lördag 25 juni 2011

iPhone 5 2011-06-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Midsommarnatt

Midsommar i Borensberg. Trevligt med god mat och härligt sällskap. En liten stund vid en midsommarstång och en långpromenad. Vin. I morgon blir nog en lång dag. Nu är d...
Läs mer

Tidig lördag

Glad midsommar i efterskott och grattis Malin på födelsedagen. Puss för fan. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Midsommarafton avklarad

Ja vad säger man ? Midsommar .. Sill .. Familj ..Full sur farsa .. Precis som alla andra högtidsdagar. Inget att bli precis lyrisk över , men nu är det klart . Tröttast i ...
Läs mer

Mannen i dina drömmar

Vill du drömma om din framtida prins? Då skall du plocka Sju sorters blommor och lägga dem under kudden inatt (midsommarafton). Att med hjälp av blommor, drömma om mannen d...
Läs mer

Blåklint på bordet

Det är Midsommar det! En riktig östgötsk midsommar alltså. O en riktigt Heidi midsommar med för den delen. (för jag är ju allt en blåklint) O nu har jag ä...
Läs mer

Vi kollar på Hard Lines

Lionel gillar små gula neon-godisar Förstora klippet Gillade du Snake när det begav sig och gilla…
Läs mer

HAGEMYS

Vi har varit ute sen jag kom hem och våffellunch har intagits med finaste bästa grannarna! Barnen leker och vi dricker kaffe – perfekt. Njut er lördag sweeties! Tweet This Post
Läs mer

Garmin vill köpa Navigon

Garmin är mycket stora i USA på GPS-lösningar men ligger efter både Navigon och TomTom på den europeiska marknaden. Därför har Garmin lagt ett bud på...
Läs mer

Jag får inte bort musik från min iPhone

Skulle behöva lite tips på hur jag får bort musik från iPhone 4, har googlat och sökt men informationen jag hittar är att man ska synka telefonen med iTunes, och all mus...
Läs mer

Primitiva dagar med utveckling i sikte

Min förväntan är stor! Jag längtar intensivt och föreställer mig fantastiska dagar på Tjärö. Förra året i augusti svämmade Twitterflö...
Läs mer

Bloody Mary frukost, det är ju idag midsommar egentligen börjar!

Skickat från min iPhone=
Läs mer

Marky Marc

Äter goda saker och lyssnar på Mark i P1. Första sommarprogrammet för i år. - Postat från min iPhone
Läs mer

Kanske skulle

Tar fram trimmern snart, den till dom stora buskarna får det nog bli. Det är fan så drygt å raka sig men det lär väl göras. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Vila

Ryggläge för mig just nu. Ont i dag så jag lyssnar på kroppen. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Iphone är bra

Jag är verkligen sugen på en ny telefon nu. Jag har haft min gamla telefon nu jätte länge och det är verkligen inte roligt nu när man ser alla andra har dom här rik...
Läs mer

Slappt

Dagen efter... Alltid lika jobbigt :) Det blev mkt spenderad tid i soffan och sängen på förmiddan sen kom familjen i åt upp lite rester som vart över :)På kvällen ...
Läs mer

Lördag!

Idag har varit barn lediga.. Barnen är hos sin Farmor sover över där i natt! Så idag har jag Johan passat på att storhandla, ätit 3 rätters på rest...
Läs mer

huhuuh :)

philip o rikard o marcus kom till mej klockan åtta, för jag skulle käka osv ;)  så vi drog hem till rashid o var med dom, haha fett kul vare, fast halv tio drog alla .. s2...
Läs mer

Bloggposter om Önskelistor 2011-06-25

Vi sammanställer övriga bloggar som skriver om önskelistor, dessa borde såklart använda sig av Presentlisas RSS-tjänster för önskelistor istället :) Solen...
Läs mer

Världens bästa

En kväll m världens bästa ger ENERGI - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Sven "Plex" Pettersson död

För en liten stund sedan nåddes jag av nyheten via Aftonbladet att en av Sveriges mest kända sportkommentatorer Sven Plex Pettersson har avlidit i en ålder av 84 år. Sj228...
Läs mer

Vilken härlig midsommar!

TACK vänner för trevligt sällskap och en skön midsommar. Vi har njutit av ert sällskap. Här får ni läsare ett litet smakprov. Min lilla midsommar tjej. D...
Läs mer

Midsommardagen med sol och bio

Midsommardagen bjöd minsann på betydligt finare väder än vad midsommaraftonen gjorde. Jag passade på att ta en hel del foton runt om i grannskapen. Resultatet av fotorundan k...
Läs mer

själv byta glas till iphone

Inspirerande inlägg från sökord från google.se. "Själv byta glas till iPhone". Ja att byta ett glas till en iPhone är säkert inte speciellt svårt bar...
Läs mer

gleek

Hej igen mina fina! Glömde ju dumt nog kameran hemma, så jag använder Iphone-kameran för tillfället men det fungerar! Har ätit så mycket jordgubbstårta så...
Läs mer