söndag 30 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

REF 534

Dags att vakna till liv, detta år ställde jag inte klockan i förväg eftersom att jag förra året inte visste att iPhone var smart, så gjorde jag det själv. Resu...
Läs mer

Iphone 4S: Första testet

M3 har lagt vantarna på Apples senaste Iphone och synat den i sömmarna.
Läs mer

Fortfarande kvar....

....på toan. Min utsikt= vår tidningskorg med allt läsbart i svårare stunder som nu. -Bloggat ifrån min Iphone.
Läs mer

Illamående och hård

Inatt har jag mått illa. Så nu sitter jag här i ottan en tidig söndagsmorgon och försöka få något resultat i toan. Jag är hård som sten och det h22...
Läs mer

Grynet

Igår låg jag och mannen i sängen och filosofera. Vi kom in och pratade om sex, eftersom jag har haft så ont efter äggplocket så har det inte kommit till stånd med d...
Läs mer

Untethered jailbreak till iOS 5 – problem enligt i0n1c

Stefan Esser, mer känd som i0n1c när det kommer till iPhone och iPad, har postat information beträffande det senaste inom jailbreak-communityn. I hans senaste inlägg på Twitt...
Läs mer

Härlig dag!

Vi haft en härlig och innehållsrik dag. Först var pojkarna och jag i skogen. Det var så vackert!!! Direkt efter lunchen åkte vi till min vän Josefin Vi åkte med...
Läs mer

Not.

De e ju synd att säga att vissa får skylla sig själva... Men tänk om det är så? Vad gör man då? .filosofi. - IPhone-inlägg!
Läs mer

love.

Har verkligen haft en helt underbar kväll och tiden bara flög iväg! Tur då att klockan drogs tillbaka och vi fått en timma till :) Träffade människor jag inte tr...
Läs mer

iPhone 4S

För några veckor sedan satt jag och väntade på att Apple skulle presentera sin nya iPhone 5 men som bekant så presenterades istället en uppgraderad version av iPhone 4 v...
Läs mer

Säkrad fredagscola

Jag äter paj för tredje dagen. Tänk att man alltid tar i för mycket till en fest. Hellre det än att saker tar slut. Och en överbliven låda med burkcola är inte...
Läs mer

Helgmys

Helgen har varit lugn och mysig. Rasmus är på landet med mormor och morfar, så vi fick sova läääänge i lördags. I lördags tog jag och tjejerna en prom...
Läs mer

Jag hoppas att marken du går på går sönder

Trololo. Jag har så jävla roligt. Noot. Jo det har jag. Eller? Dödar snart min iphone. Helt ok? Tänker tvinga ner Sanna till ica köpa kyckling. Så jävla go...
Läs mer

Lite Foton :)

Hej alla glada! Jag laddade ner en foto-app på min iPhone så jag tog lite bilder. Har inte hunnit med att ta så många men några är ju bra. Jag hoppas på att kameran...
Läs mer

Redan mörkt

Nu har vi gått över till vintertid och det blir mörkt riktigt tidigt! Här hemma har vi redan tänt ljus överallt, så mysigt:) Bland annat så har vi tänt d...
Läs mer

Ut och jaga lejon

Arvid är helt övertygad om att det bor lejon i skogen bredvid vårt hus. Idag har vi letat efter dom, dock var de inte hemma. Men Arvid hävdar fortfarande att de bor där s22...
Läs mer

What’s the different?

Är det bara jag eller är det typ ingen skillnad på iphone 4 och iphone 4s? Iphone 4s är ju bättre i sättet fast inte på utsidan. De ser ju EXAKT likadana ut. Men...
Läs mer

Zelected by house

Har precis varit på ett homeparty och shoppat! Kunde ha handlat så mycket mer... Två kuddfodral blev det och... detta söta zinkhus! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

T för träning i den lilla svarta

P för Poseringsträning T för t- walk Tränat bägge i dag. Tack Kärleken för stöd, tips, tålamod Sakta men säkert blir jag mer stabil i poseringen men...
Läs mer

I am back

Hejsan alla nu är jag tillbaka :) efter ett väldigt långt bloggpaus va? Nu så har Mikaela gjort en header/desing åt mig! jag är inte så bra på det men ibland g...
Läs mer

Wordfeud byter till SAOL

Så sker då det som många har efterfrågat eller väntat på. Det omåttligt populära Wordfeud till mobilen, ett alfapetspel i mobilform byter i sin nästa vers...
Läs mer

Mobiiiil

Niice nu skriver jag via mobilen och det lär ta ett tag. Förstår inte varför det inte funkar med min mobil.. Då stängs webbläsaren bara ner efter ett tag men nu skr...
Läs mer

Alltså.

Ifrån bussfönstret: - tack och hej liksom! Beautiful! Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

iPhone liv

I helgen har det varit rätt fullt upp som vanligt. Dessutom har jag införskaffat mig en iPhone 4s sjukt kul. Börjar lära mig den hyfsat nu. Provat spela worldfeud också skit...
Läs mer

Fjärilar i magen

Nu är allt fixat inför den stora TREÅRSDAGEN imorgon. Maja är förväntansfull men behåller lugnet. Hon berättar för sig själv, oss och alla andra ho...
Läs mer

Puss på er!

Bild storleken verkar spåra ut när jag bloggar på min IPhone så jag kör ett litet test. En bild på två pussgurkor=)
Läs mer