lördag 18 juni 2011

iPhone 5 2011-06-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

hej! Jag ska bara checkaaa ifall det går a...

hej! Jag ska bara checkaaa ifall det går att mobilblogga, har ju gjort det förut men efter att jag tappade min förra iphone i toan så fick jag en ny och då la jag aldrig till...
Läs mer

Nattångest

En sak som är jobbigt med depression är att man förstorar upp olyckor tills de blir outhärdiga. På konventet idag hade jag sagt att dom som skjutsade skulle vänta p229...
Läs mer

Microsoft Insight Live: Ibland har man FÖR mycket tur!

Du som har följt min rapportering från Microsoft Insight, här i Redmond, Seattle, vet att jag skrivit en hel del om Windows Phone 7. Jag har haft en lånad LG-modell med mig p229...
Läs mer

Midsommar i Mora

Klockan är två på natten hemma. Jag har slutat att vara laggad och sitter vid sjöns strand i Library Park, MN. Midsommarstången har blivit rest. Vi har gjort våra int...
Läs mer

En kall i värmen

Man får passa på att njuta,sol,lördag och klockan har gått över till eftermiddag och då får man ta en kall öl. Vi kom hem strax efter 1 inatt och sov till n...
Läs mer

Kvinnan i lyckobubblan

Tjugo minuter över nio kliver jag på bussen på väg mot ett av dagens många möten. Jag är trött och har inte druckit kaffe ännu, det blev sent natten innan...
Läs mer

Firar 10 000 tweets

Halleluja vad mycket snack man kan ha för sig på 140 tecken på Twitter. Jag har passerat 10 000 tweets och firar med popcorn och ensam-bio. Ingen av kompisarna gillar action-filmer som...
Läs mer

Haga

Vi sitter i Haga, Göteborgs Gamla stan, och lunchar. Här är det lugnt och fridfullt med massor av trevliga cafeer, kullerstensgator och mysiga affärer. Det bästa är k2...
Läs mer

Mer kallt väder.....åt löparna!!!

Visst vill jag ha varmt och skönt väder men när vi snackar om löparväder är det perfekt nu! Gav mig ut på milen och fick bra flyt och en bra tid på 48:46! S...
Läs mer

Ultimate Mortal Kombat 3 snart på paddan med

Gissningsvis fungerar Ultimate Mortal Kombat 3 bättre på iPad än på iPhone, även om den sistnämnda versionen är hyfsat spelbar. iPad-diton kommer i juni.
Läs mer

Välkommen hit!

♥ Romantiska Presenter ♥ Gratisgodis.se – få gratis godis ♥ Tjäna pengar på din blogg, få 50 kr i registreringsbonus ♥ Miljövänligt webbhotell från 30kr/månad...
Läs mer

Pause i garagerensning

Rens till tippen . Snart har vi inga gamla saker kvar . Skönt . Huuuu.. Hittade detta .. Nog enda kvarlevan från vårt gamla sovrum ..:S Lingonrödmålad gammal strukturtape...
Läs mer

Korken

Det har regnat en hel del och vi har passat på att fixa mer här hemma. Det har blivit en vända ut till några loppisar för sökande efter stolar till nya bordet samt har v...
Läs mer

Sushilunch

- Postat från min iphone.
Läs mer

Batteripåfyllning

Jag skulle behöva barnledigt.... Jag märker själv hur sur i grinig jag är om dagarna.... Snäsig o jävlig.... Om så bara över en natt eller en helg... N2...
Läs mer

And I'm scared that even my own breath aren't good enough

Kom nyss hem ifrån mys med släkten, ni är så bra. Hade tänkt att sova nu, det hade dock gått lättare ifall man kunde stänga av hjärnan.. För jag t...
Läs mer

Lugn och skön lördag

I går var det ju fest, men lördagen har varit helt fantastiskt skön. Mysig frukost, trevlig lunch som skulle vara på Fridays, men vi var där i 40 min utan att ens få bes...
Läs mer

smuuuuultron.

ida bjuder på sista bilderna, o skrållan ;D tycks? nu sitter nu och kollar på dexter, med isak, fast han sover, haha ;D iaf mer bilder från idag där uppe, (: imon ska jag...
Läs mer

Apple förbättrar väderappen med IOS 5

Operativsystemet IOS har en inbyggd applikation för att visa vädret, men den är allt annat än funktionsrik och ger bara det mest grundläggande i informationsväg. I komma...
Läs mer

När man ska och inte ska använda HDR

En liten guide HDR-funktionen i iOS gjorde en halvkass kamera i iPhone 4 fantastisk, men funktionen ska inte alltid användas. Mashable har gjort en li…
Läs mer

Vem borde träna Blåvitt nästa år?

GÄSTKRÖNIKA. BaraBen.com välkomnar gästkrönikor från er läsare och supportrar. Ibland från ett okänt namn, ibland en fotbollsprofil, i...
Läs mer

Äntligen film!

Ni ba "gud Lisa, det är verkligen aldrig filmer i din blogg, tror du att det är 1997 eller??" Och då skulle jag vilja svara, NÄHÄ?! ÄR DET INTE?? Sjukt co...
Läs mer

Jaha det sommar alltså...

Jag tänkte faktiskt, eller trodde faktiskt kanske är rättare sagt, att jag skulle hinna skriva i sommar men konstigt nog verkar tiden inte räcka till.Konferens, bröllop, jobb...
Läs mer

Hemsk dag!

Mitt gamla jag tog över helt och hållet idag. Jag avskyr mig själv och hela livet när det blir så. Vill inte finnas. Hetsätit i massor. Kräkts. Ignorerat barnen, va...
Läs mer