fredag 28 oktober 2011

iPhone 5 2011-10-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Föresten !

Glömde beställa några Promarkers idag men hittade på några gamla gamla snabbskisser i min målarbänk i källarn . 5minutersskisser var ett bra sätt att v2...
Läs mer

Tycker inte om- lista:

Huuu det här kan bli hur långt som helst men jag ska försöka begränsa mej till 3 områden men jag lovar inget ;) * Jag avskyr folk dom går runt och tror dom är...
Läs mer

Helg!!!!

Wooop woop! Firar med en liten vilopaus först sen så! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Dumt. Dumt!

Vicky Alice mötte upp mej här utanför på väg till Casa . Dum som jag var ställde jag veckans soppåse innanför dörren i tanke om att jag slänger...
Läs mer

iPhone-fläkt

En fläkt att svalka sig med är kanske det sista man tänker på nu när det närmar sig vinter här i Sverige, men om du ska utomlands eller känner för att f...
Läs mer

Hur jobbigt?!

Stör mig på flera grejor idag. Dels för någon viss person bara ringer ringer ringer, och tjatar, har jag lovat att göra något så gör jag det okej?! Sluta h22...
Läs mer

De bästa foto-apparna till iPhone

Har du skaffat en iPhone 4S eller för den delen en iPhone 4 har du också skaffat en bra kamera. I iOS 5 har det dessutom tillkommit redigeringsmöjligheter direkt i appen Bilder dä...
Läs mer

tankar av en smart tjej vid namn Kathrine

Asså jag skulle vilja ha en Iphone 4svit, men bara för att det finns så mkt skal man kan köpa till iphone, annars ÄLSKAR jag android, och min sony ericsson<3 Men fan dj2...
Läs mer

FUCK YEAH, IT'S FRIDAY

Hallå! Somnade runt klockan tio igår kväll, hade sån huvudvärk. I dag började jag tio och slutade halv ett. Morgonen började med att min iphone slutade fungera, s...
Läs mer

Makaroner

Även vår lilla son älskar makaroner! - uppdaterat via min iPhone.
Läs mer

arg tjej...

Försöker få igång min iPhone men det går sådär bra... Det är ingen kontakt ännu. Och kontakten på den andra telefonen är nere så jag har in...
Läs mer

Vad är problemet ?

När det tom står en lapp.... Måste vara en blind men å andra sidan är det svårt att stå och kissa då..... - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Earcuff

Tänkte visa vad jag köpte igår, det var väl inget speciellt egentligen men en Earcuff. Jag har verkligen ingen smyckes människa även om jag tycker det är skit...
Läs mer

Pizzajakten – Uniquie vs Bonzo

Att fånga ögonblick. Att granska deras hyss. Okej, vem vinner? Uniquie tar täten, hon skyndar sig fram, är inte alls rädd för vad som kan hända och DÄR k...
Läs mer

You used to shine

Och då var man en iPhone rikare vilket förhoppningsvis leder till bättre uppdatering eftersom att de finns en devote app. Underbart! Ligger i sängen o...
Läs mer

Tack för alla krya på mig

Jag mår mycket bättre är väldigt trött bara. Tack för alla samtal och sms jag är verkligen tacksam för att jag har så många som bryr sig om mig! Tac...
Läs mer

Halloween maskerad

Vilken trevlig kväll det blev!! (tyvärr glömde jag min mobil/kamera i bilen så bilderna har jag snott rakt av från Sabinas blogg) ;-) Tack Sabina, Nellie och Milton f246...
Läs mer

Bra dag!

Hejhej, bloggar från iphonen igen hihihihi! Idag har det varit en bra dag. Fotograferingen var kul och jag hoppas att det blev många bra bilder. Sen åkte jag direkt och köpte iPho...
Läs mer

Fredag

Nästan lördag. Dagarna går i amningens tecken, en förkyld bebis vill amma. Och absolut inte sova. Fördelen är att man får träffa henne hela dagarna, nackdelen...
Läs mer

168h

Jag har haft en bra dag. Dagen började med sovmorgon eftersom min snygga och omtänksamma sambo tog Sam på morgonen. Jag och Linnea sov till nio. Sååå skönt! Sen n...
Läs mer

Asså men gud... -.-

Näe nu gillar jag inte iPhone längre... Eller typ RealPlayer... Blir galen, har försökt kanske tio ggr å föra över musik å den bara "känner inte av e...
Läs mer

.......

Varit en ganska jobbig dag faktiskt. Allt var så fint, och prästen pratade för en gångs skull inte för länge. Det kul att få träffa Nisse också.. jag mata...
Läs mer