söndag 16 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Gomorgon världen.

Nu är jag vaken. Säger Charlie. Typ 05.30. Det är inte alls mysigt att dela rum med sitt barn längre. Hon vaknar bara man lägger sig till rätta. Jag tackar Gud för...
Läs mer

Sömnlös

Nu är det snart en timme sedan jag vaknade av att Daniel tvärsatte sig upp i sängen och skrek: Är han kvar här än, den jäveln?! Man kan ju bli rädd för m...
Läs mer

Njut PPT på både TV och iPhone 4 med Leawo PowerPoint till DVD Pro

by Baugher Webmaster Services Njut PPT på både TV och iPhone 4 med Leawo PowerPoint till DVD Pro Artikel av Jane Huang I denna artikel kommer jag att presentera för dig en Pow...
Läs mer

Guide: Jailbreaka iPhone 3GS/4 samt iPad med iOS 5

Den här guiden beskriver hur du går till väga för att jailbreaka din iPhone 3GS/4 samt iPad med iOS 5. Observera att samtliga enheter förutom äldre iPhone 3GS blir tethe...
Läs mer

Ett blogginlägg tillägnat Farbror John

Nu vet jag ju i och för sig inte om han läser min blogg. Men jag vet att Faster Susanne gör det :)Idag hade vi tävling på Niagara State University. Eftersom det ligger vid gr...
Läs mer

Steve Jobs lämnade efter sig en revolutionerande iPhone 5?

Utanför Apple:s butiker runt om i världen kan vi fortfarande se blommor och tända ljus som hedrar en av vår tids största entreprenörer, Steve Jobs. Hans bortgång ko...
Läs mer

Kan man mixa en iPhone 4S?

Det är klart att man kan Förstora klippet När något nytt ro…
Läs mer

Mina tankar kring iPhone

Det blir lite konstigt att kommentera något där det står att Steve Jobs dragit sig tillbaka, det är det minsta man kan säga att han har gjort. Jag har ingen iphone eller andr...
Läs mer

Frankphone, mmhmm!

Äntligen är jag klar med läxorna! Haha fick ha mm som belöning varje gång jag gjort klar en läxa, gick skit bra att göra så ju haha! Känner mig fett...
Läs mer

Mariehamn del 2

Mariehamn. Det är nästan spöklikt här. Nästan inga människor och dem man ser verkar alla vara släkt med varandra. Nästan lite ”banjoland”. Men fint tycker jag....
Läs mer

Hässelbyloppet 2011

Lite tråkigt kändes det att inte vara med idag. Att säga något annat vore inte sant. Samtidigt så måste jag medge att det faktiskt var l kul att stå som publik ocks...
Läs mer

Ser ni vad jag ser?

Det kanske inte syns så tydligt men det står 27:51 fortfarande ingen supertid men faktiskt 43 sekunder snabbare än förra veckan, trots gårdagens långpass och en riktigt...
Läs mer

Sport Lifestyle – Amundön

Plåtning ute på Amundön. Fotoassistent Johan Ahlbom, praktikant Sanna Lundberg med modellerna Johanna Jim och jag träffades ute på Amundön vid 14-tiden. Vi gjord...
Läs mer

Nokia N9 blir Nokias bästa hitills

iphone, Windows phone och Android. Det är mycket nu som står i centrum. Vilket val ska man ta? Nu har Nokia bestämt sig för att dumpa det gamla systemet Symbian (värdelö...
Läs mer

16 oktober.

Hejhopp! Igår så fyllde min mamma år, så var fullt upp hela dagen. :) Idag for vi in till stan kring 12 tiden då dom öppna, köpte lite grejjer samt var in p22...
Läs mer

Söndag

Usch vilken seg helg! I fredags efter jobbet så hann jag och Neo bara äta sen blev det ett besök på akuten, igår hann vi bara få mamma, mormor, pappa, brorsan, Hanna med...
Läs mer

Hurra, vi är hos Moster Jenny på finmiddag

Skickat från min iPhone
Läs mer

Skriva tex 0704 och sen få upp alla tele nr i boken som börjar på det ????

Om ja går in i knappsatta för att skriva ett telenummer tex att det börjar på 0704. Då vill ja få upp alla telenummer som börjar på det som ja har i telefon bo...
Läs mer

Säljstopp för Samsung – då ligger Apple illa till

Kontroverserna mellan företagen Apple och Samsung eskalerar efter att Apple lyckats få med sig en australiensisk domare som beslutat till Apples fördel och stoppar nu all förs22...
Läs mer

Äntligen!

Nu kan jag blogga från min iPhone
Läs mer

skenhelighet

"Skenhelighet syftar till att intala omgivningen att en viss människa är genomgod. Allt som hon gör förefaller så ädelt och gott att vi vanliga dödliga generas...
Läs mer

Lille adam

Jag o kristin var o hälsade på J,M och A idag :) Så söt o så liten fortfarande... Han är ju bara en månad:) Här kommer lite kort iaf. - Posted usin...
Läs mer