torsdag 27 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-27

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

tre.se

Yes, då tre.se ändrat på min sida hos tre att jag har en Iphone 4s 32 gb nu.. Så det bara invänta på Fredag och se om man får en avi från posten eller inte .....
Läs mer

Flyttkartonger

Hela lägenheten är verkligen full av flyttkartonger... Sååå tråkigt vill bara flytta nu! Men ska hämta nycklarna idag efter jobbet:) sen imorn är vi båda...
Läs mer

Anna har gjort..

... Första inskickade bidraget till skissutmaningen, skicka in du me ;) "Kortet är gjort på Rött CS med Reprints mönster papper Santa. Textstämplen vet jag inte v...
Läs mer

Go'morgon

Det är mörkt! Klockan har precis passerat 06.00 och jag sitter på stationen och väntar på bussen mot jobbet. Mörkt när jag går hemifrån, mörkt n2...
Läs mer

Jetlag

Jag trodde att jag skulle slippa men icke. Jag ser stjärnor och håller på att bryta samman. Ringo är superpigg! Idag har vi bara hetsat runt och fixat med saker som måste fix...
Läs mer

Gaslåga.

Precis exakt just snart tar min kroppsliga bensin slut och jag ligger nyduschad i sängen och tänker somna snarast. Jävlar i helvete vad paket jag sorterat inatt. Slår den gode Ph...
Läs mer

Ring ring

Ringning 1: 3 snooze Sen upp! Nu uppe! Cardio! Jobb! Träning! Dusch Mat Godnatt Typisk deffdag! HEJ TORSDAG- NU KÖR VI! - Em bloggar i iPhone!
Läs mer

Tråden för oss som skall köa för iPhone 4S på…

Tråden flyttad till rätt forumdel. /Mod Läs mer på rss.99.se.
Läs mer

Föresten

Hoppas vi på uppehåll imorgon så hjärtat och jag kan gå ut på långpromenad :) ~ Teres via Iphone ~
Läs mer

den 27 oktober 2011

Här sitter jag med min Iphone som jag hämtade ut med min mamma imorse. Den ser ungefär ut som jag hade tänkt mig, förutom att skärmen har lite luftbubblor.. Jag har f...
Läs mer

Jöbb

Kaffepaus! Längtar till jag har kommit hem och städat, tänt lite ljus, brygger lite kaffe i min Tassimo kaffemaskin som jag köpt idag! Mums! - Posted using BlogPress from my iP...
Läs mer

Ett RIKTIGT inlägg minsann, va ho köster på ida!!

Jag skulle hoppa jämfota av glädje om detta set, ett bord och fyra stolar fick stå i vårt kök, visst är det snyggt, visst är det fint! Vill ha, vill ha...Ska inte v...
Läs mer

Iphone4s

iphone 4s är en mobil alla skulle vilja ha därför den ha massor av bra funktioner och är smidig och snabb. några av iphonens förbättringar är upp till dubbelt...
Läs mer

Sälj merchendise på rätt sätt – 11 tips för att sälja mer och engagera fans

Att sälja merchendise är ett bra sätt att faktiskt få betalt på en spelning, speciellt med tanke på att många artister spelar för låga gager och ofta inga...
Läs mer

yay iphone

yay det har kommit Iphone 4s för typ en vecka sen måste ha den den. längtar så efter att kunna köpa den. Har alltid älskat Iphone och Apple dom 2 äger. Har en LG nu...
Läs mer

Duktig pojke

Jag tycker Valter är riktigt duktig då han kan bygga bokstavspusslet helt själv. - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

#vilopause

Sådär då var jag hemma igen! Ska vila en timma och köka ngt gott sen ska jag in till stan! Har blivit inkallad shoppinghjälp för Tobias och Jacob och då får ma...
Läs mer

Ångest.

Min telefon håller på sjunger sin sista sång, så jag skulle behöva en ny men of course så får jag besluts ångest och vet inte vad jag ska ha. En iPhone kan jag...
Läs mer

Masken Marcos

Nico hittade en mask när han gick till dagmamman idag. Den var med honom hela dagen i nån liten plastbytta. Jag hatar maskar! När vi kom hem så fick den bo på uteplatsen o...
Läs mer

Sorterar du dina appar i mappar?

”Heeej! Vad kul att ses och tänk att du ska fotas, hur går det med skrivandet? Det är så sjukt coolt att du skriver en bok, ju!” Orden bubblar ur den alldeles för söta 2...
Läs mer

Varför släppte inte Apple nya iPods?

iPhone 4S släpptes i början av oktober men samtidigt presenterades inga nya iPod-modeller (undantaget var en vit iPod Touch och ett nytt gränssnitt, samt ett par nya funktioner till iP...
Läs mer

RUL om 7h!

Om bara 7h är det dags för rutin ultraljud, och förhoppningsvis får vi då reda på om det är en liten pojke eller flicka vi väntar. Givetvis kvittar det och det...
Läs mer

Oj där tog vi i ..

Ligger just nu i sängen och tittar på reprisen utav Robinson och äter Polly. Resan hit gick bra, vi körde hit på tre timmar så det gi...
Läs mer

Fåren står i kö

Inte kan man anse det vara ett speciellt normalt förfarande att stå i kö några timmar för att köpa en mobiltelefon. En mobiltelefon som massproduceras, inte en begr22...
Läs mer

00.50

Den här veckan har det varit kaos på jobbet. Det har varit så galet mycket att göra med alla ordrar på IPhone 4S så idag blev mitt team bjudna på tårta fö...
Läs mer

Köerna till Iphone 4S filmade med Iphone 4S

I Stockholm på Kungsgatan finns butikerna för Telenor, Telia, Tele2 och Tre i precis samma område. Här en film över köerna till Iphone 4S inatt, ungefär tio minuter...
Läs mer