söndag 9 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

God morgon!!

Söndag och meja jag har precis ätit frulle och tittar på bolibompa. Danne sover och kommer förmodligen sova ett antal timmar till eftersom han var iväg på poker me...
Läs mer

Bästa leksaken…

enligt bägge barnen är min iphone. Här knappar Ossian på memory appen med olika djur som låter, då och då har han turen att få par och då låter de...
Läs mer

Brrr...

Ingen bra bild, men det ska visa att det är minus en grad nu på morgonen. Brrrr.... - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Iphone ffs

Det blev ingen Iphone 5 utan en Iphone 4S.. Varför inte Iphone 4.5? Eller "Iphone vi är inte riktigt klara än men vi vill få in en massa pengar" Jag har aldrig ägt...
Läs mer

Fullt upp…..

Här är det fullt upp….. Fredagen var jättetrevlig med barhäng på Söder  på jobbet. Hela lördagen tillbringades på fotbollsplanen(med lite lätt...
Läs mer

Steve Jobs – så förändrade han en hel värld

För fyra år sedan kryllade marknaden av smarta mobiler. Mobiler som enligt många företag var revolutionerande och effektiva. För Steve Jobs var det dock annorlunda, de s229...
Läs mer

Tidig morgon

God morgon På vårt hotellrum ringde kl tiiidigt i morse, 04,30 .. Gäsp gäsp .. Stina som inte kom till ro igår kväll kunde inte somna alls.. Till slut fick hon ta min mj...
Läs mer

Kallt

Söndag morgon å jag e på väg till jobb. Det är typ 2 ynka plusgrader ute, men vindstilla och bäckmörkt. Nu hade ja hellre legat nerbäddad i min varma säng...
Läs mer

PCWorld: Android vs iOS – liknande funktioner, men…

Idag finns det två främsta alternativ för dig som vill skaffa en smartphone. Antingen köper du en iPhone med iOS från Apple, eller så köper du en valfri smartphone...
Läs mer

Pokemon United

Mobilspelande har gjort en seriös comeback i folks vardag. Efter att folk spenderat tiden på bussen och tunnelbanan samt väldigt tråkiga lektioner i skolan med att mata en hungrig...
Läs mer

Äppelveckan

Man kanske kan säga att den här veckan har varit ganska mycket präglad av Apple, i tisdags släpptes nyheten Iphone 4s och i torsdags dog tyvärr Steve Jobs, Apples grundare. D...
Läs mer

Just nu…

Loppan äter havrevälling för första gången i sitt lilla liv. Håll tummarna! Annars rullar febern vidare hos mig och mannen. Jippie…
Läs mer

Äntligen internet igen!

Hejsan alla! Nu kan jag äntligen skriva från min egna dator igen , har inte haft internet på tre dagar . Det konstiga var att varken jag eller min syster hade internet men det hade min...
Läs mer

Söndagen fortsätter..

..med besök av kusinerna. Fotboll på tomten.. - Bloggat med iphone
Läs mer

Pictureeeee

Heeeeeeeeeej! Som alla andra söndagar så har jag så himlans tråkigt! Har tittar på tv... Hela dagen, känns bra! (not) Jag kollade igenom bilder och jag hittade denn...
Läs mer

Liten sugpropp sätter fast luren på vindrutan

Eller var man ni vill sätta sin telefon Förstora klippet Ba…
Läs mer

Gulligt

Thomas bakar bröd: Robins favorit bröd! Hur gulligt som helst! Lite sexigt att han har bygg byxor på mums - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Riddag!

Idag har jag varit och provridit hos Mia och det var helt suveränt! Så jag ska försöka hinna dit ett par gånger i veckan från och med nu. Idag har jag bekantat mig med F...
Läs mer

JAG VILL VERKLIGEN VINNA!!!!!

Denna iphone 4:Jag vill vinna denna iphone 4 för att:asså, många skriver att dom vill vinna för att det är kul eller för att dom bara vill vinna... JAG vill vinna f246...
Läs mer

Shopping och fika

Idag har vi varit på mio och stalands och shoppat. Sen vart det en fika hos Moas farmor och farfar. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Grabbarna i familjen!!

Mille som är enda killen i familjen förutom pappa då, han identifierar sig med tjejer numera. Han vill ha killklänning och kollar in allt storsyrran gör. Försöker s...
Läs mer

Nedräkning

Nu är det inte långt kvar, inte långt kvar alls. Om några timmar så hämtar D upp mig på jobbet och så åker vi iväg till Arlanda. Resväskan 228...
Läs mer

Fried rice <3 :)

lördag morgon! : tjatja!! av nån konstig anledning så vaknade jag vid 5 :O.. men låg kvar i sängen till 9. sen sminka o dra iväg o fixa tassarna. dom blev sjuuuuukt sny...
Läs mer

Inte trötta

Jag är inte trött Jag är inte trött Jag är inte trött och den ständigt hungriga hajen - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Telemekano går snabbt igenom Boxee Boxs Gränssnitt

Snabb överblick av Boxee Boxs gränssnitt med både lokal media samt från internet. Related posts:Boxee Box by D-link – App-test Här testar vi kort en av applikationerna som...
Läs mer

Desorientering

I dagens understreckare i SvD "Desorienterad av teknisk precision"andas rädsla för tekniken som medhjälpare, när vi ska orientera oss i verkligheten. För mycket l...
Läs mer

iPhoneMagasinet.Se

En hemsida där du kan köpa tillbehör till iPhone, iPad och iPad. De har en massa olika produkter, inte nog med det har de reperationskit och sånt till iPhone. Så tex om din b...
Läs mer