måndag 13 juni 2011

iPhone 5 2011-06-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Måndagsäventyr

Måndag med många saker på listan. Sixten läste lite muminbok innan vi gav oss av på den första punkten. En tur till Kungsholmen och hälosotest för Lifegene-stu...
Läs mer

Febrig kille..

Hemma med Lennox idag.. Känner mig stressad eftersom idag är barnens sista dag innan sommarlovet.. samtidigt så går det inte och göra så mycket när ens barn är...
Läs mer

Dagens Tips 13/6.

Idag vill jag tipsa om två roliga hemsidor! Vissa kanske tycker att de bara är roliga för de med iPhone osv, men det kan faktiskt vara riktigt roligt att läsa ändå, lite...
Läs mer

Yes, i did it!!!

Jag kom upp när väckarklockan ringde 05:30 i morse på min lediga dag!! Väskan var packad och det enda som jag behövde göra innan jag gick hemifrån var att rasta Tim...
Läs mer

Min bästa vän :p

Haha han är ju för rolig. Han är med i en artikel i våran dagstidning, vet inte om det enbart är på nätet lr även pappersversionen men här kan ni läs...
Läs mer

PocketMode – En intelligent telefon är alltid en bra telefon (Cydia)

Ibland när man har iPhonen i fickan kan det vara svårt att höra då den ringer, men nu finns det ett tweak vid namn PocketMode som gör det möjligt för iPhonen att k...
Läs mer

Ramlösa Pole2Pole

I samarbete med Röda Korset har Ramlösa startat en Vattenfond. För varje liter vatten som säljs skänker Ramlösa en liter vatten till biståndsprojekt i Afrika. Men f...
Läs mer

Ärenden, städ, lägenhetsvisning

Bild från den 11 Juni Bloggen upptas just nu mest av utmaningen jag gör men jag tänkte faktiskt ta och slänga in ett vanligt inlägg också. Har varit uppe ett tag nu. H...
Läs mer

Gillar äkta..!

Finns väl ingen som är perfekt..! Trist vore det om alla gick runt å var perfekta. Men äkta, jag gillar äkta människor!! Sånna som är sig själva med alla...
Läs mer

Vett etikett flyttar 29/6 - läs mer och uppdatera din app

Den här bloggen kommer att flytta senast den 29 juni 2011. OBS! Till dess finns vi kvar här på Aftonbladet.  Vi kommer därefter att återfinnas på en egen domän...
Läs mer

Skön dag!!

Sovit hos hanna, vi orkade inte gå till skolan så vi sov till typ elva. Sen klippte jag mig själv haha de blev fan bra! Efter de mötte vi upp klara och åkte till safari. Nu h...
Läs mer

Testar blogg med tele....

Skickat från min iPhone
Läs mer

Kul med ny teknik

Själv har jag inte riktigt fått kläm på jobbtelefonen, som är en Iphone. Jag tenderar att skriva ner mötestider på papper, eftersom det tar för lång tid a...
Läs mer

Landstinget Gävleborg skämmer ut sig igen!

Sedan tidigare är det väl känt att alliansregeringen ändrat lagen så att de allra sjukaste ska få rätt till hjälpmedel. Nu skämmer landstinget ut sig igen...
Läs mer

Mitt finfina gym

Idag har jag hållit på med LCHF i en vecka och i morgon är det mätningsdags! Jag förväntar mig inte att det ska ha hänt sådär jättemycket på en...
Läs mer

Första svenska!

Ätes till ackompanjemanget av regn. - Postat från verkligheten, från min iPhone
Läs mer

ROOPE LINDGREN ÄR MIN PERSONLIGA FOTOGRAF ! BAAAMMM

I torsdags hade vi avslutningsmiddag i Kaggeholms slott (vilket ligger på skolgården mitt emot skolan). Det blev lite lekar lite grillat och väldigt mysigt :) (mitt lag "Lauras Go...
Läs mer

13 Juni 2011

Hej! Idag såg vi på film i skolan. (Ingen rolig film) !!  Köpte en glass med mamma efter skolan och har inte gjort så mycket idga. Imon...vet inte vad det blir i skolan imon!...
Läs mer

Måndagen den 13 juni 2011.

I dag har det varit en Jimmy-dag! Har tillbringat tio timmar tillsammans med min käre son! Alltså har det varit en jättemysig dag! :-D Och en dag i tjänsternas och gentjänste...
Läs mer

dag 1

Resultatet av dag 1. Även kallad Riva allting-dagen. Badrummet luktar illa. Det går inte att spola toaletten. Så vi har flytt. Till ett hotell. Mitt i Malmö. Ingen trevlig syn....
Läs mer

No more

Som ni alla förstår så har jag varit socialt handikappad sen i lördags natt eftersom min Iphone pajjade då. Idag har jag beställd hem reservdelar till den som jag hoppas...
Läs mer

Update

I Lördags var jag och Oliver på stranden med några, och de vart skit kul! igår tog vi det lugnt, solade, hoppade studsmatta hah! Idag har vi varit på väla, köpte et...
Läs mer

Två av tre sover

Ellen är den som sover mest av alla.. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer