmö tar k...
Läs mer

I need you to tell me.

?Nu får de vara slut med dålig uppdatering, i fredags så åkte jag till båstad med familjen men så var även Ebba och Ivar där nere så t...
Läs mer

Icebreaker Hockey

Bra hockeypussel! Förstora klippet NaturalMotion Games, som ligger bakom det po…
Läs mer