söndag 5 juni 2011

iPhone 5 2011-06-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Sommarnatt

Ritu har också med sig sina vovvar så jag, Jessica, Ritu Trine har varit på en promenad och kollat in omgivningarna, skönt att gå ner all mat ;) Första grillade...
Läs mer

Sånt man gör när man inte kan sova

Blogga förstås! Dumma jag, borde verkligen sovit för länge sedan (klockan passerade just 02.00, vojne vojne!) men finner ingen ro i kroppen än. Kan ju annars tycka dagens ha...
Läs mer

Stiltje

Jag hinner inte med bloggen just nu. :-( Det är så jäkla fint väder så man sitter aldrig inne framför datorn. Jag kan ju iofs mobilblogga men för det mesta så...
Läs mer

Sunny sunday

Precis som det låter går söndagen i solens tecken . La mej en stund på altanen i sällskap av en trevlig renoveringsblogg och frysta hallon ( behöver jag tillägga a...
Läs mer

walentine.com jämför Iphone vs Samsung Galaxy S2

Det tog lång tid innan det var över, tvånget med Apple, men nu är jag en fri man igen! Fri från fanatikerna, fri från den religiösa stämning som råder bla...
Läs mer

Söndag

Nu var det ett tag sen som jag skrev nå här och inte kommer det bli bättre då min iPhone är paj. Men aja. Det är som det är. Skulle helst vilja byta telefon fö...
Läs mer

När livet känns gött

Härlig sommarvärme idag men hu, så kall vinden är. Fast här där jag steker är det lä och gudomligt! Är Majafri en stund då hon sover uppe i läge...
Läs mer

överföring av musik

Hej! Vill lägger till ny musik till min iPhone 4 från min ny pc - den gammla pc med all min musik går inte mer att använda; krash! Får hela tiden information av iTunes,...
Läs mer

"Damn You, Auto Correct" ;-D

Älskar "Auto Correct-funktionen" hos iPhone! Kan ju bli ganska så roligt ibland! (Länk till hemsidan). Förresten! Ingen som har hittat någon sida med svensk...
Läs mer

Fina vindar väster om Torrbeskär!

Med Marstrand rakt i fören. 3-5 m/s. Loggar mellan 4-6 knop. - Postad från blogpress! (iPhone) - klicka på länken location så ser ni en karta över var vi var n229...
Läs mer

(MK): Vrångö

Jag har precis filmat och redigerat för avslutningen på vår skola. Eftersom det var väldigt kul och jag inte är så bra på det än så har jag också 2...
Läs mer

AIDS – 30 år

Det är få saker som intresserar mig så mycket som epidemier och dödliga sjukdomar. Redan när jag gick på mellanstadiet och man fick välja ett favoritämne att...
Läs mer

Stroke..

Helgen blev inte riktigt som vi tänkt oss... Men så otroligt tacksam över att den slutade väl! I fredags kväll hade vi en supermysig kväll i svärföräldra...
Läs mer

Plötsligt

Det är de små detaljerna som gör det. I alla lägen. Även då livet gör så ont att hjärtat nästan brister. Imorgon är en ny dag. Då är...
Läs mer

Shopping.

Idag så har jag varit i valbo med mamma. Och jag måste erkänna att jag inte mådde så bra imorse, av olika orsaker, men det gick över så jag kunde stanna i valbo f...
Läs mer

Att ta med Foursquare och Gowalla på semestern

Jag och en kompis som också gillar att checka in åkte till London i förra veckan. Vi hade redan innan vi åkte pratat om att göra tripen ”London Tourist Trot” i Gowalla. Tripe...
Läs mer

En söndagstur på sjön Immeln

Idag var vi åter på besök i mina gamla hemtraketer. Vi tog en tur med M/S Immeln i det fina sommarvädret. Jag passade på att filma lite med min Iphone och resultatet ser du n...
Läs mer

Summer burst

Det var grymt! :) vilken dag/kväll! David guetta!!! Whiii Gräshäng utanför stadion! Vilken tur vi hade med vädret! Åkte först till berghammra och firade tarris s...
Läs mer

Problem med appar

Alltså, ni som kan lite mer än mig om iPhone. Har försökt ladda ner Uno, ett kortspel, men eftersom det är för stort så måste jag ansluta till WiFi eller anv...
Läs mer

Jerry Seinfeld does Globen

Joråsatteh jag såg ju Jerry Seinfeld när han var här i Sverige förra gången, på Cirkus 1998, och då var det fantastiskt bra - det var ju I'm Telling You for th...
Läs mer

Jag vill bara dansa och sjunga

Haha, jag är så glad idag! Har bara lust att dansa och sjunga. På tal om det så måste ni lyssna på MAN DOWN med Rihanna! Gud va bra den är " ram pa pa bam ra p...
Läs mer

Fräsch som en nyponros

Så känner jag mig efter ett synnerligen lyckat Mary Kay partaj. Bästa tjejkvällen på, ja nästan någonsin, tror jag! Vi har tvättat, skrubbat och smort oss med...
Läs mer