tisdag 28 juni 2011

iPhone 5 2011-06-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Momondos app för iPhone- nu på svenska

Nu kan man hitta och boka resor från över 700 resesajter och flygbolag i sin iPhone. Flygjämförelsetjänsten Momondo har precis släppt en svensk version av sin jämf...
Läs mer

Navteq och 3D. Den 28 juni 2011

I mott blogginlägg "Picasa, Panoramio och Google Earth. Den 26 juni 2011" skrev jag om mina bilder på Picasa webalbum. Då jag i tiden hade min blogg på Yahoo! 360°...
Läs mer

Skyscanner lanserar version 2 av sin iPhone app

måndag 27 juni 2011 Skyscanner.se, prisjämförelsesajten för billiga flyg släpper nu version 2 av sin oerhört populära iPhone-app. Appen är tillgänglig f...
Läs mer

This is me... Now

Natten är här. Tankarna likaså. Som vanligt. Har tänkt på vårat break up ganska mycket dem senaste dagarna. Ja, mitt och Eriks alltså. Har varit runt så m22...
Läs mer

Mina systers barn.

Här här Linnéa. Här är André Här är André och Hampus. - Skrivet med min underbara iphone. Liknade inlägg:Förkyld!!!! Mina känslor just nu…....
Läs mer

Vad gömde sig i mitt paket?

Dagen innan vi åkte till London kom mitt paket fram. I paket så låg det en iPhone 4 som daddycool och mamma hade beställt åt mig. Jag har världens snällaste fö...
Läs mer

3 fundament för att få det att fungera med molntjänster #telia365

Idag tillkännagav vi ett partnerskap med Microsoft kring Office 365. Jag ser verkligen fram emot att kunna erbjuda extremt kompetenta tjänster på ett enkelt sätt till ett riktigt...
Läs mer

Sommar i Sverige

Riktig sommardag, varmt, skönt, jordgubbar och ledigt. Efter frukost åkte jag och Pelle till Lidköping och shoppade, vi passade även på att låna med oss Torunns dotter...
Läs mer

De badar

Och jag sitter i skuggan med Ville. Jag har inte vågat mej ut ännu. I min nya bikini alltså. Det får bli i morgon. Nu skall de snart komma upp och torka sig och då blir det g...
Läs mer

FL Studio, nu till iOS

Gör musik på språng För er musikskapande iOS-nördar där ute så kommer nu FL Studio Mobile. En mobil version av pc-programmet som du dessutom kan flytt…
Läs mer

Jag!!!

Detta blev en ganska snygg bild eller vad tycker ni ? Den är tagen med min iphone fasst redigerad lite med färgen i picnik!
Läs mer

App-döden är här!

Hur många tusen appar finns det i iTunes App Store? Är det lika många som i Android Market? Kan Windows verkligen tävla med antalet appar och är det överhuvudtaget...
Läs mer

Stackars iPhone

Ligger och solar på taket, men min stackars lilla iPhone verkar inte njuta lika mkt som jag gör!
Läs mer

iPhone meddelande #24

Glad, försenad, midsommar! Har spenderat midsommarn i Danmark. På badlandet Lalandia. Väldigt kul. Tvingade med min näst yngste broder i en ganska obehaglig kana. Man satt i en f...
Läs mer

Jönköping till Avesta och vidare till Uppsala

Tjoooosan!  Längesen sist, men kanske desto roligare då att få läsa lite nu istället? Men vad vet jag...  Kom hem från Avesta för någon timme sen,...
Läs mer

trasigt!

Det är nog tur att jag är singel så det skriker om det för allt jag tar i går ju sönder....å jag har ingen lust att orsaka arm/ben förlust hos nå´n k...
Läs mer

Tack Sirius, Sverige och USA

Tack Sirius, Sverige och USA Jag fick ett litet ryck och satte in en trippel på fotbollen igår. Tänkte sätta hela kassan kassan på Svenska spel som var på 400 spänn...
Läs mer

Where The Action Is 2011

Jag hade lagt upp en bra plan för Where The Action Is. Jag skulle Twittra lagom mycket, samt göra lite smårecensioner på artisterna jag såg och lägga upp dem i bloggen....
Läs mer

Gaaaaaaaah!

Får man skjuta fåglar? Hade jag nåt att skjuta med skulle jag göra det oavsett. De håller mig vaken med sitt eviga tjatter o när det är 26 grader i rummet o ACn st...
Läs mer

Bränsle

Bakad potatis rödvinsmarinerad kycklingfilé med lite grönt på sidan . Mums :) ~ Teres via Iphone ~
Läs mer

Citron är gott!

Vi åkte till Lidköping och åt en sen middag ikväll när det blivit lite svalare, jag åt en så god pasta med vitt vin, citron, ruccola, vitlök, kräftstj...
Läs mer

Jag lever..

Vill bara berätta att jag lever ;-) Det har varit fullt upp och jag har inte orkat uppdatera bloggen men i morgon ska jag uppdatera igen. Ni får hålla till godo med denna bild på...
Läs mer