tisdag 4 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Finito

Det räcker. Hela tiden. Det räcker. Jag orkar inte med tjafs och för mycket av nånting på samma dag. Det räcker. Jag antar att det är min energinivå som ...
Läs mer

latest days.

Fin helg och en bra start på oktober månad. Fredag: fika med steffi, solning, spontanköp av iphone (!!), middag hos moster, slagg hos syster.Lördag: promenad med syster från...
Läs mer

Business as usual

Vi har just varit och tagit väck rören ur sonens öron. När narkosen släppte vaknade han sprudlande glad och hungrig som en varg. Har man inte ätit på 18 timmar f...
Läs mer

Min lilla bebis

Nu när fina lilla Fanny är här så är stolta storebror väldigt nyfiken på alla bebis saker som vi plockat fram. Spjälsängen är provad och godkänd...
Läs mer

Triumf

Skitsamma att unionen inte gav mig någon vagnpengpryl för nu har jag en mycket finare som jobbar för nått jag tror på - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

”Let’s talk iPhone” – iPhone 5

Detta måste vara den dag som många världen över har väntat på. En dag som tordes innehålla en nyhet som enligt tradition redan skulle blivit tillkännasagd i so...
Läs mer

Digster-app ute nu!

Nu kan du äntligen ladda ner Digsters iPhone-app som gör det enkelt för dig att lyssna på bra musik vart du än befinner dig. Subscriba till live-listor och få ett meddel...
Läs mer

Call me Marilyn.

Note to self: bär inte en löst sittande klänning när det blåser ute. Då kan det bli så att när du går ut från radiohuset så blåser klä...
Läs mer

EFIT 07.25

Äter ett päron medan jag fixar killarnas lunch. - Direkt från Victorias iPhone
Läs mer

EFIT 06.05

Så här pigg och glad kan man vara vid sex på morgonen. Här retuscheras inget, minsann! - Direkt från Victorias iPhone
Läs mer

6-veckorsutmaningen vecka 1/6 dag 2

Kände mig så nöjd efter gårdagens pass att jag drömde om tuffa backintervaller idag. Så blir det nog inte. Benen känns pigga och jag är pigg men tyvärr h...
Läs mer

En liten infographic om App-världen

Japp, ännu en infographic Här är en infographic som WebpageFX har gjort (det är alltså inte vi) som visar lite statistik i app-världen. Vilken App Sto…
Läs mer

jag ska förklara..

haha, jag vet att jag sa att jag skulle komma tillbaka och sköta detta .. men där ser vi hur det gick , haha! Nej men lite av anledningen var för att jag inte hade min iphone, och de...
Läs mer

Nya Jagluren blev en Nja-lur

Iphone 5 blev Iphone 4S, som bekant, och jag väntar med spänning att få ta en titt på den. Och Applechefen Tim Cook argumenterade flitigt under tisdagens presskonferens för d...
Läs mer

Folkpartiets idiotförslag

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13727331.ab Fan vad jag bloggar idag, jag som skulle sova. Men råkade då se, över artikeln om "Siri är häftigaste nyheten i iph...
Läs mer

iPhone5 blev en iPhone 4S

Det blev ingen iPhone 5 som många väntat på men en upphottad iPhone4 är inte heller fel. Med en Dual Core A5 processor, ny 8 Mpixel kamera och ny förbättrad optik. Den...
Läs mer

Ouch – vilket rally

Index i USA rusar i princip 4% från dagens botten. Om vi inte nu kan konstatera att Mr Market är en schizofren jäkel som i det snaraste borde placeras på hospice, direkt utan att...
Läs mer

Siri är stora lyftet vid sidan om bättre kamera i iPhone 4S

7H33 Borås – Breaking News. Apple iPhone 4S blev det istället för iPhone 5. En av den stora nyheterna jämfört med iPhone 4 är Siri, ett röststyrningssystem som g2...
Läs mer

Svar på era kommentarer

Haha där fick ni så ni teg, Iphone töntarharlotte \\\\\\\\ Andersson: För att iPhone är den bästa mobilen som någonsin har funnits. Och då blir man klart gla...
Läs mer

Applevaka låter sig väl smaka

Besvikelsen var ett faktum – ett rungande ”men ååh” gick som en kylig vind genom lokalen och aktien sjönk följaktligen med tre procent när femman uteblev under kvällens...
Läs mer

Reklamfilm om iPhone 4S

Apple har lagt upp en film om iPhone 4S här, men filmen finns givetvis redan på Youtube också.
Läs mer