söndag 12 juni 2011

iPhone 5 2011-06-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Apptips: WhatsApp Messenger

Ett meddelandeapp i stil med BBM, som känner av om personen man sms:ar till har just whatsapp messenger. Fick tipset i en kommentar till ett tidigare inlägg, och har inte testat än. Me...
Läs mer

Onykter

Har nyss kommit hem efter en promenad med gladitatorskorna i regnet, åskan och dundret. Har nog aldrig känt mig så ensam på en promenad hem, blixtar och dunder är lite obehag...
Läs mer

Tjena läget.

Har kommit hem. Går och lägger mig redan kl tre och känner mig färdig för den här veckan, den har dansats bort. Dansat tills jag nästan svimmar. Dansat tills jag n...
Läs mer

Här kanske du hittar appen du alltid önskat dig

Tillgången på appar till smarta telefoner verkar oändlig. En hel del är rätt värdelösa men här och var finns det guldkorn. Att hitta dom är inte alltid l...
Läs mer

En defitionsfråga

Kvinnor, män OCH grädde - det är enligt en landstingdirre definitionen på sexshow. Ska tänka på det nästa gång Negerbudda står och hänger i kö...
Läs mer

debilni kocka

debilni kocka Tom Jerry debilni kocka Talking Tom Cat 2 – app for iPhone and iPad From: Miroo222 Views: 0 0 ratings Time: 00:26 More in Film Animation YouTube Videos…
Läs mer

Just FAB

Guuuud vad härligt det var att vakna till sol idag!! Det var bara att studsa ut NJUTA. Fick just mms med denna bild på två friends som ”fiskar” nere vid vattnet Aktiviteten...
Läs mer

tipsaaaa

jag ska köpa mig en ny mobil hade jag tänkt, jag och min kära samsung som jag fick av min kärlek kommer inte överens. då tänkte jag att ni mina läsare ska tips...
Läs mer

Volvo släpper cool applikation

Det gäller att hänga med i svängarna vad gäller teknik idag. Som ett svar på detta har bilföretaget Volvo nu släppt lös en riktigt häftig app för b...
Läs mer

Grymma Mellisbars

Idag bakade Bebis och jag nyttiga Mellisbars till honom. Riktiga näringsbomber som inte ger blosockerfall. De visade sig vara både nyttiga, mättande och goda. Recept: 1dl S2...
Läs mer

Grunden för att motverka all form av fattigdom är arbete!

Det är viktigt att komma ihåg nu när förslagen haglar tätt.... Men ska vi fortsätta med vårt ambitiösa arbete med att minska fattigdomen så måste fl...
Läs mer

Hej <3

Hej bloggen sitter i bilen på väg till min moster! Ska bli kul men Asså jag ska typ rida bada och lite så träffa massa gamla vänner hihi men det tar 1 timme ditt så...
Läs mer

Så var det söndag igen!

Jag förstår inte; tiden går så vansinnigt fort, nu är denna helgen snart gjord, tyckte precis den började. Men å andra sidan så går veckorna nästa li...
Läs mer

Detox dag 3

Ja inte mår jag jättebra men jag har mig själv att skylla. Lever man på skit så är det klart att man mår därefter när det ska ut. Idag hade jag best22...
Läs mer

Vattkoppor?

Idag har det fläktat lite och således inte varit lika hett ute. Några moln passerade på fm och det var inte alls lika lockande att bada idag ;-) Alla barn ville bada men det to...
Läs mer

BÖRJAN PÅ SOMMARLOVET

Dom senaste dagarna har varit extremt härliga! Riktigt varmt och fint väder har vi haft I fredags blev det ju en hel del firande att vi slutat nian, mer än så säger jag inte...
Läs mer

BÖRJAN PÅ SOMMARLOVET

Dom senaste dagarna har varit extremt härliga! Riktigt varmt och fint väder har vi haft. I fredags blev det ju en hel del firande att vi slutat nian, mer än så säger jag int...
Läs mer

Sommarkväll med ljumna vindar

Ligger i sängen och är sådär lagom trött ( det är en skön känsla). I sängen intill ligger Bebis och boxas i sömnen med Iggle Piggle. Idag har det ba...
Läs mer

sover i Mullsjö inatt

Hejhej alla som är vakna nu = )♥ sitter i sängen med älskling som kollar på Spartacus på mammas dator, medans jag sitter och bloggar med min dator = ) *fniss* sry att jag in...
Läs mer

Hårt arbete i trädgården

Hej på er! Idag har vi varit ute heela långa dagen! Vi gick ut vid 8.30 och avrundade med grillning vid 16. :) superhärlig dag! Barnen har badat i poolen och lekt, medan Micke och j...
Läs mer

Akuten

En härlig hästritt i sommarkvällsolen slutade med allergisk chock och timmar på akuten med dottern. Nu precis hemkommen och jag hoppas ni har överseende med att tävlings...
Läs mer

6 ÅR AV/MED (hur man än skriver det;)!) OBESKRIVLIG LYCKA!

6 år har gått sens du fångade mitt hjärta. 6 år med blandat av glädje och sorg. 6 år som förhoppningsvis blir 600 år och därefter i all evighet! Det...
Läs mer

tunes 7.5 firewire 1.1.4

Hej ! Jag behöver hjälp med itunes, jag har den senaste version 10.0... men jag behöver ladda ner itunes 7.5 . Jag har försökt och hitta lösning på google och...
Läs mer