lördag 1 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

En hälsning från Robyn.

Jag vaknade till att det pep till i min iPhone. Det var Matte som skrev och ville hälsa från Robyn (som tydligen också hängt kring Stureplan). Tydligen hade de småpratat ocks...
Läs mer

Apple-ryktens anatomi

Apple-ryktenas anatomi.När Apple lanserar en ny produkt – som den förväntade iPhone 5 med lansering nästa vecka – är det ofta det sista steget i en lång cykel som b246...
Läs mer

Helg

Fredagsmys och helg. Det är så mycket som faller på plats nu när vi har fått denna underbara lilla människa till vår familj. Nu är vi en familj. :) - Posted...
Läs mer

Hmm

Lät allt annat än trevligt... - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Liten klagosång...

En liten klagosång måste jag få sjunga mitt i det underbara fantastiska med att bli mamma naturlig väg, efter att ha haft en snabb, vaginal, problemfri förlossning. Jag 2...
Läs mer

På väg till Karlstad

Det är sjukt dimmigt. Klockan är snart halv sex och vi är ungefär en timme på väg. Nyss blev vi plåtade. Får se om det kommer något brev. Annars kommer e...
Läs mer

Vaken hela natten

Jag ligger här i soffan och är magsjuk. Jag har känt mig trött hela dagen utan någon speciell anledning och nu ikväll slog det till. Magnus var sjuk i början av...
Läs mer

Utrensning bara massa bös!

haha satt precis och letade på Spotify när av någon anledning kom in på Freestyle och satte på låten rider omkring och fan va roligt den är alltså måste j...
Läs mer

Säljes Bytes: iPhone 4 Telia

Vill byta min Telia-låsta svarta 16 gb mot en som är låst till Tele2. Finns det någon intresserad själ så får ni gärna höra av er :)
Läs mer

19-02

Somnade 19.00 för jag var så trött, vaknade 02.00 pigg som en lärka. Nu räknar jag får.. Om några timme ska vi upp igen. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Att må bra

Att det är oktober idag kan ingen tro! Vi startade dagen med morgonpromenad på Ekerö längs vattnet. Fortsatte sedan med promenad och sol i Hagaparken. Vännerna var duktiga oc...
Läs mer

Lördagen från helvetet

Tio timmars arbetsdag bestående av kaos, strul, fixande och samordnande. Korta pauser à två minuter per gång innehållandes intervallätning av frukost och lunch, och kans...
Läs mer

Jiffarcupen

Har precis glömt av Jiffarcupen...... ber om ursäkt för detta lilla missöde! Här kommer dom utnämnda från borta matchen mot Konga. Där fick den gamle trä...
Läs mer

Äntligen framme på Gröndalen!

Ebba vadade igenom gräs till höfterna direkt till lekstugan. Tyra sprang in och välte ut alla leksakerna på rummet. Jag inspekterade tomten och fann till min glädje blom...
Läs mer

modell

idag lekte jag, Alice, Ewa och Killen modeller. Sofia mötte upp oss under vår lilla skrittur och tog lite höstbilder. Såg några i kameran och de såg riktigt fina ut s2...
Läs mer

En dimmig dag

Det har varit en dag full av massa dimma här på vår ö. Jag och barnen hade myslördag i soffan på förmiddagen och när vi satt och åt fick jag sms av Olive...
Läs mer

mums

Jordärtsskocksoppa, vitlökstekta kantareller och ett litet glas vitt vin. Vem har sagt att det är tråkigt att vara Viktväktare? - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Hemförsäkring – så funkar den

En hemförsäkring är en försäkring som består av flera olika försäkringar som exempelvis ger ersättning för stöld av lösöre elle f246...
Läs mer

Universal Extensible Capacitive Screen Stylus with Strap for iPad/iPad 2/iPhone 3G/3GS/4 (Green)

Beställ Universal Extensible Capacitive Screen Stylus with Strap for iPad/iPad 2/iPhone 3G/3GS/4 (Green) redan idag. Universal Extensible Capacitive Screen Stylus with Strap for iPad/iPad 2/iP...
Läs mer

Jävla dermografism

Sjukt jobbigt medicinen gör mig så trött men klådan stillas i alla fall. Man får se det positivt måste inte leta efter penna och papper när jag skall skriva lä...
Läs mer

HH

Jag vill inget annat än att byta spotifylista just nu till den jag kallar håkan! Har vart inlåst i min lägenhet 3 dagar i sträck nu o endast lyssnat på Beethoven nä...
Läs mer