torsdag 9 juni 2011

iPhone 5 2011-06-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Jag älskar!

Här mår jag bra. Här vill jag stanna. Jag älskar det här! // Post from My iPhone
Läs mer

Iphonen som profet

Jag hade en slags religiös upplevelse för drygt en vecka sedan. Med min IPhone. Och det låter så stört när jag säger så, för det är en pryl. En pryl...
Läs mer

Sleepless in Fagersta

And it sucks!!!!! Har så mkt på g i hjärnan! Storslagna planer minsann! Får se hur det hela utvecklas!!! Nu försöka återgå till mitt sov försökande...
Läs mer

Just nu

Njuter jag av bebis sover, av nyplockade körsbär ifrån grannen, juice, sol och senaste boken av lousie boije af gennäs. Tänker på Ekström och skoltider då vi l...
Läs mer

Inköp

Fyndade en finfin ring idag. Ur o penn såklart. Me like a lot. Typiskt nog är den för stor för ringfingret, men fingrarna sväller ju lite då det är varmt. ;) haha...
Läs mer

iphone skal

Är inte detta skal underbart? funderar på att köpa det.
Läs mer

Kommer Nokia att klara sig tills första WP7-luren?

Det ser inte bra ut... Vi har haft vilda (nåja) diskussioner här på kontoret om Nokias val av Windows Phone 7 där jag är klart skeptisk. Min tankegång…
Läs mer

Nokia och framtiden

Okej, så det är fortfarande bara i skvaller-stadiet, men tål att kommenteras ändå! Om det går dåligt för Nokia så är väl knappast ett uppkö...
Läs mer

Två nya/uppdaterade godbitar i Cydia

Mitt upp i allt prat runt iOS 5 kan det vara kul med lite omväxling och vad passar inte bättre än att tala om Cydia-program? Det finns en hel mängd tillägg som är v228...
Läs mer

sjuk igen, igen!

cha cha! e sjuk så det e hemma idag för jag hade typ 40 graders feber igår och missade efterrätt i skolan och jag som så gärna ville ha tacos bufe och efterrätt me...
Läs mer

Magic Hour

Jag trodde att jag hade alla de kamera appar jag behövde till min iPhone i och med Hipstamatic, Camera+ och Instagram. Men så upptäckte jag Magic Hour. En app som verkar fantastisk, me...
Läs mer

Reparation och Nytt projekt på G!

I förgrunden kan ni se punkteringen på Jennys kärring-honda. Och i den fint ofokuserade bakgrunden kan ni se mitt framtida projekt. Kan ni gissa vad?Efter jag reparerat Jennys cykel s...
Läs mer

lugnet före stormen

Nämen heeeejsan!  Idag är det en bra dag, igår var en bra dag och alla dagar ska vara bra dagar. Har ingen skola idag, jag har fått betyg i alla min ämnen och imorgon ...
Läs mer

Hippie blir allt bättre i vallningen

Då har man avverkat ännu ett pass på vallkursen hos Gunnarssons i Blixtorp. Hippie gick fint idag, stundtals ser det lysande ut. Jag måste dock jobba för att få ner henn...
Läs mer

iMani

Jag har fått ordentlig mani på i-saker. Jag vill ha en iPhone, en iPad, och en iMac.... de är ju så snygga, praktiska och toppenbra. Fast jag behöver ju ingen om jag tän...
Läs mer

Mobil inlägg.

Nu kan ni äntligen börja följa min blogg igen. Har haffat mig en iphone och jag kan bara säga att jag stortrivs med den :)...
Läs mer

uppdatering till ios5

Nu försökte jag att "fixa" ios5 till min iphone 4. Jag testade att köra ipswn för 5.0 på itunes 10.3.1. Den har installerat själva ios5 men jag kan nästan...
Läs mer

Natti natti

Imorn ska jag för första gången till Marstrand. Kommer inte direkt körs sightseeing. Vi blir avsläppte vid krogen och hämtade vid krogen. Sightseeing får det bli en...
Läs mer

Härligt vallningspass på Blixtorp

Då har man avverkat ännu ett pass på vallkursen hos Gunnarssons i Blixtorp. Hippie gick fint idag, stundtals ser det lysande ut. Jag måste dock jobba för att få ner henn...
Läs mer

Fortsättningskursen i fårvallning går kanon

Då har man avverkat ännu ett pass på vallkursen hos Gunnarssons i Blixtorp. Hippie gick fint idag, stundtals ser det lysande ut. Jag måste dock jobba för att få ner henn...
Läs mer

Lite bilder..

Just nu e det fääääst! Nätverksfest med mina vänner. - Posted using BlogPress from my iPhone-
Läs mer

Bra appar

Nu har jag varit och fixat lite angående dropbox. Fixat in lite folk så att man får lite mer space att använda så det är ju helt perfekt verkligen så att man ska ku...
Läs mer

Vit iPhone, en skönhet

Idag kom den… Jag är kär… Igen.. Och lycklig… Och illamående… Tack 3 som skickade den på 1 dag trots de sa 1-2 veckor leveranstid..
Läs mer