måndag 20 juni 2011

iPhone 5 2011-06-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Bästa iPhone-appen för barn?

Min iPhone är en rätt bra källa till kul för liten V då man måste sitta still länge. Som idag när vi flyger. Favoriterna är DoodleBuddy där man ritar...
Läs mer

M å n d a g

Hej vänner! Just nu sitter jag och bloggar från min mobil :) Sitter nämligen i min lilla bil och väntar på Janni Becky. Jag var lite tidig hem till B som är ute...
Läs mer

Grattis farfar!

Tummen upp för min farfar som blir riktig gubbe i dag ;) hela 75 år är han nu, men bättre på golf än min far för det haha!! Och med dom orden börjar en vecka...
Läs mer

Gävle kommunfullmäktige beslutade just att ge valfrihet för äldre!

Genom att införa ett valfrihetssystem i hemtjänsten, det som kallas LOV. 45-20 blev resultatet i omröstningen och det var alliansen med stöd av ett antal socialdemokrater som tog...
Läs mer

Iphone apps för träning!

Träningen gick bra... även om jag inte hittat något gym jag vill gå på här i stan ännu så finns det alltid hjälpmedel som motiverar och inspirerar i de fl...
Läs mer

Visning pågår

Vi fördriver tiden på McDonalds.. Lätt nervösa! Hoppas på att det finns intresse idag, så kanske vi inte är lika nerviga imorgon! - Bloggat med iphone
Läs mer

Stöld av i iphone

En iphone stals för en man under lördagsnatten på en fest i centrala Filipstad. Telefonen har värderats till cirka 10 000 kronor uppger polisen.
Läs mer

Gå ner i tid

Känner att jag måste ha mer tid för mitt bloggande så jag funderar på att gå ner i tid på dagis. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Min trevliga söndagskväll

Hej, alla! Igår hade jag ingen som helst tid till datorn, vilket jag kan tycka är ganska så skönt ibland. Man behöver verkligen inte "kolla läget" varje dag (d...
Läs mer

Jodå, jag vet när jag bör ge mig

Så det är vad jag gör nu. Några dagars semester, kanske? Jag tar med mig hundarna och drar. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Fasen att jag aldrig lär mig- ligger klarv...

Fasen att jag aldrig lär mig- ligger klarvaken i soffan framför tv:n fortfarande.. Koffein säger jag bara... Ni som har iPhone bara måste ladda hem en app som heter hey tell! Det...
Läs mer

Lat!!

Har inte varit ute och gått på 2 dagar nu, varit såååå trött! Imorrn ska vi gå 7 km iaf :-) Känner mig fet och lat när jag inte varit ute och rö...
Läs mer

Ur fokus

Ligger och läser samma sida om och om igen. När jag kommit halvvägs får jag börja om för att tankarna vandrat iväg in på okända domäner. Händer...
Läs mer

Kan inte sova

Jag ligger o funderar på om söta E är på g att föda barn! Jag vet att det här låter sjukt, men hon har faktiskt inte uppdatera sin fb sedan i söndags! Innan...
Läs mer