tisdag 21 juni 2011

iPhone 5 2011-06-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Två glada pensionärer

Har gjort kort till två tjejer på jobbet som skall gå i pension, har använt mig av vit cardstock som stomme, korten är 4"x4" stora och mönstrade pappret sn22...
Läs mer

Ta ditt EKG med iPhone

Glad =D ? Likgiltig =|? Missnöjd =/? =D">Skadeglad >=D? Förvånad =o? Print Friendly Related posts:Få ut mer av ditt iPhone-batteri Länka ditt iPhoto bibliotek ti...
Läs mer

Simma lugnt!

Döm om vår förvåning när jag och Mr M satt vid Hudsonfloden i helgen och vi plötsligt fick se simmare efter simmare glida förbi i vattnet nedanför oss. Det vis...
Läs mer

Nattmål

Liten ligger här bredvid och äter helt själv. Är så duktig och håller stora nappflaskan alldeles ensam. Blir allt mer självständig. -"Kan själv!quot...
Läs mer

Stockholm i topp på Instagram

Jag har blivit barnsligt förtjust i iPhone-appen Instagr.am som används för att publicera bilder som man manipulerat med olika filterfunktioner. Det finns också ett socialt elemen...
Läs mer

Måndag

Inleddes med ett besök på Apoteket för mediciner och sedan akupunktur hos sjukgymnasten.. Hade mer värk än vanligt i kroppen kände jag, speciellt operationsärret ru...
Läs mer

LOOK BOOK-SVAR

Kommer ni ihåg den här klänningen från inlägget igår?Ska väl också säga att jag inte svarar på enskilda kommentarer utan svarar er såhär ...
Läs mer

Söndag kväll

Jesper kom hem på aftonen o hade lekt hos kusin Saga så vi satte oss för att prata lite och hade kvalitetstid innan Tony slutade jobbet. Är så härligt hur man kan prata...
Läs mer

Iphone4

Fick min Iphone4 igår äntligen. Försökte vara cool och blogga från den men det funkade inte, eller så var det bara jag som inte fattade hur man skulle göra. Hur som...
Läs mer

Testar

Att skriva blogginlägg från mobilen :-) Lägger in bild från oljehamnen :P - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Vinets gång

Vi vet alla hur lite vin kan föra människor samman på en fest. Tillåt mig punktera upp vinets gång i gruppdynamiken. Efter inget vin: Du känner ingen på festen me...
Läs mer

Storytel räddar sommaren

Jag är sedan ett par månader tillbaka medlem på Storytel.se, vilket är en tjänst för ljudböcker online. Det fungerar lite som Spotify, fast istället f24...
Läs mer

Att köpa Apple eller inte?

Ni som följt bloggen vet att jag är sugen på att köpa Apple, men valt att avstå. Jag gjorde nyligen en kortare utsvävning i aktien där jag först köpte f...
Läs mer

Riktiga Rock’n'Roll lurar till din iPhone

“Rock ‘n’ roll has created the world and no brand has shaped rock ‘n’ roll more than Marshall.” Jag har varit sugen på ett par Marshall-hörlurar sedan dom släpptes i slutet av fö...
Läs mer

oh vad hände? :P

jag känner mig så sjukt harmonisk. och lycklig över det som jag kan vara lycklig över. till exempel Mina vänner, alla som jag har. vare sig jag träffar eller pratar m...
Läs mer

riverside.

Idag har varit en lite dan för dagen dag. Åkte hem till mamma och fick lite kaffe, plockade smultron och utforskade vinden. Herregud varför har dom sparat allting?! Hittade typ en gam...
Läs mer

Frihet i cyberrymden

Sitter i solen på Stanford-universitetets campus. Killen bredvid knappar på sin iPhone, kvinnan bakom bläddrar sin iPad och i kafeterian brer ett stim av silverfärgade Mac:ar ut s...
Läs mer

Sword Sworcery är billigare nu

Mindre svärd här Få har väl missat snackat om Superbrothers: Sword Sworcery EP men alla kanske inte har spelat detta ursnygga peka och klicka-äventy…
Läs mer

få tillbaka raderade sms iphone

insperationsinlägg med rubriken "få tillbaka raderade sms iphone" det tror jag inte man kan göra, det går iallafall inte på min gammla tele. men på dom nya kan...
Läs mer

21/6 - Yes, nu har vi provlegat

Har ju missat att berätta att vi nu har tält kirrade till Kebnekaise :D Igår efter jobbet träffades jag, Emma, Sofie, Hsnna och Jeanette uppe på klubben i näst intill or...
Läs mer

OK Vill ha Powerslide skates en slags korsbefrukttning…

OK. Vill ha. Powerslide skates, en slags korsbefrukttning mellan rullskidor och inlines typ. Kostnad ca 3500-4000 med all utrusning. Shadows of the Damned, PS3 spel. Släpps 23/6. Kostnad ca 50...
Läs mer

Iphone 4!

Jag får hem min heeelt nya iphone 4 imorgon, så jävla exalterad. Så jag beställde två blinbling skal till min nya kärlek! ;) Vad tycker ni om dessa? Sn...
Läs mer

.... om mig....

DUDIN FAMILJ Hur gammal är du? - 15 snart. Hur lång är du? - 160 något Hur mycket väger du? - 50 nu tror jag Är du nöjd med dig själv? - nja, Din hår...
Läs mer

Oklippta gräsmattor hundbajs 

Blir bara så irriterad över att kommunen inte klipper gräset på de kommunala gräsytorna... Det gör att det blir väldigt svårt att plocka upp "resternaquo...
Läs mer