fredag 17 juni 2011

iPhone 5 2011-06-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Helg

Umgås med min gumma i helgen, i lugn o ro. Om inte hon har andra planer, men det tror jag inte. Ska försöka ge henne lite kärlek nu, få se om hon kanske vaknar till och tar e...
Läs mer

Vit rosett!

Målet var att plocka en rosett och göra en rak uppridning. Det lyckades. En vit rosett och en åttonde plats på säsongens sista tävling. Nu blir det vila för Lycka...
Läs mer

Kul app

Hipstamatic är ingen ny app, inte gratis men kul. Dock är sökaren lite liten men det går att leva med.
Läs mer

Så in i Nordens

Lycklig är jag nu!!! Att man kan bli det av lite kaffe, en tidning och en rumpa på stolen:) jag tänker alltid att jag ska komma ihåg detta lyckorus när man har dagar som 22...
Läs mer

Kaffe dags

Pekka är bra på kaffe. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Vs

Så i två dagar fick jag låna en Iphone och .. I hate it. Jag kan inte jämföra med en ipad just nu eftersom jag inte fått känna och klämma på den men jag t...
Läs mer

Blåklockan hette Vilhos förra avd på dagis..

..nu för tiden är det vad Pether kallas. - Bloggat med iphone
Läs mer

Facebook kommer till iPad?

För att använda Facebook på iPad har man varit hänvisad till tredjepartsappar, websidan eller att använda Facebooks iPhone app. Personligen anser jag att inget av alternative...
Läs mer

Bloggar från iphone

hello som rubriken, jag bloggar från pappas Iphone 4 som han köpte igår. Och nu så är jag ju då avundsjukare än avundsjukare! Han har ju faktisk nästan lovat e...
Läs mer

Converse

Hej! idag var jag på stan och köpte Converse på någon affär minns inte vad den hette och så åt jag på Frasses och det var gott sen har jag också köpt...
Läs mer

Behöver hjälp med jailbreak

Hej på er! Jag har en 3GS med version 4.2.1(8C148) och baseband 05.15.04, och den är uppdaterad och återställd med itunes. Problemet är nu att...
Läs mer

Liten detalj

Förutom att jag bytt classe mot en iphone då.
Läs mer

Fredag med kräk, jobb, fotboll, feber och hurra dammsugaren funkar …

Fredag med kräk, jobb, fotboll , feber och hurra dammsugaren funkar (!) 17 juni 2011, 23:35. Postat i: Allmänt, Barnen, Bilder, Hälsa, Hus och hem, husbygge, Jobb och plugg, personlig...
Läs mer

Avtackning

Vi hade en underbar kväll med kollegorna. Jane och Magnus ska ju sluta efter sommarn så vi tackade av dom lite i vår grupp och sen blir det officiell sen. Camilla steker hallomi os...
Läs mer

Så bra fungerar trådlös och speglad AirPlay

Rätt bra faktiskt! Förstora klippet Att få innehållet på en iPad eller iPhone speglad på en störr…
Läs mer

Bloggposter om Önskelistor 2011-06-17

Vi sammanställer övriga bloggar som skriver om önskelistor, dessa borde såklart använda sig av Presentlisas RSS-tjänster för önskelistor istället :) Ny he...
Läs mer