onsdag 15 juni 2011

iPhone 5 2011-06-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Väntar på den vackre

Efter mycket om och men sover den lille , om än oroligt .. Han vaknade upp lite innan tolvslaget och bara tvärvägrade somna om ( kan det vara så att med dom nykomna små gad...
Läs mer

" I carried a watermelon"

Dirty Dancing på tv1000 classic! Yeay! Nu vet ni vad jag gör de närmsta två timmarna. :-) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

GÄSTBLOGGARE PÅ PLATS :)

Hej alla Michelles bloggläsare, Jeanette här, Michelles lillasyster för alla som inte vet att jag är hennes storasyster. Michelle jag ville gästblogga så då k...
Läs mer

BBC fixar iPhone-app till sina reportrar

För att snabbt kunna producera video med mera vid viktiga händelser Kommer ni ihåg den lilla händelsen där Ralf från Mustasch hotade en journalist då …
Läs mer

Midsommarsill på SJ Service Academy

Nu är midsommarsillen klar för försäljning ! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Seg dag + spöregn

Idag är det en sån där seg dag då man inte ens orkar fixa sig, Går just nu runt i pyjamas.. Väntar i princip bara på att det ska bli imorgon då vi ska g246...
Läs mer

Gosingar

Igår såg det ut såhär på promenaden ner till dagis.. Om någon undrar så är det Musse Pigg som åker vagnen, fast på bilden har han vaknat o fått...
Läs mer

Triumf Glass gör det igen!

Triumf Glass kommer att bjuda på glass utan kostnad efter klockan 15. Erbjudandet från Triumf Glass ”Glasskalaset” kampanjen gäller bara idag 2011-06-15. Du behöver bara fylla i d...
Läs mer

Nu säljs Iphone 4 upplåst även i USA

Ytterligare ett steg bort från den så kallade "inlåsningen".  Continue reading →Nu säljs Iphone 4 upplåst även i USA är en nyhet från: Aktuell t...
Läs mer

Går det lika bra att blogga från iPhonen?

Måste testa. Är det någon som brukar blogga från en iPhone? Det verkar ju fungera men det laggar riktigt mycket... Det är nog bara om det är något akut som jag v2...
Läs mer

Campingföretagarna skapar mobilsajt

Förra sommaren hade camping.se besök från 14 000 mobiltelefoner under semesterveckorna. Det har gjort att SCR har satsat på att göra en mobilversion av sajten, m.camping...
Läs mer

Test

TestSkickat från min iPhone
Läs mer

sista stressen Syskon kärlek

tuudels!syskon kärlek det e bra kärlek det! Sent är det men vad gör det när jag inte behöver passa någon speciell tid imorgon bitti? Jag ska bara upp när hunde...
Läs mer

Bilbingo!

Jobb idag 10-17.30. Efter jobbet blev det bilbingo på Knislinge IP kl 19. Med mamma o Carro. Vann inget igår i sibbhult o inget idag heller, suuuuck! Men men, man ska inte hänga l22...
Läs mer

Plugin till Plex Mediacenter?

Hej, Såg förut ett filmklipp på youtube där det fanns en funktion (plugin tror jag?) till Plex för iPhone eller om det var för Android. När någon ringer p...
Läs mer

Förgiftad?

Ja, så var det i vart fall min svägerska Alexandra uttryckte sig, och allt beror väl helt enkelt på hur man väljer att se det hela... Men, poängen i det hela är at...
Läs mer

iPhone update (headline..)

Vaknade upp imorse av mig själv, inte av ett sms som har fått mig att vakna dom senaste dagarna. Tänkte att de kanske kommer snart, såg att klockan snart började närma s...
Läs mer

träningen

mycket av min tid går till träning för tillfället, det börjar gå lite framåt och de tär kul. Powerwalkar/joggar i snitt 3 mil i veckan plus styrketräning...
Läs mer

do me a favor ?

får bli ett undantag med bloggpausen, gäller något viktigt.. för en person iaf :)rösta på hans video ''J-Son - Destination Sky''. den som får flest röstningar...
Läs mer

Alldeles för snart..

Nu är det inte alls många dagar kvar innan det är dags att åka tillbaka till Sverige. Men jag gör mitt yttersta för att inte tänka på det. :) Dagarna spendera...
Läs mer

Utbildningen idag

Utbildning ligger mig varm om hjärtat och på sistone börjat intressera mig för IKT, Informations- och kommunikationsteknik. Jag tror att det kan vara ett av sätten att "...
Läs mer