fredag 10 juni 2011

iPhone 5 2011-06-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

✚ Fredagsfemman #3

Fredagsfemman har fått ett nytt hem. Nu på codemonkey.nu istället för min Tumblr. Jag har flyttat över dom tidigare inläggen hit så att det blir enklare att hitta d...
Läs mer

Iphone, Ipad och Ipod får fler fotofunktioner

Med version 5 av Apples mobila operativsystem Ios kommer de inbyggda kamerorna få fler funktioner och bilderna kan lagras direkt i på webben med den nya funktionen Icloud.
Läs mer

Ruggig morgon

Varit i skolan sedan okristligt tidigt (om ni frågar mig som är en äkta kvällsmänniska och gärna är uppe hela nätterna och sover länge på morgnarna)...
Läs mer

Promenad i finvädret

Oskar är trött. Så vi tar och går en sväng med vagnarna. Bloggat från min Iphone
Läs mer

3 månader och 6 kg senare...

Är jag tillbaka! Shit vad jag saknar att blogga. Det är så mycket som har hänt, som har förändrats. Jag är en ny människa. Det roligaste kortfattar jag i pun...
Läs mer

Uppkoppling

Inte nog med att vi varit delvis isolerade på grund av dotterns vattenkoppor de senaste veckorna, vi har varit internetlösa också. Vi byter leverantör och det har blivit ett glap...
Läs mer

Gravidförvirrad

Ibland blir jag lite rädd för mig själv. Den här graviditeten har trubbat av lite av mitt kontrollbehov och den maniska struktur som annars råder i mitt liv. Till exempel tog...
Läs mer

Väskan har kommit!

Nu har jag fått WP7 väskan jag skrev om igår. Så varför inte visa lite bilder på hur den ser ut "live" Första intrycket är att den är riktigt...
Läs mer

Solsken, tårar och Bryan Adams

Torsdagen förlöpte i ett huj. Tekniska trubbel, kamp med Murphy och litet väl mycket på mitt skrivbord. Det var rätt skönt att logga ut halv fem och bege sig för a...
Läs mer

Rabarbersaft:)

Häromdagen så gjorde jag hemmagjord rabarbersaft, Mumma:) längtar till flädern blommar så ska vi göra flädersaft:) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Bloggar från iphonen:)

Äntligen skaffat en app så jag kan blogga från mobilen:) sitter ju knappt vid datorn nu när jag skaffat iphonen:) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Accossearer till världens bästa telefon

hejhej! Har ni, precis som jag, sveriges populäraste telefon iphone 4? Visst är det roligt med alla tillbehör som finns - högtalare, skal, väskor,hörlurar etc.?! Skal f...
Läs mer

Iphone inlägg - Hemma hos Sofia!

Har gjort massa tävlingar osånt kul! Haha vi är grymmmmma! Nu ar dom precis spelat kub eller hur de stavas? Haha ja va fotograf!;) vet inte va som händer senare men de märker...
Läs mer

Nico sover borta för första gången…

…. och jag känner mig halv. Men idag så ville han följa med sin farmor hem och sova över, och han är ju snart 3 år. Det är första gången han sover borta...
Läs mer

Sommar

Nu är det sommar. Det är lika varmt inne som ute, +25gr. Jag har sprättat en cider, inte illa! SKÅL! - Skrivet från min iPhone
Läs mer

Hundpromenad

Jag följde med Emilie ner till Smidö. Hon skulle lufta Jogges föräldrars hund Chilli för dom är bortresta. Efter en snabb promenad och 53 myggbett senare konstaterade ja...
Läs mer

Åtta saker som Apple iOS5 tagit efter Android

Apple visade upp sin nya version av sitt operativsystem till iPhone iOS5 i måndags. Det som var intressant var att många av nyheterna som nu finns för iPhone har funnits på Androi...
Läs mer

Premiär!

Bloggpremiär för min nya fina vita iPhone! Det var dock inte helt utan svårigheter som jag hämtade hem min nyvunne vän. Besökte för första gången mitt ny...
Läs mer

update

live today, tomorrow you may be dead hej bloggen, nu tänkte jag ha lite update vad som hänt i mitt liv det senaste. i torsdags blev det utgång med erica och några, vart nice ...
Läs mer