onsdag 22 juni 2011

iPhone 5 2011-06-22

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone 4 mest populär att plåta med på Flickr

Klår alla feta systemkameror Telefonen har man oftast med sig på fickan. Det är ganska hardcore att alltid släpa med sig ett stort kamerahus med objektiv och pr…
Läs mer

Skapa din egen Apple Store hemma med iPad-hållare i plast

Replika på den som finns i affären I maj lanserade Apple ett nytt butikskoncept. Personalen skulle använda iPads vid försäljning och produkter och pri…
Läs mer

Tjingeling Darlingar

Vi är på väg över gränsen nu ska till vackra Strömstad titta lite, kanske en pizza på min favorit pizzeria vid hamnen. Har fått veta att någr...
Läs mer

Ännu en årstid – ännu ett Angry Birds

Angry Birds Seasons uppdaterades idag med Summer Picnic för er som fortfarande inte tröttnat på de arga fåglarna. Om du redan äger Seasons så är uppgraderingen grat...
Läs mer

Premiär

Gick in en sväng på dollar store men gick snabbt ut igen. Galet mycket folk= super långa köer. Bloggat från min Iphone
Läs mer

Skräcken på Höjden

Är det jag? När mötande på trottoaren kliver upp 2.5 meter i grässlänten för att möta en, det är då man kan börja fundera på om stressen/s...
Läs mer

Lottdragning mellan v och sd i votering..

Om vilken av deras budget som ska ställas mot s som sedan ställs mot alliansens... - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Ingen mer bortsprungen hund?

Mina förväntningar på denna lilla pryl är stora! Det har hänt 2 gånger än så länge att tjejen har ringt mig när jag jobbar och berättat att Dou...
Läs mer

Bloggar via Iphone

Har laddat ner en app (BlogPress) till min telefon som klarar av att göra blogginlägg i flera bloggar. Så det här är ett test för att se hur det fungerar, testar äv...
Läs mer

Adobe breddar mobiltäckning

Trots välkänt motstånd från Apple kämpar Adobe vidare med verktyg för att skapa mobilapplikationer. Nu går det att utveckla för Iphone, Ipad och Blackberry Pla...
Läs mer

Mera “Sverige” i mobilen

UD:s reseinformation - nu även som smartphone-app UD lanserar i dag en smartphone-app som riktar sig till svenskar som ska ut och resa: UD Resklar. Den stora nyheten förutom det lätt...
Läs mer

Är fotbollsappen från Intel något att ha?

Som ni säkert känner till är Intel en av giganterna i datorvärlden, med bland annat sina processorer som världsledande produkter. Att företaget skulle släppa en iPh...
Läs mer

MobileCrunch: ”RIM är döda”

Research In Motion, RIM, har aldrig varit speciellt stora i Sverige, men de har länge haft ett hårt grepp runt framför allt den amerikanska marknaden. Där är deras BlackBerry...
Läs mer

Det regnar

Att sitta tyst i regnet och känna varje droppe mot huden är en typ av meditation för mej .. Som om själens oro sköljs bort med vattnet som porlar runtomkring . Få b...
Läs mer

Överraskad de luxe!

Magnus och Sanna överraskade Pia och mej vid fikat. Sötnosarna hade gjort en tårta till oss för att fira våra födelsedagar. Pia fyller den 23 juni och jag fyllde ju i fr...
Läs mer

Dejtinglögnen

Kan man skriva såhär på en dejting sida: Skriv inte till mig om du är ful. Eller töntig. Eller citerar Oscar Wilde. Eller citerar någon överhuvudtaget. Jag är...
Läs mer

Ikea REA

Den 26-28 juni är det 40% rea på Ikeas tyg och div prylar. Jag kommer dra dit efter lämning 9:15 nån av dagarna, är det någon som vill göra mig sällskap och ...
Läs mer

Bara en notis

En stor bukett med olika blommor som någon tagit sej tid att plocka för hand ,en och en med en speciell person i tanken betyder mer än en dyr felfri bukett från affären .....
Läs mer

Så mycket roligare!

Tänk vilka coola grejer man kan göra med en iPhone. Ståbild på en snart 28 månader gammal Ztimma i stugan, trots all päls hon fällt har hon fortfarande en gan...
Läs mer

Åhus

upp med en bild från sommaren 10 i Åhus jag och min älskling har hållt ihop hela dagen idag. Han fick till och med vara medpå jobbet. (min iphone) Jag är dötr246...
Läs mer