onsdag 19 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-19

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Börja dagen starkt.

Började dagen med level 2 av the 30 day shred, trots att jag mest ville ligga kvar i sängen och sova en halvtimme till. Men det gjorde jag inte och ack vad jag ångrade mig många g...
Läs mer

Axel

Axel börjar bli stor! Nu vinkar han, han leker tittut när han står vid bordet och han dansar så härligt när han hör musik! Han är så glad och härlig...
Läs mer

Drömsk musik à la Strage

"I den maximalistiska drömska musiken svävar lyssnaren i väg på fluffiga små moln, mumsar sockervadd och har kuddkrig med älvorna på andra sidan regnbågen...
Läs mer

Vid den här tiden....

....för sex månader sen var jag hög på lustgas och hade rejält ont. Sisådär fem timmar senare föddes världens finaste pojke. Ett halvår har bara f...
Läs mer

Aske-promenad!

För några dagar sedan gick Raring med mig för första gången ner till Aske och tillbaka. Cool kille! Jag får passa på de dagar då solen skiner och det är...
Läs mer

Varmare ton med iPhone 4S

iPhone 4S uppgs ha en lite annan färgton än föregÃ¥ngaren iPhone 4. Skärmen ska ha en nÃ¥got varmare ton, lite mer dragning Ã165...
Läs mer

Hur en Samsung-telefon ser ut när de inte kopierar iPhone

Samsung har lanserat Galaxy Nexus med Android 4.0. Ett praktexempel på hur en Android-telefon ser ut när den inte är en karbonkopia på iPhone. Telefonen finns inte på Samsung...
Läs mer

Extra år på förskolan eller inte!

Hm, vi står inför valet av att låta Felix gå ett extra år på förskolan eller följa sina jämnåriga till förskoleklass nästa höst. Tanke...
Läs mer

Nervös...

..Sitter i väntrummet å ska in till tandläkarn :( Inflammation i en tand som ska fixas! Jobbigt, jobbigt!!! Dagar kan börja på ett bättre sätt. Bloggar från...
Läs mer

Blunda och låtsas...

... att du är i New York. Så tänkte jag när jag satte mig på tunnelbanan alldeles nyss. Får den känslan på dessa vagnar, älskar det. - Posted using Blo...
Läs mer

Så fina tofflor!

Häromdagen var jag ner på stan för att fika med Anna bebisarna. Jag var lite tidig så jag gick in i några affärer, bl.a. Hemtex där jag hittade dessa UNDERBAR...
Läs mer

Nu är det ljus i vårt hus...

Dagar som denna då det regnar och blåser ute, så är det så mysigt att tända ljus i hela huset, ta en gosig filt och krypa upp i soffan! Höst är inte så du...
Läs mer

Maten före showen

Idag bokade jag bord till vår Ladies night-afton. Jag hade samlat på mig några tips från vänner och jobbarkompisar. Många föreslog ställen på Södra v...
Läs mer

Jag vann!!

Jag tror att jag vann mot förkylningen denna gång!! Detta tror jag är tack vare denna lilla nyfunna vän. Skönt!! Kände igår kväll att jag hade lite små on...
Läs mer

Nedgradera från iOS 5 till 4.3.5

Försöker nedgradera en 3Gs från iOS 5 till 4.3.5 då jag sålt telefonen och killen vill prompt ha 4.3.5. Får klassiska meddelandet "Device isn't eligable for this bu...
Läs mer

Oh snaaappp

Uppdaterade min Iphone och alla nummer och spel har försvunnit :( Så nu om jag ska få tag i nån så neeeeej det kan jag inte! Jag säger bara GIEEEFFF NUMMER! -.-
Läs mer

iPhone 4S kan använda Rysslands GPS system (Nyheter)

iPhone 4S är en fantastisk manick. När den släpptes förra veckan så kunde man se i produktbeskrivningen på Apples hemsida att enheten har stöd för GPS. Nu n2...
Läs mer

Vinter höst = dyrt

Overall till tjejen i form av didriksson är fixad, alla kaxs bäst i test overaller är slut i hela Gbg. Det var de redan för 2 veckor sedan. Regnkläder till henry samt galonva...
Läs mer

Hjälp mig att reda ut begreppet inspelning på en Iphone.

Jag blir inte riktigt klok på den vilt spridda och dåliga information man får ang. om det går eller inte går, att spela in ex. musik direkt in i en Iphone? Det jag pratar...
Läs mer

Att få sin mamma att kissa på sig.

Det här är alltså min son. Kolla minen. När jag har honom på magen och han kollar sådär skeptiskt på mig skrattar jag så att jag tjuter, och då eye-b...
Läs mer

Hårfix

Nu har jag blekt håret och satt i extensions. Jag köpte 40cm och det blev inte mycket längre än vad jag redan har men det blev mycket tjockare och fler färger ;) Ni får...
Läs mer

Idiotiska taxichaufförer,misshandel och polisen.

Om det är sant som hon säger är du ett svin och en stor idiot. Har inte bloggat på någon dag nu, men varför har jag inte någon lust att ta upp just nu. H228...
Läs mer

Iphone!

Låt aldrig era karlar köpa en iphone, osocialt delux!
Läs mer

bloggar lite å sällan...

Sorry att jag inte bloggar så ofta, men har ingen riktig inspiration, dock funderar jag på att starta en blogg tillsammans med Jetskit där grundtanken är att vi ska svara på...
Läs mer

tröött

Hej! kom just hem från jobbet, fick jobba sent idag! Blev rätt segt att åka hem då jag fick vänta på en buss i 25 min.. Dagen har iallafall varit okej, har pluggat matte...
Läs mer

Barnlekar tips på aktiviteter under resan

Något som många som reser med barn gärna vill ha tips på är vad man kan göra, eller ta med sig på resan för att underhålla barnen. Vi har skrivi...
Läs mer