tisdag 14 juni 2011

iPhone 5 2011-06-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Endast 50% av alla iPhone användarna har någon gång synkroniserat med iTunes efter aktivering! (Nyheter)

När man köper en iPhone måste man första gången man startar den koppla in telefonen i datorn, detta för att synkronisera och aktivera enheten med iTunes. Men hur må...
Läs mer

iPhone betyder ”Idiotdosan”

När jag igår för första gången skrev om iPhone så anade jag inte att det faktiskt finns så många som reagerat på ungefär samma sätt som undertec...
Läs mer

Paddling pâ Jordanfloden

Mândag och lediga. Det känns som om vi inte varit utanför kvarteret pâ ett halvâr. Packade utflyktsväskan, hela familjen var pâ strâlande humör, alla l2...
Läs mer

dags att sova kanske?

Kan verkligen inte sova, vet inte varför kanske är för att jag sover hemma inatt och inte min älskling. Ligger iaf och kollar på "Äntligen midsommar!" och uppd...
Läs mer

Now the pain started. Del 2

Ja de är inte lätt att blogga med en iPhone när allt går åt helvete så ja fortsättning typ? Iallafall så ja ni får kommentera exakt vad ni vill, jag bryr...
Läs mer

Kontrast

Hittade gammal bild att jämnföra med ;) Alltid kul . Dock Har jag hunnit montera ner överskåpen på första bilden . Helt annat kök trots att vi inte rev allt . Nyt...
Läs mer

Till och med i mörker

Är han en snyggjävel ;) ~ Teres via Iphone ~
Läs mer

Woop Woop!

Nu har jag också en iPhone! (och nytt bra mobilt bredband)Får ett nytt nr och så där men väntar att ge ut det tills jag fixat allt. Nu ska den ju typ ladda ett tag och s229...
Läs mer

Tröttmössa

Någon har inte sovit middag på dagis. Någon är jättetrött. - Postat från min iphone.
Läs mer

Du är bäst och kommer alltid att vara...

Hej   Skolavslutningen är nu över, den var väl helt okej...fast det bästa var att springa ut ur kyrkan och veta att nu är det sommarlov på riktigt! :D Alice sj...
Läs mer

Vi gissar datum för iPhone 5

Vi kommer inte att få någon iPhone 5 i sommar det står klart. Namnet på nästa modell av iPhone vet vi inte heller men vi kallar den iPhone 5 för enkelhetens skull. T2...
Läs mer

Teknikstrul...

Den trogna kameran - det enda tekniska som fungerar hos oss nu... ;0) Det är TUR att jag inte jobbar med teknik för då hade jag blivit galen. Nu hämtade jag ut min Iphone s...
Läs mer

pannkakslagning

Nu har gleb stuckit så nu ska jag väl göra dom viktiga grejerna dåra. Typ laga mat till min lillebror... Vi var och hämtade min Iphone, det är en drog jag vill pilla p...
Läs mer

Chevy

Nu är det snart bara 2 veckor kvar till kirunafestivalen. Pinsen till chevydagen kom idag och jag är riktigt nöjd med hur dom blev. Kuuul det ska bli :-) roligaste helgen på hela...
Läs mer

50 % av alla iPhones har bara anslutits till dator en gång

Om man ser till de som kommer in till Genius Bars 50 procent av alla iPhones som tas med till en Genius Bar har bara anslutits till en dator en endast…
Läs mer

Två Milanspelare på väg till QPR | Sillybloggen

Fotbollskanalen.se - allt om fotboll … Fotboll på TV … Eurosport 2. 12:30 | Fotboll : Concacaf Gold Cup, USA … Viasat Fotboll HD 14:00 … Viasat Fotboll HD. 16:00 | Premier Leagu...
Läs mer

I love u!

En kort powernap mellan jobb och löppass slår aldrig fel. Speciellt inte när man får spoona med Lovis ;) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Får ingen varning längre när det händer nåt på Facebook?

Vad har nu hänt med min iphone 4?? Jag har iOS 4.3 på min telefon och provat att ta bort och installera om Facebook-appen. Inget hjälper. Och NEJ, jag har INTE fingrat på n22...
Läs mer

Soundfreak SFQ-01 iPod-docka

Är du på jakt efter en schysst högtalare eller iPod-docka. Då kanske nya SFQ-01 Sound Platform från Soundfreak kan vara något för dig. En snygg högta...
Läs mer

iPhone vs Android

En vän påpekade nyligen på att jag haft 4 mobiltelefoner det senaste året. När jag tänker efter stämmer det inte, jag har haft 5 olika. Det är ju helt sjukt, d...
Läs mer

Pics

iPhone 4 tar rätt bra bilder.
Läs mer

Till er med iPhone!

Eller ja.. Denna appen finns säkert för Androis också men w/e! Jag har precis laddat ner Instagram och bliviit heeeelt beroende. Det är som en blogg fast man laddar upp bilder bar...
Läs mer

Panikångest…

…Har jag fått idag. Eller det kändes precis som en panikångestattack light. Stod i en kö o skulle handla biljetter när jag kände att världen krympte omkring mig. S...
Läs mer

Hur kan man inte älska.

Photobooth? Jag tycker att jag förtjänar en MacBook…Livet skulle vara lite roligare då! Annars vill jag åtminstonde ha en Iphone 4. Jag va inne på 3 idag o kollade hur l22...
Läs mer

Dålig uppdatering!

Varit i forum med lite kompisar sen drog jag till brorsan och åt middag och hämta min iphone laddare! Nu ska jag sova, imorgon är det jobb igen! Sen ska jag klippa mig :) godnatt! :)
Läs mer