fredag 24 juni 2011

iPhone 5 2011-06-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vatten vatten, bara vanligt vatten.

När jag var liten tog jag och mamma nattåget upp till Skellefteå för att hälsa på min moster. Det var jättespännande kommer jag ihåg, de hade en biovagn d...
Läs mer

Morgonpass!

Klockan är bara sex, men snickarna är redan igång! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

vaken...

hej allihopa. mobilbloggar från min iphone nu ;) jag ha inte somnat en och klockan är halv sex, x) kubde inte sova så .. mamma ba: men lägg dig på soffan då, så nu...
Läs mer

En salig röra (del 3)

Det får bli den sista bildhögen här.. Dom resterande och totalt oseriösa bilderna har fått åka i papperskorgen. Gammal bild.. från april i fjol. Micke 24...
Läs mer

Trött

Innan jag somnade satte jag mobilen i flygläge. Är så förbannat trött på att bli väckt vid halv sex av sms och annat. Varenda morgon! Slår aldrig fel! Gissa...
Läs mer

Mobilblogg bror, high tec!!

Haha kärlek till min rubrik :D bloggar från iphone just nu. Är inte trött, hel sjukt.. Ni som är vakna kolla ut från fönster, det är fan ljust ute, det ser ut...
Läs mer

UPDATE FRÅN LANDET

Hej på er sunshines! Ligger i min underbara dubbelsäng på mitt otroligt mysiga loft här i min sommarstuga, har tyvärr inte internet på datorn men jag säger bara iph...
Läs mer

Förbereder spontantur

Vi hade inte tänkt åka upp till Småland under midsommar utan bli kvar hemma . Kanske inte det roligaste att sitta hemma vi tre som vilken helg som helst men vi är vana . Hur som...
Läs mer

Glad midsommar på er allihopa

Midsommarstången är framme, man är så finklädd man kan vara som tjockis och köttet ligger på grillen under parflaxet, nu är de midsommar banne mig. Skål o...
Läs mer

Iphone <3

Ibland är det sjukt bra att kunna låna någons iphone! ;DJag har precis hjälpt till me salladen , om jag får säga det själv så tycker jag att jag är hur du...
Läs mer

Stand Up Paddling

Min nya passion är Stand Up Paddling. Bilden är tagen med min iPhone och det är Västerås Stad som skymtar i horisonten. Jag har lagt ner min blogg här på ahfeldt.s...
Läs mer

Glad Midsommar!

Midsommarafton idag och inget särskilt gör vi, ingen dans och ingen nubbe. Men vi ska snart äta sill och jordgubbar och det är det viktigaste! Sen blir det nattjobb för hela...
Läs mer

byta glas iphone video

Inspirerande inlägg från sökord från google.se. "Byta glas iPhone video". Har inte sett någon video där dem byter glas i en iPhone. Har inte varit i behov utav...
Läs mer

Vilken slinka

Jag vill minnas att jag under min ungdom använt den här klänningen, utan linne under!!! Vi alla tackar för att jag låtit bli det idag. Det var allt, glad midsommar. - Pos...
Läs mer

Glad midsommar!

Ja då va det midsommarafton! Vi har vart å åkt traktor och vagn, barnen älskade det! Efter d blev det dans runt midsommarstången och Cornelis körde på och dansade s...
Läs mer

Sony Ericsson mw600

Då var det dags igen för ett nytt bluetooth headset då jag slängde de förra i väggen i vredesmod pga dålig mottagning och pga att kattskrället bet sönder...
Läs mer

Är du orolig när dina ungdomar är ute ?? När dom vistas i otrygg miljö så finns denna appen som kanske räddar deras liv....

NU HAR DET DYKT UPP NÅGOT VETTIGT... Många gånger kan man få en känsla av ett visst obehag när man är ute och för att känna sig lite lugnare och lite tryg...
Läs mer

Regn

På fm var vi på Norra några timmar.. Blev en del lek o bus innan regnet kom iaf! Satt inne o tittade när midsommarstången restes... Ingen Midsommarafton utan regn :) Ikv...
Läs mer

Tröttis

Nu har vovvan gett upp för kvällen, hon är färdigfestad och klar. Stackarn är dödstrött, hon är van vid att sova för en timme sen minst men nu blir de s...
Läs mer

Skype för iPad promo video

Det verkar som det har läckt ut en ”promotion” video för Skype på iPad. Många har en längre tid klagat på att det inte finns en Skype version på iPad utan man har f...
Läs mer