måndag 3 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Dagens i-land

Som jag tidigare skrev ska vi komma till vår slutdestination imorgon, Colorado springs. Sen typ dag ett på semestern har jag haft ett inköp i tankarna, nämnligen en Kitchenaid. De...
Läs mer

Nattlig ångest

Som vanligt fast mer nerverna utanpå än vanligt, av förklarliga skäl. Imorgon åker familjen hem till Stockholm och jag fortsätter till Toronto, Canada. (Senast jag var...
Läs mer

Stöd cancerfonden!

Jag stödjer cancerforskningen! Oftast blir det att jag stödjer den under hösten när det är ROSA BANDET. I dag kikade jag runt på nätet och fann att Thephonehouse s...
Läs mer

Blogg.se app

Tänkte kika in här och säga hej lite snabbt bara innan jag ska byta om inför vår träff med Pernilla och Martin.Har ni sett förresten att blogg.se ÄNTLIGEN har...
Läs mer

Höstdrag

En kort film på när jag drar matte i vagnen, filmat med iphone
Läs mer

Tre olika iPhone 4S modeller dyker upp hos Vodafone i Tyskland (Nyheter)

Den senaste tiden har det verkligen dykt upp väldigt mycket om iPhone 4S, det ser nästan ut som om det faktiskt är denna enhet vi kommer få ta del av imorgon. Men inget är ...
Läs mer

Sorg

Idag har vi tagit farväl av en av mina närmaste,bland det värsta jag gjort:(. Vila i frid Elsa<3 - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Säljes Pluppar och "fodral" till Apples in-ear lurar

Har ett par pluppar i storlek Large och plastfodral till apple in-ear hörlurar. Pris: 50:- ink ev. frakt Maila: 91henk@gmail.com eller ring/sms:a 0707408980 Bifogad fil 30577 …
Läs mer

Säljes L5 Remote IR sändare - använd iPhone/iPad som universalfjärr

Tjena, säljer min L5 remote. Har använt den ett fåtal gånger så den är i toppskick och funkar perfekt. L5 Remote - Universal Remote for iPhone, iPod Touch or iPad...
Läs mer

Avundsjuka eller förnekelse?

När jag gick på högstadiet, kände jag en tjej med ett enormt hår. Det var risigt, torrt, trassligt, stickigt och GIGANTISKT.  Dessutom svängde hon med det precis he...
Läs mer

Korta tankar om en eventuell iPhone 5

Den 4 oktober kallar Apple och Tim Cook till presskonferens. Alla källor pekar på att det är iPhone 5 som kommer att visas upp. Själv så tvekar jag inte en sekund på att...
Läs mer

Tjejdag på stan

Idag har det varit tjejhönf på stan med mamma, Rebecka och Lilly. Vi har shoppat och ätit lunch på saluhallen och nu är vi hemma och leker lite! - Postat från verkligh...
Läs mer

Efterlyser

Den där lilla vackra pojken som alltid var så glad go . Nu har han förvandlats till en klängig liten människa med en väldig vilja och ett sjuhelvetes humör....
Läs mer

Apple iphone 4G HD 32GB

Jag säljer min iPhone 4G 32GB, definitivt äkta, openline till alla nätverk, är priset inte förhandlingsbart. pm mig om du är intresserad. vi har 24units till förs...
Läs mer

Följ lanseringen av Iphone 5 LIVE

Macworld bjuder in oss till att följa lanseringen av Iphone 5. Från klockan 19 tisdag 4 oktober kan vi alltså få se vad det egentligen är som Apple kommer ut med. In i det si...
Läs mer

Önskelista jul och/eller födelsedag 11/12

Yankee Candles (Large Jar) och/eller vaxkaka till aromaljuslykta dofterna Clean cotton och Fluffy towels. Resecheckar på Ticket Ansiktsbehandling (presentkort på Skincare Uppsala) Massage (...
Läs mer

...Can Make a Guy Hate His iPhone

Jag börjar läsa artikeln, A Trip to China Can Make a Guy Hate His iPhone, av intresse för monologister, formen för ett scenframträdande där en person sitter bakom ett bo...
Läs mer

Bästa gratis GTD plattformen – Wunderlist

Jag vet inte hur det är med dig som läser den här posten, men för mig som har som jobb att ha en massa bollar i luften parallellt är så kallade GTD (Get Things Done) ver...
Läs mer

Felriktad reklam...

Jag gick in på hemsidan för  Macworld eftersom jag var lite nyfiken på info om morgondagens presskonferens/presentation av iPhone 5. Reklambannern högst upp på sida...
Läs mer

Frågor och svar del 1

Hallo snyggingar, här kommer svaren men jag har delat upp det i några delar då det blir så långt annars. Här kommer del 1! sofie september 21, 2011 kl. 21:53 Anm22...
Läs mer