fredag 3 juni 2011

iPhone 5 2011-06-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Livebild

Här kommer en livebild på byxorna och tröjan med applikationen som jag sydde förra veckan. Lite annorlunda bild kanske, men den är tagen med hipstamatic (iphone)
Läs mer

SMHI släpper väderapp (App Store)

För både Android och iOS Det finns massor av appar för att se hur vädret ska bli framöver men fram tills igår så har vi inte haft någon officiell app från...
Läs mer

Ljuvliga Nelly

Nelly Moser, min Clematis på kolonilotten i Skåne är i praktslag och ringlar sig uppför det gamla päronträdet och sänder ut sina stjärnor längs stammen. N...
Läs mer

De Bästa Bilderna På Det Söta FÖLET!

God Morgon! Sitter här och har redigerat lite bilder ifrån gårdagens fotografering av det söta fölet, BRA LJUSFÖRHÅLLANDEN denna gång. Här kommer lite b...
Läs mer

Godmorgon!

Godmorgon. Vaknade nyss, är jätte trött. Idag ska jag vara med mina vänner och bara ta det lungt. Juste igår. Igår var det typ en avslutiningsfest för någontin...
Läs mer

Sol!

Vilket underbart väder! Jonas var iväg och handlade lite gott till frukost och nu sitter vi här i solen och njuter. Det är sjukt varmt och jag har redan shortsen på mig! Ig...
Läs mer

Håll koll på din dator och telefon

Bild: ZDNet. Få saker är så irriterande som när din mobiltelefon eller bärbara dator blir stulen.  Eller om du bara har svårt att hålla koll på Och n22...
Läs mer

Upp å ner..

...Ner å upp..! Dagarna går verkligen upp å ner.. Av olika skäl.. Bloggen har ju verkligen speglat det ;) Mindre kul å titta in här, kan jag förstå. Idag 22...
Läs mer

byta glas iphone 3gs stockholm

Nu får man ta vad som finns i inspirationsrubriksväg och det är inte mycket det vill jag lova... det får bli denna rubriken nu... jag har inget som helst behov av att byta glas i...
Läs mer

Universal studios

Vi åkte tidigt från hotellet. I vanlig ordning så var det massa folk vid spel automaterna och vid borden. Tycker det fortfarande att det är lite skumt men men. När vi satt...
Läs mer

Fredagsmys

Vi har grillat och druckit rose, nu dricker vi drink och njuter av att det fortfarande är varmt! - Postat från verkligheten, från min iPhone
Läs mer

Gjort rent sofforna!

Våra soffor i vardagsrummet blir så lätt smutsiga, ser så äckligt ut! Ikväll fick de sig en omgång med Ajax lemon, nu luktar det citron i hela huset! Där av al...
Läs mer

Titta!!!

Försökte jobba hemma idag men fick inget gjort och åkte till kontoret i stället. I hela mitt landskap var det 5 pers så nästintill folktomt. Men tyst och lugnt för...
Läs mer

Middag

Imorgon ska ni få se golvet! Vi har lagt in allt golv, slipat spacklingar, målat väggar och tak samt grundat golvet. Nu har vi grillat, jag dricker ett gott Ripassovin och njuter i v...
Läs mer

Företag som gör kvalitetsappar på samma tema

Det finns flera spännande företag som gör appar på ett och samma tema. De är ofta nischade och gillar man en app så är chansen stor att man gillar flera: Happy Tap...
Läs mer

Kvällspyssel

Efter smarrig middag blev det familjepyssel i trädgården. Köpte nya blommor till några av krukorna idag o 1 svartvinbärsbuske o 1 buske med stora vitavinbär. Skruttan gi...
Läs mer

Sony RDP-X60iP, M15iP och M5iP

Nu presenterar Sony tre nya högtalardockor - RDP-X60iP, M15iP och M5iP – som är kompatibla med iPod, iPhone, iPod 4 samt fjärde generationen iPod Touch. Enheterna placeras en...
Läs mer

Sommardag

Vilken dag! Värsta sommardagen ju. Jag har tillbringat hela dagen i solen. Bättrat på brännan lite granna. Det är det bästa jag vet! Daniel fick mig dock att följ...
Läs mer

i miss my best friend

faan vad tråkig jag är , sitter och håller på med iphone , haha dem är sjukt svåra att hantera, just nu så är jag hemma ensam oh jag ska strax ringa p...
Läs mer

Bingo på din iPhone.

Givetvis har utveckalarna på itunes-store gett sig på att bygga bingoapplikationer. Det finns en hel del som är gratis eller väldigt billiga om man vill spela bingo. En bingo app...
Läs mer

iH8sn0w har nu presenterat sitt hemliga projekt iFaith! (Nyheter) [Uppdaterad]

Nu har iH8sn0w äntligen presenterat sitt hemliga projekt, det officiella namnet för hans projekt blev iFaith. Man skulle kunna säga att allt handlar om SHSH-filer, iFaith är ett p...
Läs mer