lördag 4 juni 2011

iPhone 5 2011-06-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

4-1

Fredag, 22 grader och vi FAMILJEN ska se fotboll och äta gott. O'learys blev det och en helt underbar ryggbiff. En riktig höjdare. Sverige vann med 4-1 och stämningen var på topp....
Läs mer

06:07

Jepps! Helt rätt.. här är man uppe och hoppar i ottan Hi Hi!! Nu blir det full rulle ;-) Tåget avgår Klockan 08:33 ifrån Helsingborg till Göteborg! :-) Goodi morg...
Läs mer

San Franciscos Instagram gör oss, och företagen, till mobila fotografer

Klicka på Instagrambilden. Med dagens mobiler är vi alla fotografer, hela tiden, var vi än befinner oss. Vi fotar, laddar upp bilderna till våra sociala nätverk och hål...
Läs mer

SUNRISE

Tack för en underbar Tjejkväll!!! Härligt. Det var inte bara tjejkvällen som såg morgondagens ljus utan även en ny medlem i Graf Eriksson familjen. Varmt välkommen...
Läs mer

Makeover!

Stolarna får sig en omgång färg.. Från brunt till vitt - lovely!! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Måååål

Vilken härlig kväll, perfekt väder och jättefint ordnat med fika vätskestationer längs den 10 km långa vägen Det var väldigt mysigt på slute...
Läs mer

Test från iphone

Hej nu ska vi se om detta fungerar
Läs mer

Läskigta insikter.

Det är läskigt när man plötsligt upptäcker att någon är inpå skinnet på en, att någon känner en bättre än vad en själv gör....
Läs mer

25 grader

Vilket sommar väder det har varit dom 2 sista dagarna. Inte behöver man dra utomlands för att bränna sönder axlar mm. Igår så fixade vi en liten pool till Neo och d...
Läs mer

Summerburst, vadå?

Smakprov från gårdagen på Pacha!
Läs mer

Det gick vilt till igår

Vill tacka alla inblandade för en kanon trevlig utekväll igår. Bjuder även på en egobild.... ;-) Solen lös och party humöret var på topp!!! - Bloggar me...
Läs mer

Sommarlördag

Igår kväll var Daniels och min plan att vi skulle grilla, dricka öl, äta jordgubbar och mysa på altanen den sköna försommarkvällen. Men medan jag stod i dusche...
Läs mer

Piaggio zip?

Jocke bonusson vill sälja på oss en Piaggio Zip. Men va faen ska vi ha den till? Har iofs egen hjälm redan men ändå...materialist javisst? - Posted using BlogPress from m...
Läs mer

Fredagen

Gick tidigare hem från jobb, redan kl 13! Riktigt skönt! Hem och njuta av det härliga vädret och ha lite kvalitets tid med David. Gjorde mig sedan i ordning och tog bussen till M...
Läs mer

Bryggseglare

Couldn't create image Skickat från min iPhone
Läs mer

Toppar skutan

Couldn't create image Skickat från min iPhone
Läs mer

Fel

Okej förra inläggen blev både försenade och dumma :s med tanke på att jag fått mina nya iphone så var inte mina blogg inställningar kvar .. Så allt blev j...
Läs mer

E-sports the real deal

Det klart att vi inte ska ge upp än! Det är andra natten i rad som jag sitter uppe och kollar på MLG som pågår just nu i Columbus. Nej jag har inte betalt för något...
Läs mer

Håkan!!!!!!!

-Bloggat på språng från min iPhone... Location:Dag Hammarskjöldsleden,Göteborg,Sverige
Läs mer

iphone whore

palla paniken som kom när jag insåg att jag återställt hela min telefonutan att komma ihåg lösenordet till mitt itunes = allt borta!nu har jag fix...
Läs mer

Camillas 30årsfest

Hoppas Camilla blev nöjd över sin födelsedagsfest, hon fick fina presenter, dom hade fixat sånghäften och lagat god mat. Vänner hade ansträngt sig för att g2...
Läs mer

@ BISTRO JARL

Nu dricks det drinkar i stan!! Jag och söta Nina har en helkväll. Skål! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Nu har jag lite bilder på kartongen åtminstonde ^^

Fick en kommentar och tänkte ge dig ett svar: Kommentar: Vad är det för IPhone? 3G, 3GS 4? Och hur många GB? :) Bara kul att veta :p Svar: Det är en iphone 3GS 3 oc...
Läs mer