torsdag 23 juni 2011

iPhone 5 2011-06-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Det sägs..

..Att det inte finns dåligt väder, bara dåliga kläder..! Mja.. Vet inte om jag kan hålla med detta med väder!! Men jag väljer bort "dåliga" kläd...
Läs mer

Första applikationen på tio år, senaste gav tio miljoner. Då IT-bubbla, nu iPhone.

Andreas Harnemo från Luleå, grundade 1998 Skunk Community som något år senare blev en av sveriges mest aktiva webbsajter. I stundande köprusch från IT-företagen ble...
Läs mer

Lilla Gumman har klämt på nya Nokia N9

Det har varit väldigt ont om nya modeller från Nokia den senaste tiden men i veckan kom förklaringen: de har lagt allt krut på en ny smart mobil Nokia N9 som ska slå det mest...
Läs mer

Vi säljer och slänger våra minnen och vår framtid

Bloggägaren samlar och minns för framtiden"Don't be too proud of this technological terror you've constructed. The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the...
Läs mer

Stadigt ner. :)

Mätningen gick jättebra hos Jenny. Det går stadigt neråt. Mest minskning denna gång var det på fram- och baksida lår. :) Fettprocenten ner ytterliggare 0,5% och tot...
Läs mer

Apple släpper TV-skärmar med iOS

Kommer i slutet på året Sony och deras Google-fyllda Internet TV har sålt sådär. Ändå funderar Apple på att göra något liknande, fast med iOS-sy...
Läs mer

Ossian är stor nu

Ossian ska vara hos sin dagmamma för sista gången idag. Han har varit sjuk i några dagar men nu mår han bra. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Att se det positiva

Regnet öser ner. Det i kombination med att bli väckt av väckarklockan 06.30 skulle i sig kunna vara väldigt omotiverande. Men jag försöker se det positiva. Det ...
Läs mer

Massa-besök, diabetes och träning

Igår kom Madde hem, känns skönt att ha henne hemma igen. Vi får besök till Midsommar, i dagsläget vet vi med säkerhet tre personer som kommer men vi har hört,...
Läs mer

Hösten Är Här Tidigt

God Dag! Vaknade till spöregn och att jag hade fönstret uppe så ett väldigt blött rumsfönster när vi vaknade. Har nu ätit frukost hos Älsk då hon...
Läs mer

GLAD

Nu har jag en Iphone 4 :DYeaah så glad! L-skar min födelsedags present!Det blev en svart ändå för att den vita sägs se ut rätt så plastigt.Sååå...
Läs mer

the bad girl

ganska dålig uppdatering nu de sista men har mått ganska piss så har inte tagit bloggen i första hand.. blir ibland att de blir ett avhopp här men kommer alltid tillbaka.. so...
Läs mer

Torsdag

Vanlig klassisk torsdag i vanlig ordning. Nya morgon och buss till familja. Käkade lunch där, blev dock inte donkan utan ungarna ville ha prinsesstårta, jag och herman (bror) tog kebab...
Läs mer

Unique Telephone Landline with 3.5MM Audio Jack for iPhone (White)

Beställ Unique Telephone Landline with 3.5MM Audio Jack for iPhone (White) redan idag. Unique Telephone Landline with 3.5MM Audio Jack for iPhone (White) för endast $23.30 USD. Vill ni...
Läs mer

Kitchen floor

Dåligt bloggande i veckan och det beror på att jag spenderat varje kväll sittandes på golvet i köket. Orkar inte ens förklara varför, utan konstaterar bara att jag...
Läs mer

Rubrik saknas

HejHej vilket tråkigt väder det är, de känns absolut inte som om att de snart är juli? den 23 juli åker jag och nathalie till Bulgarien det kommer bli så grym...
Läs mer

VILKEN FÄRG?!

Jag hade tänkt beställa en ordentligt skal till min iPhone nu, det jag har nu får repor av dammråttor och får sprickor av lätta stötar, haha. Så jag hittade de...
Läs mer

iTunes gör mig galen

Kan någon förstå varför i helvete mina berättelser i talböckerna hamnar i total oordning när jag ska ladda ner dem till min iPhone det finns verkligen ingen logik i...
Läs mer

Smarrigt

Jordgubbar med ovispad vispgrädde, mmmmmm smarrigt! -J Inlägg från min Iphone.
Läs mer

23 juni

Idag är det mammas födelsedag. Jag saknar dig varenda dag. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Glad midsommar

Glad midsommar önskar lill (inte såå liten) skrutt och c:o!! I morgon bär det av hem till mamsen igen för att göra iordning inför hemresan på söndag och...
Läs mer