torsdag 13 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

"-__-"

Morgon torsdag orkar inte me skola idag vill sovaaaa! Två första timmar har vi gymnastik vi ska på länk. Sedan rullar dagen påå och efter skolan ja då vet jag int v...
Läs mer

Jag bor inte på denna

Adress men brevbäraren hade koll på vem prinsessan var. Well done ! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Tändstickor, lim, kaffe, tejp?

Två ord: Fy fan. Kvart över ett i natt, ja 01.15, vaknade NicoLiten och från dess till fem i fem, ja 04.55, var det ett långt bökande/tuttande/gnällande. Tror ni hon som...
Läs mer

Älskar men saknar!

Är inne i en jobbig period där ja bara känner mig ensam, halv å massa saknad. Jag är verkligen lycklig å glad över mitt liv. Men känns som så många...
Läs mer

På Arlanda

Eftersom mina resväskor har en tendens att bli en aning överfulla, så har AK försett mig med bagageremmar med passande text. - Posted using BlogPress from my iPhone Location:Sto...
Läs mer

Studie: iOS dominerar på trådlöst

Studie: iOS dominerar på trådlöst Ny statistik från Boingo Wireless visar att iPhone och iPad står för 83 procent av all mobil trafik i företagets trådlö...
Läs mer

Förbannad!

Men mest orolig ! Klockan är fan 03.30 och ingen J hemma ! Jag vet att han hade dåligt batteri men blir man så försenad hör man av sej på nått sätt ! Har tom...
Läs mer

Ett sätt att konvertera PPT till iPhone video

by EL @ Seattle ett sätt att konvertera PPT till iPhone video Artikel av Jackie Hur kan jag titta på PPT-presentation på min iPhone? Många vänner kan ha detta proble...
Läs mer

the best part of me was always you

Hej bloggen :) Klockan är 3, på natten, och jag är vaken!!! Detta pga min nördiga pojkvän. Han såg precis att iphone har en ny uppdatering eller vad han pratade om och...
Läs mer

Sleeeepy

"Hick, hick" Halv sitter här i sängen med en liten sparv som ligger på mage på mitt bröst och tok hickar! Känner att ögonlocken är tunga som bly......
Läs mer

Facebook har förbättrats (eller..)

Facebook, som alla älskar att hata men använder ändå, har fått en helt ny skepnad på iphone och ipad! Ja, förra appen såg ju helt kass ut, men nu har de fakti...
Läs mer

Siri - bra, dåligt eller bara kul?

För ni som inte vet vad Siri är, kolla den här videon: Men frågan är hur bra det kommer fungera? Visst, man har ju sett ett antal videos att det fungerar bra, men komm...
Läs mer

"mamma-kilon"

Dagens cykeltur på 1,6 mil är avklarad! Det är fördelen med att bo på landet utan körkort - Man tvingas till motion och "Mamma-fettet" rinner av i rask takt!...
Läs mer

Appropå de allt snabbare förändringarna!

Läste detta på nätet idag: Det är konsumenternas dröm och mobiloperatörernas mardröm. Allt fler appar gör det möjligt att ringa gratis eller åtmins...
Läs mer

Bra och dåligt!

Heej! Dåliga::: Jag har inte bloggat på 12 dagar!   Mitt skolfoto har nt kommit fast alla andra fick sitt igår...     BRA!: Jag kar köpt en 16...
Läs mer

Texaslunch med kaosfamiljen

Så här nöjd och glad var Saga när vi ÄNTLIGEN satt oss ner på en restaurang för att lyxa lite på vår lediga torsdag. Saga hade ju fått vara hemma fr...
Läs mer

Höstsol!!!

Nu har Mamma varit duktig den här veckan. Har gått hem när jag lämnat Grabbarna i tisdags, gick och hämtade paket igår och sedan till och från Grabbarnas fsk och id...
Läs mer

Nu finns två nya gratisappar från Apple i App Store

I samband med gårdagens lansering av iOS 5 släppte Apple även två nya gratisappar I App Store. AirPort Utility är ett program som nu gör det möjligt att hantera Ai...
Läs mer

Fysisk Planering, korridor, Studenter

Miljö, fysisk Planering, BTH Karlskrona Video Betyg: 0 / 5 Worskshop, stadsutveckling, fysisk Planering Våren 2008 Karlskrona
Läs mer

Plugg plugg:/

Hej everyone. Kom hem från skolan typ kl 3 jag har baraÄtit mellis och tittat på tv! Kul time liksom<33men jag ska börja plugga på min tyska och engelska läxa nu Dukt...
Läs mer

王建宙称中移动每月iPhone用户增长100万

根据香港媒体报道,中国移动董事长王建宙13日在香港出席一个会议时表示,旗下iPhone客户每月增长100万,至9月底已增至950万人。 王建宙是在13日出席由香港总商会举办的第四届CEO人力资源会议并发展主题演讲时做上述 ... 王建宙称中移动每月iPhone用户增长100万
Läs mer

what nourishes me destroys me

hej och välkomna till fredag! den börjar med mig och den slutar med dig! frågan är vad som sker emellan… är allvarligt talat så dum i huvudet just nu. har alla kogniti...
Läs mer

Nya iOS 5... Uppdatera din Iphone 4! :)

Hejsan hejsan, (skrev egentligen detta inlägg imorse, men vet inte varför det inte kom upp)  Installerad iOS 5 (nya uppdateringen) till min iPhone i gårkväll! Det var sjukt...
Läs mer

när allting bara rasar

som rubriken säger så är det nästan så :P min mobil börjar trilla ihopa sakta men säkert, vilket är rätt så irreterande! spricka på baksidan ,...
Läs mer

Regeringen stoppar dubbelmoms på appförsäljning

Detta beslut kan inte spikas snart nog. Mer läsning:19 App:ar du vill ha i din iPad Bra sammanställning Från Esse och kompani på Allt Om Mac. ...Serverhall på Island? Jag vet...
Läs mer

Ofattbart stort!

Lille palten håller redan sin mamma vaken om natten... Ja, jag kan inte sova. Det känns helt overkligt att det här precis har hänt... Från början: jag var på v...
Läs mer

Problem med återställning av iPhone 4

Jag har hela kvällen kämpat med att återställa en iPhone 4 efter att ha uppdaterat till ios5. Problemet är att vid återställningen till min backup kommer inte h...
Läs mer