måndag 17 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Siri på iPhone 4 – Video

Nästan i alla fall. Vi ser här att själva programmet har installerats på en iPhone 4. Dock är den inte riktigt uppkopplad mot Apples servrar som gör att den fungerar p...
Läs mer

Är Apples Notification Center en stulen ide från Android?

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Varje gång man går in på olika sidor som är Apple relaterade möter man oftast bi...
Läs mer

Grattis till mig!

..för jag fyller ju faktiskt 22 stora idag! Karmans present till mig i år bestod dessvärre av en fraktur i lillfingret (på vänster hand såklart, bara för att jag ...
Läs mer

En stor innovatör har gått ur tiden

Steve Jobs, en av grundarna av Apple gick bort i den cancer i veckan, endast 56 år gammal. Steve Jobs bildade Apple tillsammans med vännerna Ronald Wayne och Steve Wozniak i ett garage i Si...
Läs mer

Enkelt knep för bättre filmljud

Använd din telefon som mygga Förstora klippet Spelar du in lite intervjuer eller andra prat-inriktade videos med din…
Läs mer

Jag lyckades till och med prestera här på jobbet.

Nu ska jag strax cykla hem och det har inte hänt något hemskt! Ja, det kanske inte var en succé direkt att jag beslöt mig för att uppdatera min iPhone för första g...
Läs mer

Videoblogga och tjäna pengar med ny app

Tailsweep, ett svenskt annonsnätverk för bloggar och social media, har nu släppt en app som enkelt låter dig ladda upp och dela med dig av videoklipp på din blogg. Som en tre...
Läs mer

Canon 5D mkII vs iPhone 4S

Galen jämförelse! Eller är det verkligen det... Förstora klippet När jag läste…
Läs mer

Mitt paket har kommit

Jippi äntligen har den kommit!! Bättre sent än aldrig, nää men visste att det skulle ta tid eftersom tillverkningstiden tog ett tag o sen skulle den flygas hit!! Men nu har d...
Läs mer

Rubrik saknas

Kom hem från skolan för ca en timme sen för att jag är så snäll väntar med Amanda för slutar ju igentligen vid 1 på måndagar (; Anyway, v2...
Läs mer

Apple nådde sin högsta börsnotering någonsin vid stängning

I fredags började iPhone 4S säljas i USA och några andra få länder, och trots att Apple fått en hel del kritik för att iPhone inte fick den uppgradering många...
Läs mer

' kan inte min iphone jävel komma !? NU .

åååh vill att min iphone ska komma :( längtar , riktigt mycke, skolan idag har inte varit okej. mens värk mens värk mens värk mens värk mens v...
Läs mer

IPHONE

Nu sitter jag hemma efter en lång och tråkig skoldag. Gick på stan med Linda en sväng också innan jag åkte hem, vi kollade ut våra halloween outfiter   Om...
Läs mer

Dear Internet, Please stop with the talking ads that start on their own. Sincerely, I just had a heart attack!

( Iphone bilder.) Sitter och ordnar och rensar mina kategorier på bloggen, och fyfan vilka crapy bilder man kunde ta innan och ändå tänka - fan vad bra jag e. NOT! Jag j2...
Läs mer

Tomt..

Efter hela nio härliga nätter i den där underbares varma famn, är sängen väldigt stor och kylig inatt .. Har dessutom en envis tandvärk som inte vill släppa t...
Läs mer

Gör om min blogg..

Jag är inte nöjd med min bloggs utseende längre, så när jag har tid kommer det att ändras! (under "uppbyggnad") - Posted using BlogPress from my iPhone Locat...
Läs mer

Manualer till iOS 5 för iPhone och iPad

Apple har lagt ut PDF-manualer för iOS 5 för iPhone och iPad. Manualerna är inte ännu översatta till svenska. Manualerna finns även på iTunes. Glad =D ? Likgiltig...
Läs mer

Tränat!

Vakna, klä på prins nummer ett, klä på prins nummer två, frukost, tidning, kaffe, röja i köket….Ja ni kan ju det där by now Varje morgon samma sak här...
Läs mer

Mina presenter <3

TS-berlock, objektiv till kameran (YEY!), ansiktsgrejer, iPhone (YEY!), kväll på Svenska Ambassadens Residens (TACK MAMMA OCH PAPPA!)iPhone-skal (TACK KLARA)Nagellack, badskum, body lotion,...
Läs mer

Nu är denna dagen över

Skönt!Skickat från min iPhone
Läs mer

Ny mobil också. Experia..

Har ju glömt att skrivit att jag har ju ny mobil hihi. en sån där Experia mina PRO!! ohh.. ;) fast helst skulle jag ju vilja ha en iphone, en sån som alla ALLA andra har.. Men den...
Läs mer

Rien de rien...

Ibland möts jag av ett meddelande när jag tar upp min Iphone ur fickan. Jag vet inte vilken knapp jag tidigare har tryckt på när det kommer. Varje gång jag läser det ler...
Läs mer

Pengar pengar pengar…

Jag ogillar inte att ha pengar men jag ogillar skarpt all ångest som finns omkring! Usch! Idag har jag haft en penga-ångest dag. Stora utgifter och framtida trista inkomster… Nog om det....
Läs mer

GTA 3 kommer inte bara till A5-chippet för iOS

Åtskilliga "Jag tänker inte köpa 4S eller iPad2 för detta" kan andas ut Förstora …
Läs mer