lördag 11 juni 2011

iPhone 5 2011-06-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

$7.20 – Car Cigarette Lighter Powered Cell Phone Charger w/ USB Port for iPhone / HTC + More – White

Artikelnr : 81367 Pris: $7.20 gratis frakt! Add till Cart Add till Wish List
Läs mer

$7.80 – Car Cigarette Lighter Powered Cell Phone Charger w/ USB Port for iPhone / HTC + More – Black

Artikelnr : 81366 Pris: $7.80 gratis frakt! Add till Cart Add till Wish List
Läs mer

Nyuppstart

På allmän begäran gör jag ett försök att starta upp denna blogg igen efter en lång tids inaktivitet. Orsaken till inaktiviteten är tidsbrist. Nu handlar tid...
Läs mer

Fjärrstyr din Volvo med mobilen

Volvo gillar uppenbarligen tekniska lösningar och har även nyligen släppt en mobilapp från vilken man bland annat via GPS kan se på en karta var ens bil befinner sig, bli inf...
Läs mer

Fel! Rättelse o hjälp..

För det första. Jag skriver ofta lite för fort. Oftast blandar jag ihop viktsiffrorna med tempen. Jag hade INTE 49 graders feber! 39 var den rätta siffran. Jag är så him...
Läs mer

Regn regn åter regn

Väder gudarna är ganska Pyton ibland…. Varför har man alltid skit väder när man har besök? Men en sak, vi har i alla fall värme både ute i paviljongen ...
Läs mer

In the heat of the night

Det är verkligen olidligt varmt i mitt sovrum, måste komma på en lösning för det här går inte. Hade ju problem redan innan med att sova och den här hettan unde...
Läs mer

Då var det dags igen

Det är verkligen kö på eventen på Vaksala torg. Den här helgen: beach volley. Sporten där tjejer måste ha visst små bikinitrosor. - Postat från verkli...
Läs mer

Upplåst från fabrik.

Utvecklingen går framåt och nu kan det vara bra att skaffa en Apple iphone 4 som är upplåst. Då kan man välja vilken operatör som man vill och det är en frihet...
Läs mer

Rosa skydd ;)

Kolla vad jag fick av mamma och pappa, ett rosa iphone skal! (a) hihi!
Läs mer

Mina vackra håriga ben

Jag och Martin tycker ofta lika men när det kommer till mina ben så är det en ständig konflikt. Är det inte helt sjukt? Anledning till att inte raka : •Jag känner in...
Läs mer

Fran alanya!

Marks att man ınte har nagot ınternet hemma langre.. Lr  ah att man ınt har tıllgang tıll nagot ınternet! Igar va vı pa baren/resturangen Natalıe och jag sa tıll tolga ge mıg mıg IPHONE han v...
Läs mer

Jag är heeelt slut. Vi har varit på IKEA o...

Jag är heeelt slut. Vi har varit på IKEA och strosat runt på stan resten av dagen. Det har blivit en hel del shopping, men hör och häpna, jag har inte köpt något ti...
Läs mer

Stars on the display

Köpte ett displayskydd till min iphone (bild 1) idag. Insåg att jag behövde ett lite för sent. Tappade nämligen min mobil för någon vecka sedan, så den har f...
Läs mer

Går inte ringa hemnummer?

Hej hej! Har haft min iphone en tid nu och nu har de blivit likadant som när vi startade den för första gången, det går inte att ringa hemnummer? :confused: När jag...
Läs mer

Gårkvällen

Igår var det sommaravslutning för ungdomarna på Lo, först kort möte sen fotboll, grillning o skönt häng! Sommar! - Posted using BlogPress from my i...
Läs mer

UISettings – första widgeten för iOS 5

Det kommer definitivt att bli värt att jailbreaka iPhone även i iOS 5. Utöver alla funktioner som det redan talas om är det framförallt Widgets som visar sin makt, först...
Läs mer

underbar.

Gårdagen va helt underbar, fucking awesome! Bästa 24 timmarna i mitt liv!  Började med champagne-frukost hos Madde Ek vid sex på morgonen, solen sken och inte ett jäv...
Läs mer

Godnatt!

Nu ska har jag gått och lagt mig. Ligger såklart med min iPhone i högsta hugg, vad annars? Vad gjorde man innan iPhonens tid egentligen? Då låg man och bloggade med laptopen....
Läs mer

-1.5

Hej alla fina läsare! Nu ligger jag i min säng, bloggar från min iphone som vanligt då mina föräldrars dator är alldeles för seg för jag ska kunna anv22...
Läs mer

Tävling!

Jag tävlar om smyckessettet Soho från Miss Dee hos Patricia Tävling igen,nu hos Patriciasåfint,vore väldigt kul att vinna. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Röån

Nyss hemkommen från en heldag med släkten hos morfar Oscar.. En ljuvlig dag har vi haft! Sötaste lill-Oscar i vagnen :)) Badade gjorde vi i Spegeldammen! Årets första dop...
Läs mer