lördag 15 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Lagning

Min mobil var på lagning i två veckor (för andra gången) och jag fick tillbaka den igår. De hade inte lagat felet så jag skickade tillbaka den igen. Jävla skitmobil...
Läs mer

Saturday diary

Det är lördag och jag är lyckligare än lyckligast. ♥ Solen skiner och det är en underbar dag. Fick frukost på sängen av älsklingen i morse och snart ska v...
Läs mer

Cardio II- inomhus

Efter 40 minuter snabb löpning utomhus så var det snabbt ombyte till torra kläder och medan jag åt en riskaka och tankade vatten for jag till SATS Farsta för att fortsät...
Läs mer

Det har varit lite si å så i några dagar

På bilden: Positiv trots allt. De som följer bloggen vet att barnen här i huset varit sjuka. Först Ossian och Anton och sedan Wilmer och Didrik. De har haft feber, ont i halsen,...
Läs mer

Nu

Ojdå. Klockan är halv elva. Vi har inte ätit. Men druckit mängder av kaffe sedan jag gick ut i arla stund och hämtade morgontidningarna. Jag går fortfarande ut barfo...
Läs mer

Kan inte uppdatera till iOS 5

Har nu försökt uppdatera min iphone 4 till iOS5 ett flertal gånger utan vidare resultat. Får upp error 3194 och ibland även att det är fel på nätverksanslut...
Läs mer

5 timmar sammanlagt

Som ni läste i förra inlägget så uppdatera jag min iphone till iOS 5 igår kväll. Alla appar försvann. Men allt annat stanna kvar det är ju bra. Apparna k...
Läs mer

Fredagsmys

Visst är det underbart när fredagskvällen kommer, speciellt om man som jag gjorde i går, städade hela huset. Det blir en frid i hela kroppen då när kvällen kom...
Läs mer

Mys frukost!!

Jag älskar lördag morgnar!! Denna morgon vaknade jag till Milas underbara röst <3 Kalle åkte iväg för att hjälpa min bror med att ta upp hans segelbåt idag....
Läs mer

Dagens vill ha !

Justin Bieber's nya skiva   Chris Brown's nya skiva (mest för att Next 2 you är med)     Justin Bieber t-shirt   Och en till   Eclipse t-s...
Läs mer

träna din tjej

träna din tjej på vadå? gym, eller till att bli en bra tjej? ja inte vet jag. men kan inte tjejen träna själv om den vill träna. ja jag vet inte vad dom menar så nu...
Läs mer

Om att lära sig konsten att shoppa

Idag har lillan träffat sin gammelmormor, vi fångade fyra generationer på samma foto. Mysigt. Hedda har dessutom fått en liten lektion i hur man shoppar av mormor, det är vik...
Läs mer

Dagens inköp och dagens diss

Behövde ett par låga vinterskor, och uggs är ju sååå söta. MEN, dom e sämst att gå i när det är halt, och slaskigt. Hittade ett par liknande adi...
Läs mer

Karaktär 0

Inne på skål nr 2! Kassa mänskliga människa! :) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Vilket/vilka Cydia program saknar du mest efter uppdateringen till iOS 5 (Övrigt)

När iOS 5 landade var det en hel del som valde att uppgradera, även en del användare lämnade jailbreaket bakom sig för att prova den senaste mjukvaran till iPhone, iPod touch...
Läs mer

Med Simon !!!

Hejj alla apor !!Just nu ligger jag i min brors säng. Han spelar tvspel och jag har hans iphone. Den är skit jobbig. Snart ska vi gå ut och hitta pÅ något. Om nÅgon vill...
Läs mer

Hissar!

Jag måste bara hissa att de som inte har Spotify premium kan använda spotify på mobilen nu!!Så att jag som bara har vanliga Spotify som någon har skickat en invite till mig k...
Läs mer

iPhone, kanske någon annan gång..

iPhone är något som jag själv inte äger, och jag är heller inte speciellt intresserad av att skaffa mig någon då jag är tillräckligt nöjd med mobilen...
Läs mer

Åldern spelar ingen roll!?

Hon är i min ålder eller äldre..! Står med en liten radio vid örat hela tiden! Och skateboarden rullade hon lite lätt fram å tillbaka med ena foten. När...
Läs mer

Saturday night.

Att bada i för varmt vatten måste nästan vara skadligt för hjärnan. Fick så jääävla ont i huvet, så det var iaf på nått sätt dumt att...
Läs mer