onsdag 29 juni 2011

iPhone 5 2011-06-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Mina sista dagar

Hej! Har inte kunnat blogga på hela dagen, min iphone suger eller rättare sagt tele2 är shit. Jag har iaf haft två skit bra dagar i Stockholm, sitter just nu hemma hos Daniel160...
Läs mer

Fix en iphone av min supersnälla pojkvän

Halloj! Ligger i sängen och kan inte sova för min kära pojkvän köpte en iphone till mig så jag har laddat ned och fixat massa grejer med den. Och nu är jag inte ens...
Läs mer

När vänder det?

60 vattenkoppor igår och det tredubbla när vi vaknade idag. När vänder det? Men han äter som vanligt, leker och har energi. Humöret är på topp. Men ...
Läs mer

So hard to look the other way

Igår plockade min “bebis” blommor till mig han var så stolt!
Läs mer

Grattis Emma!

Min lillasyster fyller idag 23 år. Grattis! Hon har varit på resande fot de senaste månaderna. Lyxigt. Men jag tror hon kommer hem i slutet av sommaren en runda. Hon ska ju bli mo...
Läs mer

Mosse Malbergs bedrifter

Mosse Malberg = Ågren, om nu någon undrar... I dag har Mosse lyckats med mycket. Först sov han till klockan 10, något som han ALDRIG gör. Så for vi till båten, och...
Läs mer

Juni

Månaden närmar sig sitt slut. Det har hänt en massa under rätt kort tid, och för någon dag sen undrade jag hur jag skulle orka med, men nu vet jag att jag gör det s...
Läs mer

I'M ALIVE

JAG LEVER FORTFARANDE! Hahah, gud vad all tid springer iväg, känner mig så jävla stressad när jag egentligen har hur mycket tid som helst över ? Jag jobbar fram till 12,...
Läs mer

Vadstena

Det har gått lång tid sedan jag pysslade, men nu finns förutsättningarna. Jag är åter i Vadstena och knypplar. I år går jag fördjupning II och ska gö...
Läs mer

Semester ~ Holiday

Jag njuter av semester och det underbara sommarvädret, därav den föga imponerande frekvensen av nya blogginlägg. Sitter inte vid datorn alls just nu, utan tillbringar största...
Läs mer

Kommer iPhone 5 se ut så här?

Designern Michal Bonikowski har gjort en mycket välgjord mock-up över hur han tror att iPhone 5 kommer se ut. Han tror att de håller sig till eller snarare går tillbaka till en be...
Läs mer

UD har skapat en egen app för utlandsresan

Utrikesdepartementet har skapat en app till Iphone där du får ovärderliga tips inför och under din resa utomlands. Vart ska du ringa om det händer något? Vilka länd...
Läs mer

Vackra dagar och mycket hemarbete

Vår kisse har flyttat hem till oss nu efter att ha bott på Yrvädersvägen sedan vi flyttade till nya huset för snart två månader sedan. Han är ganska rädd...
Läs mer

Ikano Bank samlar nu kundkort i en ny app

Det har kommit en ny app som samlar alla din kort i din iPhone, istället för att du ska ha massa kort i plånboken! Smart va? Skitbra! Jag använder den här appen hela tiden!...
Läs mer

hooome

Två veckors blogg uppehåll. Vilket såklart berott på en av dom bästa resorna någonsin, och ännu bättre; tillsammans med min kille. Vi gjorde så himla myck...
Läs mer

www.vett-och-etikett.com/etikettdoktorn. Följ med eller uppdatera!

Aftonbladet har meddelat att bloggsidorna avslutas (som alla andra) den 30 juni. Den här bloggen är en blogg som Aftonbladet svarar för, men jag har inget klart besked på om...
Läs mer

En mysig dag

Igår var jag och Anton upp till kolarbysjön. Det var så otroligt varmt ute! Anton uppskattade doppet jättemycket! Synd bara att jag var ensam med honom. Det innebar att jag INTE...
Läs mer

ZTE: Blade har sålt två miljoner exemplar i världen

ZTE Blade Den Kinesiska tidigare doldisen ZTE:s budgetmobil Blade ska enligt dem nu ha sålts i två miljoner exemplar världen runt. Blade som utomlands är känd som Orange San...
Läs mer

Två stag fram och ett tillbaka, eller är det tvärtom ?!

?De här senaste dagarna har minst sagt bjudit på händelser utöver de vanliga, bra som dåliga!  Men dem har i alla fall fått mig att inse en hel del massa nya saker...
Läs mer

Ny iPhoneapp hjälper dig att spionera på familjens datoranvändande

The Register skriver om en ny och högst tveksam app som finns att köpa i iTunes App Store. Den balanserar på gränsen till det tillåtna genom att logga och skicka vidare alla...
Läs mer

Splatterhouse för iphone Ipad - Sjukt värt pengarna!

Rick gillar att döda monster och zombies på löpande band. Jag gjorde precis en riktigt trevlig upptäckt nu så här efter gymmet. Jag såg nämligen att det finns...
Läs mer

Hot hot hot

Nu har sommarvärmen kommit tillbaka vilket är underbart men det ska faktiskt bli skönt om det blir lite sämre väder framåt helgen. Idag har det varit fullt upp hela dag...
Läs mer