söndag 2 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

111001

Min iPhone är död. Tiden kan sättas till ca 22.15 110930. En sorgens dag. Det gör faktiskt ont i hjärtat när den inte lyser upp när jag trycker på den (vilket...
Läs mer

Senaste veckans kvitter for 2011-10-02

Funderar på många spännande saker. Är nog inne i en omorienteringsfas. Vem är jag och hur uttrycker jag det med mitt liv? Nu först en intressant diskussion hur man ska...
Läs mer

Svensson Svensson

Sitter på jobbet och har 3,5 timmar kvar. Det här passet har gått väldigt fort hittils. Jag kollar just nu på Svensson Svensson s.1 Jag tröttnar då aldrig på m...
Läs mer

Kom precis hem efter en spårad utekväll..

Hörs imorgoon! måste verkligen sova, blir shopping times imorgon igen så mste ju va piggt, råkade få med mig en kofta idag, visar imorgon! full som en kastrull, tack iphone f...
Läs mer

Trevlig lektyr i foajén på Kil Hotell!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Storasyster-syndrom

Är när man kommer hem 02.30 och ingen lillebror är hemma. Börjar frenetiskt ringa runt. Båda safe! Tack och god natt! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Så här känns det nu.

Så här känner jag mig just nu. Egentligen vill jag bara brista ut i gråt och skrika och bete mig som om jag vore 3 år. men min Iphone har slutat att fungerat och i mitt f2...
Läs mer

Jobbar natt

Jobbar natt inatt. Klockan är strax efter två och jag ska snart sova. Känns faktiskt lite som att bo på hotell, tycker jag! Ett tyst rum med en bred säng. Nya lakan och lite...
Läs mer

Nöjda på väg hem

Nu rullar vi hemåt. Antons lag vann sin sista match med 8 – 0. Anton hade flera skott på mål och gjorde en fin frampassning till en annan kille som gjorde mål. Båda LHC-la...
Läs mer

love suicide

En härlig dag är det när mamma väcker än klockan två på dagen. Det är en lördag precis som den skall vara! Åker lite senare hem till Cissi där t...
Läs mer

fuska på sims 3 problem

The Sims 3 är uppföljaren till datorspelet The Sims 2 inom spelserien The Sims, som också är världens mest sålda datorspelserie. I Sverige var releasen den 4 juni 2009....
Läs mer

Dagen så långt...

En timmes taxibåt i kanalerna, tre timmars lunch med svågrar och svägerskor. En gudomlig italiensk glass på det - hasselnöt! Nu en stunds vila på hotellet innan middagen...
Läs mer

Sköna söndag

Blev väckt mycket tidigare än önskat av glada barn, Bolibompa, långfrukost, lek och bus i simhallen, lunch och vila, besök av barnens mormor och sen av deras faster, diverse...
Läs mer

hur gick det sen?

Som en uppföljning till senaste inlägget kan jag berätta att jag visst sov gott natten innan första samtalet, och att jag sen dess har svarat på så pass många att j...
Läs mer

Härligt promenad vid knäbäckshusen

Hejsan! Nu har mamma och jag varit på en lång och härlig promenad med Ponche vid knäbäck. Det var riktigt härligt, solen sken nere vid havet. Jag tror att vi gick minst...
Läs mer

2 oktober 2011

Hej på er! Gud var längesen det var jag bloggade men det ska det bli bättring på nu!! Nu bloggar jag från min Iphone!! Hehe bestämde mig för en vit iphone 4 ist22...
Läs mer

Victoria här ;)

HELLO !  :D snarare såhär: hej -.- -så grymt trött idag ! Men dagen igår.. bäst på länge ! Var med både Lovisa Elina, sen sov vi öve...
Läs mer

Summering hasslö. Två i baljan, en för kort och nån tappad

Skickat från min iPhone
Läs mer

0156

Skickat från min iPhone
Läs mer

San Diego-shopping!

Lyckad shopping i fredags! Älskar att shoppa här nu när dollarn är så billig! Alla saker jag har köpt är myyycket billigare här än i Sverige :) Visar n2...
Läs mer

Las Vegas igen..

Fast inte den stora utan den lilla mitt ute i ingenstans. Från hotellrummet ser vi typ ingenting mer än grus. Det är ett stop på vägen och imorgon kommer vi fram till Colora...
Läs mer

maaaa stoooo da zeeeelim, sveee je takoooo dalekoooo

Kul att jag precis tappa min iphone rakt i ansiktet.. Jag är så smidig att jag spyr.Jag ligger och natt filosoferar för Gud verka ha glömt att skicka lite trötthet till mig (...
Läs mer

Tyresö BK

Var iväg och kikade på när Annika och Indy tävlade tvåan. De vann sin klass och fick ett förstapris, grattis! :-) När vi ändå var på klubben passade...
Läs mer

01:36, Phantom of the opera

trevligt kväll På stadshuset med mamma om man bortser från att jag i slutet inte hade nån känsel i baken.. Musiken är mäktig, under titel låten hade jag boksta...
Läs mer

i've heard that your dreams came true

känns som att jag är den enda i världen som inte är bakis idag. awesome ju. imorgon ska jag jobba i max fyra timmar och får komma dit när jag vill. hur awesome? kan inte...
Läs mer

cloudy night of the northern lights.

man måste ha sina knep för att hålla humöret uppe när man pluggar. mitt knep brukar (och är fortfarande!!!!) små galopperande lammungar, disneylåtar och om22...
Läs mer